Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 8 /10
    C Heek op 10-11-2019 om 18:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Na 20.00 uur niemand bereikbaar bij ziggo
    Pluspunten
    • Fantastisch medewerker 10-11-2019 om 17.00 uur
    Verbeterpunten
    • Donderdag 8-11-2019 om 20.30 tv op zwart. Niemand bereikbaar. Volgende dag gebeld. Nov 2018.....1 jaar geleden dus mediabox in overleg met ziggo teruggestuurd omdat ikzelf een humax opname box heb en deze overbodig is. Ook waren de c1 module kaarten uit mijn ziggo verdwenen. Kon dus zelf niks activeren. Vrijdag iemand aan de lijn gehad die me vertelde een nieuwe mediabox toesturen met de nieuwe kaart. Die kwam zaterdagmiddag. Nieuwe Kaart in mijn mediabox gedaan en had weer beeld maar de ander 2 eigen kaarten stonden nog niet in mijn ziggo. Di stonden er zondagmiddag in. Zelf heb ik die geactiveerd en ook die werkte weer. Nieuwe kaart terug in nieuwe mediabox gedaan en alles opgeborgen. Ben benieuwd hoe ziggo omgaat met een klant die meer dan 40 jaar klant is bij Casema/ziggo en die ruim 3 dagen Geen tv heeft wat de compensatie is van ziggo.
  • Beoordeling: 1 /10
    jack op 6-11-2019 om 17:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Ziggo is slecht bereikbaar en slechte service. Abonnementen verkopen langs de deur zijn ze goed in maar service verlenen, ho maar.
  • Beoordeling: 1 /10
    Amigo op 5-11-2019 om 00:45
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een slechte service en een slechte verbinding!!!
    Abbonementen smeren kunnen ze prima maar service verlenen kunnen ze niet!
    Pluspunten
    • Pluspunt??
    Verbeterpunten
    • Kwaliteit en service mogen ze snel wat aan doen..
    • Je betaald wel maar krijg er helaas niks voor terug!
  • Beoordeling: 1 /10
    Tamara op 3-11-2019 om 17:31
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer slechte internet! Pas een monteur langs geweest (na lang aandringen en dreigen om over te stappen) omdat jij internet niet werkt naar behoren. Heeft het even gedaan en nu weer ellende! Ben langer dan 2 jaar klant maar zodra mijn jaar abbo weer om is stap ik over!! Ziggo is in 1 woord waardeloos!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Zorg dat mensen krijgen waar ze voor betalen!
  • Beoordeling: 3 /10
    Fikret op 1-11-2019 om 19:38
    Langer dan 1 jaar klant
    Zakelijke klantenservice bijna niet te bereiken. Het internet werk alleen op de beganegrond, 1e etage minimaal bereik wat steeds weg valt, en 2e etage helemaal geen bereik. Ziggo meerdere malen gebeld, en vertelden mij dat zij niet konden garanderen voor internet op elke etage. Dit terwijl mijn kantoortje op de 2e etage is, en juist daar internet nodig heb. Heb meerdere abonnementen lopen bij ziggo op verschillende panden. Ga alles opzeggen, ben bezig met verschillende providers
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Daan op 29-10-2019 om 12:49
    Langer dan 1 jaar klant
    Als zakelijke klant meerdere malen per jaar niet goed bereikbaar. Hun box moet je heel vaak opnieuw opstarten!
    Afgelopen donderdag hele dag niet bereikbaar geweest en waardeloze communicatie met hun service afdeling.
    Na 3 jaar ga ik zsm overstappen naar KPN. Je kunt als bedrijf gewoon niet zo vaak niet bereikbaar zijn. Dat snappen ze daar niet bij Ziggo.
  • Beoordeling: 4 /10
    G.c.m. Verstraten op 17-10-2019 om 21:34
    Minder dan 1 jaar klant
    Had een media box die kapot was, kreeg maar 2 televisie zenders.
    Heb ziggo gebeld. Kreeg een juffrouw, die zei dat ik een nieuwe box en een nieuwe modem zou krijgen.
    De kapotte box moest ik terug sturen en de modem kon ik weg gooien.
    Op de vraag van mij wat het kostte kreeg ik als antwoord NIKS.
    Kun je gerust vergeten want ik kreeg een rekening waarbij ik de omzettingskosten moest betalen, want ik had in eens een duurder pakket.
    De compensatie die ik kreeg was even hoog als de omzetting kosten dus een sigaar uit eigen doos.
    De medewerker(sters) geven dus onjuiste informatie.
    Ik belde en werd er tijdens het gesprek twee maal uitgegooid, dus m.i. Is dat niet klant vriendelijk.
    Verder zit ik nu vast aan een duurder pakket.
    Heb dit reeds op fb gezet.
    Heb het duurste pakket en ben al klant vanaf ziggo nog home heette.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beter personeel, die de klanten duidelijk en ware inlichtingen geeft.
    Reacties
    G.c.m. Verstraten op 23-10-2019 om 12:03
    Ziggo kan ook positief zijn. Alles is opgelost tot volle tevredenheid.
    Dus mijn bericht geldt niet meer
    G.c.m. Verstraten op 18-10-2019 om 08:47
    Ben al heel lang klant en niet minder dan 1 jaar
  • Beoordeling: 1 /10
    Jelmer op 16-10-2019 om 21:11
    Minder dan 1 jaar klant
    Het is zo slecht net overgestapt monteur en alles laten langskomen heeft 1 dag gewerkt maar nee weer mis.
    Advies gevraagd ligt het aan onze instelling van de laptop zeggen ze(medewerkers van Ziggo) ook echt niet hé 5 laptops 2 iPads en 7 telefoons die oppeens verkeerde instellingen hebben dacht het niet.
    Proberen we weer een monteur te laten komen ja hoor over week kan er een monteur komen super slecht ik raad Ziggo nooit aan.
    Pluspunten
    • Je kan de modem als een vliegenmepper gebruiken
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    A. Hogendorp op 16-10-2019 om 14:29
    Langer dan 1 jaar klant
    Min moeder is 83?vanaf gister maandag geen bereik. De monteur kan pas volgende week maandag komen. Dus een week zonder tv . Leukvoor mijn ma. Ik heb in totaal 15 min in de wacht gestaan en niet verder gekomen. Wat een bagger maatschappij.
    Pluspunten
    • Ik denk een ander maatschappij kiezen
    Verbeterpunten
    • Ermee stoppen
  • Beoordeling: 1 /10
    Bowien Voskamp op 15-10-2019 om 20:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Vrijdag 4 oktober een pipo aan de telefoon gehad en een abonnement afgesloten met een mediabox. Vanaf vrijdag 4 oktober tot en met zaterdag 12 oktober 3 x op een dag met ze aan de telefoon gezeten. Allemaal van die lui aan de telefoon gehad die maar over 1 hersencel beschikken, en van niks weten. 100 x verschillende mensen aan de telefoon gehad, 100 x mijn verhaal kunnen uitleggen en 100 x wat anders gehoord. Maandag 14 oktober is dan eindelijk mijn bestelling binnen is gekomen. Aangesloten en vandaag 15 oktober de hele dag geen WiFi gehad. Gebeld dat ik wilde opzeggen, kreeg ik een grote mond van hier tot Tokio. Altijd proberen ze je maar lekker te maken met de kortingen die ze je aanbieden.

    1 ding is zeker, ik ga weg bij de Ziggo en ik raad het NOOIT iemand aan!
    Pluspunten
    • NIKS
    Verbeterpunten
    • ALLES