Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Odido

Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Odido

    Beoordeling
    1
    Paul Hendrix 22-4-2024 - 08:42

    Altijd t-mobile sinds onvrijwillige overstap slechter internet, meer kosten, en bij opzegging krijg je dan een eindfactuur met een hoger bedrag en geen enkele wil van de support afdeling hier op in te gaan. Ben zoooo blij dat ik weg ben. Had mijn internet toevallig een paar maanden geleden overgezet naar kpn giganet in afwachting van aanleg glasvezel.Dit is inmiddels nu ook onvrijwillig Odido. Maar ga ik zeker niet doen. Pruts bedrijf, pruts medewerkers en louche facturatie... Nee bedankt!

    • Geen, alleen maar shit ervaring mee.
    • Stop met rare mafia praktijken...

    Reacties

    Paul Hendrix 22-4-2024 - 08:50
    Overigens staat de review score op 9,2 van 10 op deze website. Das belachelijk want er zijn maar handjevol reviews die een hoger score geven dan 5 sterren dus deze score klopt van geen kant. Waardeloze website dit... Zo wordt een mens niet blij...
    Opmerking van de redactie 23-4-2024 - 08:13
    Beste meneer Hendrix, Bedankt voor uw opmerkingen. De review score wordt bepaald door Ekomi. Dit is een onafhankelijke partij die authentieke beoordelingen van klanten verzamelt en (anoniem) toont. Als bedrijf heb je daar geen invloed op, je mag de score wel tonen. Internetten.nl is erg blij met haar tevreden overstappers. En de overstappers met ons gezien het aantal positieve reviews over het overstap proces en onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Internetten.nl
    Beoordeling
    1
    Marta 20-4-2024 - 21:05

    I sent back package to odido with unused WiFi points, but they now claim they didn’t receive it and will charge me 70€ for it. It was sent via a QR code I received from them via DHL, so I can’t start investigation via DHL. I’m done with this company.

    Beoordeling
    1
    Nick 15-4-2024 - 08:07

    Zeer slecht !
    In maart een nieuwe telefoon uitgezocht voor mijn abbonement, oude telefoon was nog goed dus gekeken naar een verkoop punt en deze gevonden via Odido zelf.. alles gegevens ingevuld en oude telfoon netjes verpakt opgestuurd. Na 1 week melding van de status dat mijn telefoon is aangekomen "bij Foxway" sinds dien geen enkel bericht meer gehad na schrijven meerdere mails contact gezocht met Odido maar die konden niet meer dan een telefoon nummer geven naar Foxway bedrijf in duitsland.
    Hiernaartoe gebeld en na wat communicatie problemen een ander email adres gekregen en heb ik hier weer een mail naar gestuurd, 2 dagen later mail terug dat het naar een ander email adress moet dus weer de mail doorgestuurd... dit is nu 1 week geleden en tot op heden 0 reactie en als je dan belt met Odido sta je in de wacht word je weg gedrukt !!! Schandalig bedrijf dit !!!

    Datum van ervaring: 19 maart 2024

    Beoordeling
    1
    Dirk 4-4-2024 - 15:34

    Wat een slecht bedrijf, al voor de tweede keer in twee maanden geen internet in totaal 2 weken en er gebeurd niets. Ik moet zelf op hun aanraden gaan bellen met bedrijven waar zij zaken mee doen. Ze vragen mij dus hun probleem op te lossen… bizar. Rekeningen sturen gaat ze wel goed af maar leveren waar je voor betaald absoluut niet… niet naar overstappen, echt een ramp dat bedrijf….

    Beoordeling
    1
    Max 31-3-2024 - 10:37

    @odidonederland verschrikkelijke ervaring met Odido Nederland. Dit is een echt oplichters bedrijf zodra het is omgezet van T-mobile. Onprofessionele klantenservice, technische problemen met netwerk, verbreken van verbinding, verstoring van gesprekken. Ze brengen kosten in rekening zonder uitleg. Nog belangrijker, als je contact met ze opneemt voor hulp, geven ze je geen details en juiste informatie. Toen ik ze belde en 1,5 maand wachtte tot mijn technische probleem was opgelost, moest ik ze elke week bellen en pushen om hun werk te doen. Het resultaat was dat er niets veranderde, het probleem met slechte dekking en gespreksonderbrekingen werd niet opgelost. Daarna heb ik gevraagd om een contract te beëindigen en compensatie te vragen. Ze compenseerden gedeeltelijk en stuurden vervolgens een rekening die ik moest betalen voor contractbeëindiging waar geen van hun klantenservice over informeerde. Toen ik om een reden vroeg, konden ze geen goede uitleg geven. Toen ik vroeg wanneer het contract zou worden stopgezet, vertelden ze me dat ze dat niet in het systeem konden zien, zonder uit te leggen waarom. Alle vragen die ik hen stelde (heb veel bewijzen), kreeg ik geen logische uitleg en geen officiële papieren van hun kant.
    Wees voorzichtig met deze oplichters!

    • Geen
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Martin 27-3-2024 - 21:56

    Monteur heeft bij switch van providers internet kapot gemaakt. Twee weken later geen steek verder. Helpdesk kan helemaal niets. Al weken zonder internet en zonder perspectief.

    • Alles
    Beoordeling
    1
    Saghar Ghazi 25-3-2024 - 00:10

    Afschuwelijk hoe ze met klanten omgaan.
    December abonnement beëindigen i.v.m slecht internet service, alles in een pakket geretourneerd met bewijs en een qr code van Odido zelf. Ben sinds januari bezig met de klantenservice over geretourneerde pakketje wat dus volgens Odido niet aan gekomen is. Laats had ik nog een e-mail met bewijs naar hun gestuurd en net is een bedrag van €70 euro van mijn rekening afgeschreven voor niet verzonden pakket.
    Ben er klaar mee dit wordt rechtsbijstand verzekering inschakelen.

    • Geen pluspunten
    • Beter luisteren naar de klant.
    Beoordeling
    1
    Toine Raaijmakers 22-3-2024 - 06:53

    Odido, ben al jaren klant bij T mobile, tot volle tevredenheid.
    Nu ben ik een half jaar klant met een tv en internet abonnement.
    Afgelopen maandag geen internet meer, in de ochtend gebeld, geen probleem uw glasvezel kast is defect, we sturen een monteur, in 15:00 weer gebeld, omdat we nog niets hebben vernomen over de monteur.
    Telefonist Odido, sorry er is wat fout gegaan.
    Kan gebeuren.
    Dinsdag gebeld, ivm geen bericht Odido, zelfde verhaal.
    Woensdag gebeld, weer een verhaal, case is afgesloten, maar ik maak met spoed een nieuwe aan.
    Donderdag 9:30 uur bloeddruk gestegen naar grote hoogte omdat ik nog niets heb gehoord van Odido.
    Wederom vertelde de telefoniste van Odido dat ik vandaag een mail en sms’je krijg om de afspraak te maken met een monteur.
    Uiteindelijk om 16:00 uur kreeg ik een link, ik kan op zijn vroegst een afspraak maken op maandag.
    Een week geen TV, en geen internet, mijn beveiliging, verlichting, verwarming, zonnepanelen, en ook nog elke dag 100 km rijden omdat ik niet thuis kan werken.
    Wat een drama, kan alleen maar beter worden Odido, wat een super slechte service.
    Gr een ontevreden 😫 klant uit Helmond
    Ook de TV app is veranderd, die was super, nu is er een en ander veranderd en is het op onze Samsung Qled smart tv niet te doen, en zijn we verplicht een kastje te huren a 2,50

    • Het is goedkoper dan KPN , volgen jaar maar weer overstappen
    • Slechte service als het niet werkt
    Beoordeling
    1
    Vera van Oudheusden 21-3-2024 - 13:14

    Echt bizar, als bestaande klant met een abonnement voor internet van 35 euro, zonder enige waarschuwing ineens een verhoging naar 37 euro. Ik heb gebeld met de vraag waarom dit is, en krijg een kort maar bondig antwoord: inflatie.
    Oke, dan wil ik m’n contract ontbinden. Ik spreek een tweede collega die met me meekijkt, ook omdat hij aangaf te snappen dat ik niet gediend ben van die onaangekondigde verhoging van kosten. Helaas na in de wacht te hebben gestaan kan hij niks voor mij betekenen. Sterker nog, als ik aangeef dat ik via prijsvergelijken hetzelfde abonnement kan afsluiten wél voor 35 euro, zegt deze medewerker dat als ik dat afsluit en Odido ziet dat ik al klant was, dat ik dan alsnog de verhoging moet betalen!
    What the ****? Hoe jaag je klanten weg joh! Wat een achterlijk iets dit. Nou, dan maar afdruipen naar de concurrent. Was graag bij jullie gebleven, maar niet met zo’n schandalig onvriendelijk beleid.

    Binnen harken van klanten is blijkbaar belangrijker dan behouden.

    • Geen.
    • Wat flexibiliteit, niet zomaar kosten verhogen boven de abonnementsprijs zonder je klanten daarover in te lichten, zorgen dat je als bestaande klant op dezelfde manier behandeld kan worden als een “nieuwe” klant.
    Beoordeling
    1
    N van Veeleb 18-3-2024 - 15:14

    In Oktober 2023 vroegen wij glasvezel aan bij Odido. Ondertussen is het maart 2024 en wij hebben nog steeds geen internet.

    We worden continue heen en weer gestuurd tussen Odido en dutch fiber net. Ze weten van elkaar niet wat er aan de hand is. We bellen twee maal per week om te vragen hoe het ervoor staat. De ene keer staat er een ticket uit de andere keer kunnen ze er niets over vinden in het systeem. Het is om gek van te worden.
    We kunnen niet, ook niet naar een andere provider, omdat zij de enige zijn die in onze straat glasvezel hebben leggen. Aangezien we aan het verbouwen waren hadden we het oude punt dicht laten maken.

    Het is ongekend, we hebben ondertussen de hele beneden verdieping gerenoveerd, maar internet dat hebben we nog steeds niet. De eerste 4 maanden dat we zonder internet zaten werden we niet eens gecompenseerd door Odido, we moesten ons abbonement door betalen ookal hadden we geen toegang tot ons internet. Nu sinds twee weken hebben we dan eindelijk unlimited data gekregen voor onze telefoons een gods wonder.

    Kortom, stap niet over naar dit verschrikkelijke bedrijf.

    • Het wachtmuziekje dat je heel lang hoort als je aan de lijn zit
    • Service bieden
    • Biedt internet aan je klanten aan
    • Verzin niet dat je een ticket aanmaakt als er helemaal niets gebeurd
    • Als je zelf niets gaat doen, geef dan meteen het telefoonnummer van Dutch Fiber Net. Als je toch niet ging bellen om het te regelen, kan je het net zo goed meteen aan de klant geven om het te regelen. Dan hoef je niet de klant tussendoor 2 weken te laten wachten.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.