Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Jamie Dunning op 20-1-2020 om 12:37
    Langer dan 1 jaar klant
    Oplichters! Laten je een jaar met een kapotte kabel zitten. Wat dus voor hun kosten is. Terwijl ze eerst beweerden dat het probleem wel bij ons moest liggen... maar natuurlijk... al 2 keer een kapot kastje... dat hadden wij natuurlijk gedaan... monteur geweest, 50 euro voor betaald... nog steeds dezelfde klachten... bleek later toch de kabel alweer/ nog steeds kapot op heel veel plekken... duurde een half jaar voordat hij gemaakt werd... maar waren inmiddels al een jaar verder... elke keer gezegd hoe gaan we dat dan oplossen. Want we betalen elke maand de volle maand, terwijl het voor geen meter werkt. Soms hebben we helemaal niets. Geen tv, geen internet, geen telefoon... dat kwam allemaal goed! Volgens Ziggo. Als de kabel gemaakt is, komen we daar wel uit... dom om dat ook te denken... Want de kabel is nu gemaakt. Kastje is stuk, maar krijgen we geen nieuwe voor. En 5 maanden krijgen we geld van terug... Terwijl we er al veel langer mee zitten en het kastje niet werkt... waardeloos bedrijf!
    Verbeterpunten
    • alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Rick van Geloven op 20-1-2020 om 10:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Als ik een -10 kon geven, dan had ik dit zeker gedaan!

    Deze provider spant de kroon! Wat een zooitje ongeregeld hier... Overal wordt ik verkeerd en anders geïnformeerd en zelf draai ik nu voor de dubbele kosten op, ' sorry meneer, we kunnen niks meer voor u doen', verteld medewerker nummer 10 mij.

    Door een buitenland bundel Canada en VS moest ik overstappen naar Ziggo, omdat KPN dit niet meer aanbiedt. Vanaf het moment dat ik dit in gang heb gezet ging het al mis. Niemand wist van deze bundel en niemand kon me echt goed informeren. Aangezien er voordelen zijn als je Ziggo en Vodafone combineert is het logische om dan met alles over te stappen zou je zeggen. Echter mijn contract liep bijKPN af op 20 april, waarin ik ook heb aangegeven dat mijn nieuw contract deze datum in zou moeten gaan. Dat was allemaal geen probleem, totdat ik ineens een factuur voor december en januari ontving. Inmiddels zit ik nu met dubbele kosten voor mijn abonnementen en al mijn bundel voordelen zijn vervallen.

    Mijn overstap zou geheel geregeld worden door Ziggo, waardoor ik er geen omkijken naar had. Dit hield in dat hun het door zouden geven aan KPN. Guess what, ik belde KPN en ze vertelde mij dat de hele overstap niet is doorgekomen dus dat mijn abonnement gewoon doorliep. Inmiddels heb ik hem zelf kunnen opzeggen, maar hierdoor moet ik dus zelf 1,5 maand dubbele kosten betalen.

    De desbetreffend klantenservice medewerker vertelde dat mij 3 mails hierover zijn gestuurd om 31 december. Gues What, nooit een mail hierover ontvangen. niet in spam of ongewenst, niks. Jawel meneer, wij hebben deze mail gewoon verstuurd. Ga dit maar eens bewijzen dat je hem niet hebt ontvangen....

    Kortom, mocht je ooit twijfelen om over te stappen, doe dit absoluut niet naar Ziggo, want je gaat er niet op vooruit, wat ze wel beloven.

    Tip voor Ziggo: Train je personeel beter, zodat iedereen een zelfde verhaal heeft en een cursus klantvriendelijkheid zal er ook niet vanaf kunnen.

    Jullie hebben er wederom een boze klant bij en het moment dat ik weer kan overstappen, ben ik hier snel weg!

    Groet, Rick
    Pluspunten
    • Geen!
    Verbeterpunten
    • Tip voor Ziggo: Train je personeel beter, zodat iedereen een zelfde verhaal heeft en een cursus klantvriendelijkheid zal er ook niet vanaf kunnen.
  • Beoordeling: 1 /10
    R H op 23-12-2019 om 17:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een K... service van die medewerkers! Wat een arrogante mensen werken daar. Ze moeten maar eens mensen aannemen met een servicegerichte instelling die niet direct zeggen dat zij het beter weten. Want wat blijkt...... die jongeman weet gewoon niet wat hij aan het vertellen is. Hij gaf het dan wel toe.... Maar goed.... hij werkt tenminste wel voor z'n geld 😉 Al met al hebben ze een K.... service 🙁
    Pluspunten
    • Geen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aoife op 23-12-2019 om 04:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Would you like to have a glitchy router with bad coverage that repeatedly fails? Would you like to reset your router on average 4 times a week? Would you like every item in your smart home to continually fail? Perhaps you'd like to miss everyone ringing your doorbell or your lights not to work? Maybe tear your hair out uploading or downloading your work online? Well look no further!!!!! Ziggo has provided the solution to ALL these frustrating problems!! Introducing the technicolour router! You too soon could be answering all these questions with a resounding YES! Guaranteed to make you want to shoot yourself or commit mass homicide. Failure is the new success! The only reason I imagine they provide this router is that you eventually go so mad that in your will you leave all your worldly possessions divided between a cat charity and ziggo. It's awful. Don't go there. Save yourself. Run fast and far my lovelies. Run! Run, Forrest, run! This thing is evil!
    Pluspunten
    • You get a terrible router? If you like throwing money away maybe this is positive?
    Verbeterpunten
    • Provide a router that isn't total pants perhaps? Provide a choice? Not make you want to shoot yourself in the head? Who knows anymore. I've torn my own hair out and eaten it. The gift of Ziggo.
  • Beoordeling: 1 /10
    Peter op 15-12-2019 om 23:51
    Langer dan 1 jaar klant
    Na JAREN trouwe Ziggo abonnee geweest te zijn bleken de voorwaarden voor opzeggen toch niet zo duidelijk en mocht ik nog even betalen. Ziggo? NOOIT MEER! Ik betaal nog liever een paar euro's extra bij een concurrent.
    Verbeterpunten
    • Klantenservice
  • Beoordeling: 1 /10
    Siegfried Kartotaroeno op 15-12-2019 om 11:03
    Langer dan 1 jaar klant

    Heden 15-12-2019 werd ik door een…

    Heden 15-12-2019 werd ik door een zekere ... van Ziggo geholpen met een nickname Change Source. Tevreden kun je niet zeggen ook een beetje niet. Heb gisteren een mediabox next in de slaapkamer geinstalleerd en ging goed. Toen ik in de woonkamer kwam blijkt dat de tv in de woonkamer het niet deed, gaaf aan op de tv: kan geen signaal vinden. Dit vond ik wel heel erg raar. De mediabox next is voor in de slaapkamer en moet zo blijven. Toen zei de medewerker ik zie dat je nog een CI+ module hebt, een Humax en een mediabox. Maar als CI+ Module niet werkt en de Humax is voor de andere slaapkamer moeten ze niet komen zeggen maar je kan toch tv kijken. Ik kon deze persoon meteen wurgen als die voor mijn aangezicht zou staan. Bij Ziggo hebben ze geen vakmensen. Ze doen daar allemaal wat als ze maar betaald krijgen, denken ze de klant kan stikken. Toen heb ik mijn termen laten lezen fijn toch Ik ben een geirriteerd persoon door Ziggo en hun denken ze kunnen klanten besodermieteren. Ik stap wel over naar een andere provider
    Pluspunten
    • Klanten afweren, ze doen maar wat. geen verstand over techniek. Ze zitten maar aan de telefoon en voor hun scherm om ... daar te kweken in het bedrijf.
    Verbeterpunten
    • Alles , vooral de medewerkers gewoon buiten gooien wat door hun slechte advies stap je over naar een andere provider
  • Beoordeling: 2 /10
    Rick Hogema op 23-11-2019 om 11:48
    Zit hier nu op mn 4g dit te typen want mijn internet doet het weer eens niet! Wat een bagger bedrijf, ben al 6-7 jaar klant en fatsoenlijke service en wifi? Ho maar! Als je bij ziggo wilt kun je niks verwachten qua fatsoenlijkheid. Ga liever naar KPN of iets dergelijks.
    Pluspunten
    • Geen enkele
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Ruud op 23-11-2019 om 10:28
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een ontzettend slecht product levert ziggo. Ik heb al jaren ziggo vanwege De internetsnelheid, maar wat een drama. In 3 jaar al 5 monteurs over de vlier gehad die elkaars werk al bijvoorbaat afkraken. Al een 2e horizon bix, toen andere muur demping platen, een externe router, twee WiFi boosters, maar echt geen goed netwerk en het ligt er om de haverklap uit. Nu al sinds gisterochtend geen internet. Zit met smart te wachten op glasvezel in het buitengebied.

    Ruud
    Pluspunten
    • Kan ik helaas niet meer vinden
    Verbeterpunten
    • Zorg dat de huidige systemen eens goed werken voor je weer iets nieuws de markt in pompt. Bestaande klanten zijn ook klanten.
  • Beoordeling: 1 /10
    Alien op 19-11-2019 om 15:46
    Langer dan 1 jaar klant
    Altijd als ik bel met Ziggo omdat het internet of de tv het niet goed doet of dat ik weer moet bellen omdat het weer niet goed is opgelost kan ik een uur aan de telefoon zitten en 5 mensen van ziggo gesproken hebben omdat ze telkens verkeerd doorschakelen.HELEMAAL KLAAR MEE! Nu afgesproken dat als alles het goed zou doen, ik voor alle ellende een half jaar voor ongeveer €30 p.m. zou krijgen. Gebeld om dit door te laten gaan... weer 3 mensen aan de telefoon gehad en nog steeds niet de goede... zoek het uit met je *** personeel!
    Pluspunten
    • 2 mensen die ik de afgelopen jaren heb gesproken hebben me goed geholpen... deze 2 waren allebei van hogere hand...
    Verbeterpunten
    • Allemaal nieuw personeel
    • Het nieuwe personeel goed inwerken
  • Beoordeling: 2 /10
    B. van der Hoeven op 18-11-2019 om 13:14
    Langer dan 1 jaar klant
    Ongelofelijk, hoe kan je na 15 jaar een trouwe klant laten vallen. TV werkt matig tot slecht. Mediabox moet regelmatig steeds opnieuw worden opgestart. Na veel gedoe eindelijk een andere mediabox gekregen. Hierbij het bericht ontvangen dat wanneer het probleem zich blijft voordoen dat wij een nieuwe mediabox zouden ontvangen. Maar dan de Next (nieuw type blijkbaar). Aangegeven dat het probleem zich blijft voordoen. Meneer zegt vriendelijk dat ik geen nieuwe decoder kan ontvangen.
    Ook internet blijkt niet aan de beloofde verwachtingen te kunnen voldoen. Aan de telefoon blijf ik maar smoesjes horen. Dan ligt het aan de kabel, dan aan mijn pc, dan aan mijn switch.
    Ziggo, help je klanten eens echt. Stuur iemand langs om het probleem op te lossen en je hebt voor jaren een trouwe klant.
    Verbeterpunten
    • Het lijkt erop of alles is ingericht om maar geen monteur langs te kunnen sturen en klanten vooral geen nieuw apparatuur te sturen. Op zich begrijpelijk, maar waar ligt de grens?