Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Ziggo Alles-in-1 Max

Razendsnel internet met 500 Mbps download- en 50 Mbps uploadsnelheid.
  • Gratis Wi-Fi modem
  • Je ontvangt een Mediabox Next (4K), waarmee je tv-programma's kunt opnemen en pauzeren
  • Replay TV; start je programma van vooraf aan
  • Met de Ziggo Go-app kijk je online tv op je smartphone, tablet en laptop. Thuis én onderweg!
  • Inclusief Ziggo Movies & Series XL
  • Je kijkt naar 125+ digitale tv-zenders en 50+ tv-zenders in HD-kwaliteit
  • Bellen wordt afgerekend per seconde!
    Per maand
    € 87,50
    Exclusief kortingen
    Bekijk dit pakket
    Type pakket
    Internet Televisie Bellen
    Prijs per maand (excl. korting)
    € 87,50
    Actie
    Eerste 6 maanden € 49,50
    Eenmalige kosten
    € 19,95 € 0,00
    Totaal 1e jaar
    € 1069,95 € 822,00
    Contractduur
    12 maanden
    Opzegtermijn
    30 dagen
    Downloadsnelheid
    500 Mb
    Uploadsnelheid
    50 Mb
    Type verbinding
    Kabel
    Aantal e-mailboxen
    6
    Max. grootte mailbox
    5000 MB
    IPv6 ondersteuning
    Zelf te configureren, IPv4 adres is een vast publiek-adres
    Aliassen per e-mailbox
    1
    Max. ruimte eigen website
    250 MB
    Aantal vaste IP adressen
    Dynamisch toegekend
    Maandelijkse downloadlimiet
    Fair Use Policy
    Netwerk
    ZIGGO
    Webmail
    ja
    Virusscan op mail
    ja
    Spamfilter op mail
    ja
    Nieuwsgroepen
    nee
    Subdomein mogelijk
    nee
    Aangesloten bij Geschillencommissie
    ja
    Modem
    gratis
    Kabel modem
    Monteur
    gratis
    Installatiegarantie
    Installatiepakket
    gratis
    Doe-het-zelf-installatiepakket
    Internetbeveiliging
    - optioneel -
    € 3,95 per maand
    Safe Online L voor 5 apparaten
    1 maand € 3,95 korting
    Internetbeveiliging
    - optioneel -
    € 6,95 per maand
    Safe Online XL 20 apparaten
    1 maand € 6,95 korting
    Combi-deal
    - optioneel -
    Mobiel + Thuis voordeel - extra voordeel als je gebruik maakt van mobiel van Vodafone en internet + TV van Ziggo
    Aantal televisiezenders
    120
    Aantal televisiezenders in HD
    52
    Aantal radiozenders
    100
    Interactieve TV
    ja
    Max. aantal TV-ontvangers
    4
    Kosten extra TV-ontvanger
    € 4,00
    TV-ontvanger informatie
    Per extra Mediabox
    Live pauzeren
    ja
    Opnemen
    ja
    Begin gemist
    ja
    TV app
    ja
    On Demand kijken
    ja
    Programma gemist
    ja
    Ontvanger
    gratis
    Mediabox Next
    Bellen naar vast
    € 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
    Bellen naar mobiel
    € 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
    Onderling bellen (zelfde netwerk)
    € 0,130 starttarief + € 0,130 per minuut
    Volop Bellen
    - optioneel -
    € 11,95 per maand

    Overzicht van radiozenders in dit pakket

    XITE Music
    • 60s & 70s Fever
    • 80s Flashback
    • All Out Dance
    • Back 2 The 90s
    • Country Roads
    • Gouwe Ouwe
    • Huisfeestje
    • In De Kroeg
    • Indie Wave
    • Jazzy Dinner
    • Kneiterhard
    • LOVE.
    • Mellow Beats
    • Mini Disco
    • Muziek Van Nu
    • Op De Koffie
    • Oranje Boven
    • Piratenplaten
    • POP NL
    • Pure Focus
    • Reggae Feels
    • Rock Legends
    • Rock On
    • Schlagerfest
    • Siempre Latino
    • Sing-Along
    • Sit Back & Jazz
    • Soul Baby
    • Straattaal
    • Take It Easy
    • Teen Party
    • Thuisorkest
    • Twist Again
    • Urban Vibes
    • Voel Je Goed
    • Workout!
    • XITE Hits
    • Yoga Flow
    • Zeroes Heroes
    • Ziggo Dome

    Binnenlands
    • 100% NL
    • Arrow Classic Rock
    • BNR Nieuwsradio
    • Classic FM
    • Concertzender
    • Efteling radio
    • FunX
    • L1 Radio
    • NDR2
    • NPO 3FM
    • NPO radio 1
    • NPO Radio 2
    • NPO Radio 4
    • NPO Radio 5
    • NPO Soul & Jazz
    • Omroep Brabant
    • Omroep Zeeland
    • Omrop Fryslân
    • Q-music
    • Radio 10 Gold
    • Radio 538
    • Radio 8FM
    • Radio Continu
    • Radio Decibel
    • Radio Drenthe
    • Radio Flevoland
    • Radio Gelderland
    • Radio M Utrecht
    • Radio NL
    • Radio Noord
    • Radio Noord-Holland
    • Radio Oost
    • Radio Rijnmond
    • Radio Veronica
    • Radio West
    • Sky Radio
    • Slam FM
    • Sublime FM
    • Tweede kamerlijn

    Buitenlands
    • 1Live
    • BBC Radio 1
    • BBC Radio 2
    • BBC Radio 3
    • BBC Radio 4
    • BBC World Service Europe
    • FIP
    • Klara
    • MNM
    • NDR 1
    • NDR Kultur
    • Radio FR
    • RNE Radio 1
    • Studio Brussel
    • Sunrise FM
    • VRT Radio 1
    • VRT Radio 2
    • WDR 2
    • WDR 3 Radio
    • WDR 4
    • WDR 5

    Actie
    Eerste 6 maanden € 49,50
    Overzicht totaalkosten
    Eenmalig
    Per maand
    Totaal jaar 1
    Maandelijkse kosten
    Maandelijkse kosten
    Eenmalig:
    Per maand: € 87,50
    € 1050,00

    6 maanden € 38,00 korting
    6 maanden € 38,00 korting
    Eenmalig:
    Per maand: − € 38,00
    − € 228,00

    TV app
    TV app
    Eenmalig:
    Per maand: gratis

    Aansluitkosten
    Aansluitkosten
    Eenmalig: € 19,95
    € 19,95

    eenmalig € 19,95 korting
    eenmalig € 19,95 korting
    Eenmalig: − € 19,95
    − € 19,95

    Ontvanger
    Ontvanger
    Eenmalig: gratis

    Modem
    Modem
    Eenmalig: gratis

    Monteur
    Monteur
    Eenmalig: gratis

    Installatiepakket
    Installatiepakket
    Eenmalig: gratis

    Totale kosten in het eerste jaar
    Eenmalig: € 0,00
    Per maand: € 68,50
    Totaal: € 822,00
    Berekende kosten:
    per maand
    € 68,50

    Klantervaringen

    Plaats een ervaring
    Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
    Wel zijn er reviews over de provider zelf:
    • Beoordeling: 6 /10
      Michiel op 22-6-2019 om 23:59
      Langer dan 1 jaar klant
      Overstappen
      Na opnieuw een verhoging van het ziggomaandtarief van 2,50 vanaf volgende maand toch maar gekozen eens over te stappen. Ik heb het nog eens nagekeken. Nu is de basis 84,50. Dat wordt dus 87,00. Vorig jaar januari was het basistarief 80,50. Het tarief daarvoor kan ik niet meer zien. Dit is voor het Ziggo max pakket. Ik ben er tevreden mee maar kan de steeds hogere kosten toch niet meer zo goed verantwoorden in het gezinsbudget.
      Maar ik heb in de meterkast twee opties Coax en Glasvezel. In het verlden was glasvezel duurder maar nu heeft ziggo de glasvezel jongens ingehaald en kies ik dus voor glasvezel. T-Mobile is het geworden.
      En, T-Mobile heeft een overstapservice, zij regelen de overstap "U komt niet zonder tv of internet te zitten".
      20 juni zou de overstap worden. Bevestiging van T-Mobile gehad voor de startdatum en een bevestiging van Ziggo voor de einddatum. Allemaal op 20 juni dus dat zit goed, dacht ik...
      Blijkt T-Mobile wel te willen aansluiten maar heeft helaas geen aansluitmensen genoeg. Er moet een monteur langs komen en de eerste mogelijkheid is 12 juli, dus ik direct in de telefoon en T-Mobile bellen "Dit lijkt mis te gaan". Call center T-Mobile zoekt het uit en ziet dat ik op 5 juli aangesloten kan worden. Nog steeds te laat maar geen paniek T-Mobile meld mij "het is hun verantwoordelijkheid dat ik zonder onderbreking overgezet wordt". Ik krijg hier ook netjes een bevestiging van per mail. Ik gerustgesteld.
      Donderdag 20 juni. Eind van de middag geen internet meer. Dus toch misgegaan. Ik bel Ziggo. De zeer vriendelijke medewerkster kijkt mijn gegevens na en ziet geen aanpassing van afsluiten naar 5 juli, dus zij hebben niets fout gedaan. Ik weer T-Mobile bellen. T-Mobile zoekt het uit en meld mij dat zij een bevestiging van Ziggo hebben dat de overstapdatum 5 juli wordt, dus zij hebben niets fout gedaan. Ik weer ziggo bellen. Na lang praten en uitleggen ziet ziggo dat ik inderdaad pas 5 juli moet worden afgesloten en start een spoedactie om mij weer aan te sluiten. Dat kan 4 uur duren en die avond gebeurt er nog niets.
      Vrijdag 21 juni. Mijn thuiswerkdag maar helaas nog steeds geen internet dus helaas geen thuiswerken maar mij naar kantoor haasten om mijn werkt te kunnen doen. Mijn tienerkinderen vreten inmiddels de databundel van hun telefoon op. Op kantoor via de chat van de ziggo klantenservice contact met een ziggo medewerker. Deze constateerd dat de handelingen van het callcenter op donderdagavond niet correct zijn geweest en maakt een nieuwe spoedopdracht aan om mij weer aan te sluiten. Als ik in de avond thuis kom blijkt de tv inmiddels weer te werken maar nog steeds geen internet. Dus, Ziggo weer ziggo bellen. De medewerkster van Ziggo ziet dat de aansluiting gedeeltelijk is uitgevoerd maar het stuk internet nog niet is afgerond. Zij kan niet zien waarom en, omdat zij geen direct contact mag leggen met andere afdelingen en niet een nieuwe call aan mag maken moet ik wachten 24 uur na de laatste call. Dus ik kan pas op zaterdag om 14:00 uur weer bellen al gaat de vriendelijke medewerkster er van uit dat het dan al lang weer werkt. Bovendien krijg ik een vergoeding voor gemiste dagen.
      Zaterdag 22 juni. Nog steeds geen internet en om 14:00 uur reboot ik alles nog een keer en bel weer naar Ziggo. De medewerkster herstart mijn horizon box en constateerd dat eigenlijk alles goed staat echter dat het internet inderdaad niet opstart. Dus moet er een andere afdeling naar kijken. En die werken niet in het weekend... Dus deze melding zal dan vanaf maandag opgepakt worden en ze mogen er dan drie dagen over doen... Zo langzamerhand begin ik toch te koken. Uiteindelijk zet de medewerkster het weer om in een spoedactie, dan wordt ik maandag met voorrang geholpen.
      Ik moet dus weer wachten. En helaas ik moet zondag wat acties doen voor mijn werk, die ik natuurlijk vanuit huis zou doen, wat nu niet gaat, dus mag zondagochtend weer naar kantoor. Ik baal er gigantisch van.
      Moraal van dit verhaal: Stap niet over als je bij Ziggo zit. Misschien ben ik de enige die dit overkomt dus 1 op 1.000.000. Misschien overkomt dit 1 op 100 overstappers.
      Geleerde les: Zit je niet bij Ziggo. Ge er dan niet naar toe.
      Opgedane kennis. Ziggo heeft een goed georganiseerde klantenservice die helaas geen direct contact mag maken met andere afdelingen.
      Ik zet dit bericht op verschillende sites. Misschien maakt dat iemand bij Ziggo wakker.
      Pluspunten
      • Goed werkend internet gehad. Veel tv. Ziggo weet hoe het moet.
      • Vriendelijke klantenservice.
      Verbeterpunten
      • Overstappen is niet Ziggo's ding.
      • Steeds de maandprijs verhogen voelt niet goed en maakt Ziggo uiteindelijk te duur.
      • Klantenservice zonder macht. Ze willen wel helpen maar ze mogen/kunnen niet.
    • Beoordeling: 1 /10
      Anoniem op 29-5-2019 om 23:22
      Langer dan 1 jaar klant
      Ziggo, het slechtste internet OOIT. Zijn al 2 keer mensen langs geweest, tot 2 keer toe heeft het 0,0 zin gehad. Het is werkelijk waar het slechtste internet/WiFi wat ik ooit heb gehad. Ga NOOIT naar ziggo, stap over naar KPN of een dergelijke provider
      Pluspunten
      • -
      Verbeterpunten
      • WiFi
    Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Ziggo
    Per maand
    € 87,50
    Exclusief kortingen