Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 9 /10
    Atf Rombout op 21-4-2019 om 14:32
    Langer dan 1 jaar klant
    Na 22.00 heel vriendelijk aan de telefoon geholpen door Ziggo medewerkster. Ze deed alles om mijn mediabox weer aan de praat te krijgen. Dat lukte pas 3 kwartier later in haar vrije tijd. Goed advies voor nieuwste mediabox. Bedankt top!
  • Beoordeling: 1 /10
    N.J. Pentinga op 16-4-2019 om 20:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Coos: Kies je voor Ziggo, dan kies je voor de kampioen in storingen. In Waalwijk niks dan ellende. De voetbalwedstrijd van Ajax uit kan ik wel vergeten. 16-4-2019: Overweeg sterk om over te stappen op KPN die het qua stabiel netwerk vele malen beter doet.
    Pluspunten
    • Geen: Onbereikbaar bij storingen. Geen enkel excuus in je mailbox als er weer een storing is geweest . Bij Ziggo vinden ze dat blijkbaar heel normaal.
    Verbeterpunten
    • Ziggo doe wat je belooft: een stabiel Netwerk
  • Beoordeling: 2 /10
    Louis op 12-4-2019 om 18:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Ze beloven mooie snelheden maar het levert niets op. Ik betaal 60e per maand maar ik kan niet eens een film op netflix kijken zonder dat deze een aantal keer vastloopt.
    Pluspunten
    • dat ik wegga bij hen
    Verbeterpunten
    • alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Ano op 7-4-2019 om 15:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Slechtste slechtste provider EVER, alleen maar STORINGEN STORINGEN STORINGEN. Als je aan het overwegen bent om overtrsyappen naar ziggo die het NIET! ABSOLUUT NIET!

    Pluspunten
    • Mijn dode hamster heeft meer pluspunten dan Ziggo
  • Beoordeling: 1 /10
    JC Kedde op 7-4-2019 om 11:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Nadat Ziggo monteur het aansluitpunt plus connectbox en alle kabels vervangen had nog steeds dagelijks ellende hiermee. Geen Internet geen WiFi. Ik wordt er strontziek van!
    Pluspunten
    • Géén
  • Beoordeling: 1 /10
    Erwin Vogelzang op 2-4-2019 om 19:33
    Langer dan 1 jaar klant
    Afgelopen dinsdagmiddag deed het internet het bij ons niet meer. Gebeld met Ziggo. Gaven aan dat er vermoedelijk vanuit ons ip adres spam verstuurd wordt. Daarom internet geblokkeerd. Gevraagd wat we nu moesten doen want dat komt niet bij ons vandaan. Krijg je als antwoord jullie moeten ons aangeven dat jullie er alles aan hebben gedaan dit te voorkomen. Dus wachtwoorden van e-mail adressen gewijzigd. Mail adres verwijderd. Alle elektronische apparaten op virus gecontroleerd en malware. Maar niks gevonden . Gisteren avond bericht telefonisch dat internet er weer binnen een uur op staat. Vandaag nog steeds geen internet. 3x gebeld, een keer een vrouw gesproken van klantenservice die gewoon de hoorn er op gooide omdat ze vonden dat we er te weinig aan hebben gedaan . Ik ben een absolute leek dus iand gevraagd met IT achtergrond om weer alles te laten checken. Weer niks gevonden en nog steeds halen ze de blokkade er niet af. Me zoon midden in de toetsweek wat bijna allemaal digitaal is via inlog van school. Kan gewoon niet meer studeren nu. Echt schandalig. Ze verschuilen zich bijna allemaal achter regeltjes. Maar op de vraag of ze kunnen helpen geven ze niet thuis. Nog steeds geen internet. Uiteindelijk na dat ik me abonnement wilde opzeggen iemand gesproken die me hopelijk kan helpen morgen. Maar echt wat een schandalige mensen daar op klantenservice en wat een beleid. Iemand afsluiten en dan geen hulp bieden . Hele dag aan bellen geweest en van kastje naar muur gezonden. Ziggo schaam je dat veel van jullie medewerkers zo met klanten om gaan die al lang een abonnement bij jullie hebben.

    Dus mensen, lijkt allemaal leuk maar als het er op aan komt dan geven ze niet thuis.
    Dus geen abonnee worden .
    Pluspunten
    • 2 medewerkers die netjes te woord staan en meedenken in oplossingen. Maar dat gaat pas op het moment dat je wil opzeggen.
    Verbeterpunten
    • Zelf maar verzinnen, zie bovenstaande
  • Beoordeling: 4 /10
    Eduard de Beer op 29-3-2019 om 07:45
    Minder dan 1 jaar klant
    Toen ik door Ziggo benaderd werd om klant te worden kreeg ik een goed gevoel. Aardige verkoper, mooie aanbieding, goeie prijs. Ik had de verkoper duidelijk gemaakt dat we perfect tevreden waren bij KPN maar bereid waren om over te stappen vanwege de prijs. Ik had verteld dat we extra pakketten hadden waaronder het ziggo sport golfpakket, dat we nu een glasvezelkabel hadden en geen COAX meer in de leidingen hadden. Allemaal geen probleem. Het nieuwe pakket zou inclusief ziggo golf € 64 kosten en de monteur zou komen op 27 maart. De apparatuur werd bezorgd op 26 maart. De monteur kwam en legde de WiFi aan. Geen probleem. De TV kon echter niet aangelegd worden want ik had geen COAX kabel......Dat wist men dus al.
    Met veel moeite en eindeloos doorverbinden met vervelende wachtmuziekjes eindelijk om 6 uur op 28 maart voor elkaar gekregen dat er op 28 maart een extra monteur zou komen die de kabels zou komen installeren. Volgens de juffrouw aan de telefoon op mijn kosten..... De kosten zouden echter gecrediteerd worden als ik daarover zou bellen als de monteur vertrokken was....De kabels zijn getrokken en de tv in de kamer en slaapkamer deden het goed. Het golfpakket was echter niet geactiveerd. Bellen met de klantenservice. Helaas, dat hoorde niet bij de aanbieding van € 64 maar moest extra betaald worden.....Bij elkaar zitten we dus ongeveer weer op het KPN niveau. De vaste telefoon krijg ik niet aan de praat en of de rekening van de ‘extra’ monteur gecrediteerd gaat worden is nog afwachten maar een goed gevoel krijg ik er niet over. Kortom, veel stress en eindeloos wachten aan de telefoon. De monteur vertrekt pas als alles werkt.......Veel beloven bij de overgang maar de realiteit is helaas een beetje anders dan beloofd.
    Pluspunten
    • Tv werkt nu prima. WiFi is goed en snel.
    Verbeterpunten
    • Verkopers zijn niet helemaal op de hoogte van technische implicaties.
    • Afspraken goed vastleggen
    • Muziekje op telefoonlijn verbeteren
    • Klant ook na het verkooppraatje goed blijven behandelen
  • Beoordeling: 1 /10
    Nynke Hiemstra op 21-3-2019 om 21:22
    Langer dan 1 jaar klant
    Vandaag gebeld met ziggo. Opeens kan ik niet meer tv gemist rtl4/5/7/8 terugkijken en heb ik nog alleen 10 zenders tv gemist die ik alleen van vandaag kan terugkijken en niet 7 dagen lang. Betaal wel 60 euro per maand.Erg onvriendelijke dame aan de telefoon. Op het moment dat de vraag te moeilijk is, wordt de verbinding verbroken. Niet dat ze je even terugbellen! Maar op zoek naar een nieuwe provider.
  • Beoordeling: 1 /10
    Kh Krichel op 19-3-2019 om 14:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechte ervaring met de medewerkers.
    Verbeterpunten
    • Heb weer een contact gehad met ziggo over mijn foxsport abonnement ,ik heb 2 keer achter elkaar 50 % korting gekregen op foxsport van 4 maanden.maar ons word toch telkens het volle bedrag afgehouden ,nu hebben we contact gehad met ziggo verschillende keren,maar krijg dan te horen dat ik er geen recht op had 2 keer achter elkaar dezelfde korting terwijl ze me dit zelf hebben aangeboden.de een schuift het op de ander maar je word niet geholpen.dan maar afwachten tot het jaar om is en dan maar overstappen naar een andere provider,we dachten dat het bij ziggo wel goed zat,maar helaas.
  • Serkan op 3-3-2019 om 21:49
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik woon in Rotterdam west constant storing niet te geloven zeg dit is slecht, pas geleden 3 weken vakantie genomen en alle vrienden van mij ook om samen online battlefield spelen maar ik had 3 weken gewoon storing niet mee kunnen doen speciaal met ze alle afgesproken en nu weer waar zijn jullie mee bezig Ziggo ik heb echt super spijt dat ik bij jullie zit, niet te geloven zeg.