Review en beoordeling Ziggo

Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. jan maarten deurvorst Langer dan 1 jaar klant op 8-2-2019 om 18:10 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Waarschuwing voor iedereen die overstap overweegt. Wij hebben nu drie jaar TV en Wifi van @ZiggoWebcare Beiden hebben nooit goed gefunctioneerd. Eenderde zenders doet het niet. Wifi: absent in helft kamers. En we zijn tientallen telefoontjes en 6 monteurbezoeken verder.
    • er is wel eens wifi ergens. en meestal doen de nederlandse zenders het zonder al te veel storingen.
    • Is te veel om op te noemen. Een greep uit klachten. storingsdienst via telefoon is ontzettend onbeleefd
    • Ze komen hele tijd met het ei van Columbus en het helpt nooit iets. Mediabox is vervangen. Er staan nu 3 wifi versterkers. Alle instellingen zijn opnieuw gezet. Niets helpt .We zijn ten einde raad: 3 jaar hebben we deze vervelende provider en nog nooit is er iets gedaan wat hielp.
    • Monteurs zijn meestal onbenullig. Doen maar wat en zijn niet deskundig.
    • Ik wil heel graag weg bij Ziggo maar wil geen mail missen ivm met mijn beroep als journalist kan ik me dat moeilijk permitteren. DAt is eigenlijk enige. Ik geef ze nog een maand.
  2. Marian Langer dan 1 jaar klant op 7-2-2019 om 16:25 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Naar veelvuldig wegvallen van internet hadden we de moed verzameld om Ziggo te bellen, aangezien ik alleen slechte ervaringen las schoven we het bellen naar Ziggo steeds voor ons uit.....
    Eindelijk gebeld, tot zover ging het goed, hele aardige jongen man aan de lijn die ons voorstelde een nieuwe modem op te sturen met daarbij een monteur. Nou dat ging best goed dachten we.
    Tot de dag dat de monteur kwam, zo'n jonge gast die al eerder op de dag 2 huizen had gehad waar die niks wou/mocht doen omdat de kabel zoals hij ons vertelde niet binnenkwam in de huiskamer waar Ziggo het had geplaats. Omdat die mensen de kabel hadden verlegd naar de meterkast omdat dit er netter uit ziet. Dus je snapt het al met die instelling komt hij bij ons binnen en je raad het al wij hadden dit ook gedaan. Dus die monteur verschool zich meteen achter het verhaal dat hij nu niks mocht doen, wij gaven aan dat we dit wel heel makkelijk vonden om zo onder je werk uit te komen. Maar daar trok hij zich niks van aan en ging weg.
    De volgende dag hadden meteen een rekening van Ziggo waarin stond 35 euro betalen omdat de monteur niemand thuis had aangetroffen. Ik heb meteen gebeld met weer een vriendelijke medewerkster die heeft de rekening weg gehaald. Dit is dan ook het enige wat positief is dat de mensen die bij de klantenservice zitten je normaal te woord staan. Voor de rest is het een bagger bedrijf, ze kunnen beter een naamsverandering doen. Firma list en bedrog past meer bij Zigg🤑
    Groeten uit Bemmel een ontevreden klant 🖕
    • Medewerkers callcenter zijn zeer vriendelijk, eigenlijk sneu dat hun alle shit van ontevreden klanten van dat bagger bedrijf moeten aanhoren en oplossen.
    • Monteurs leren hoe ze met klanten om moeten gaan in plaats van hakken in het zand zetten en met ongedane zaken gauw pleiten gaan.
    • De monteur wist niet hoe snel die weg moest komen.
  3. BPJ Weerdenburg Minder dan 1 jaar klant op 5-2-2019 om 22:16 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Waardeloze tent, inmiddels al 3 maanden een abonnement en het internet valt constant uit. Wij hebben alledrie ons 4g telefoon abonnement moeten verhogen omdat onze verbinding er vaker niet is dan wel. Ziggo wil pas praten over een 'eventuele vergoeding' als het probleem verholpen is wat al erg lang duurt. Aanstaande maandag komt voor de derde keer(!) een monteur kijken om het probleem op te lossen, dit kost dus ook weer voor de derde keer een vrije dag. Ik raad iedereen af om een abonnement bij Ziggo af te sluiten.
    Voor Ziggo lijkt het mij een idee dat ze in plaats van miljoenen te besteden aan uitzendrechten van bepaalde sporten, sponsoring op concerthallen en voetbalshirts eerst even te investeren om hun oh zo fantastische power promise na te komen.
    • De monteurs zijn wel aardig.
    • Een berg.(Lees: Motivatie)
  4. J Vellinga Langer dan 1 jaar klant op 2-2-2019 om 22:33 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Helemaal bagger!!
    Ben al weken om de x minuten de verbindingen kwijt, dit gebeurd minstens eens per uur, heb hierover contact opgenomen met Ziggo maar werd daar door de medewerker flink afgeblaft en moest niet zeuren omdat ik al 11 minuten verbinding had dus was er geen probleem.
    Reste mij maar 1 ding: Opzeggen en nooit weer terug komen
    • Geen
    • Neem je klanten serieus
    • Neem een vakbekwaam team en geen studenten aan om je klanten te woord te staan
  5. Mila Langer dan 1 jaar klant op 29-1-2019 om 16:55 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wij hebben een zakelijk abonnement van Ziggo voor TV en internet. Na werkzaamheden eind december/begin januari viel het internet steeds weg. Het was onwerkbaar, dus er moest een monteur langskomen. Helaas was de kortste termijn voor een afspraak 3 weken (!!!) later. Dit vonden wij eigenlijk al onacceptabel, maar we hebben het braaf afgewacht. De monteur heeft vervolgens enkele dingen gedaan, maar later op dezelfde dag bleken de problemen met het internet niet te zijn opgelost. Wij hebben meteen gebeld voor een nieuwe afspraak, dit was op donderdagavond. Er zou voor de aankomende maandag een nieuwe afspraak worden ingepland. Over het tijdstip zou Ziggo op zondag nog contact met ons opnemen. Ziggo heeft geen contact met ons opgenomen, we hebben 's avonds zelf nog moeten bellen om te vragen hoe laat we de monteur kunnen verwachten. Er werd ons BEVESTIGD dat er een monteur op maandag tussen 8-12 uur ingepland stond. Wij hebben de volgende dag gewacht tot 12:30 uur. Geen monteur. Ziggo gebeld met de vraag waar de monteur blijft. Wordt er doodleuk gezegd dat er helemaal geen monteur voor ons staat ingepland, terwijl dit nog geen 24 uur geleden aan ons was bevestigd. Hoe is dat überhaupt mogelijk? Dat is toch gewoon liegen in het gezicht van je klanten? Mijn man heeft nota bene een vrije dag opgenomen om op de monteur te wachten, helemaal voor niets dus. Ondertussen zitten we al een maand zonder betrouwbaar internet. De helpdeskmedewerker noemt dit geen spoedgeval, dus we kunnen nog 2 dagen wachten op een monteur. Hoezo betreft dit geen spoed bij Ziggo? Wij hebben een zakelijk abonnement en hebben vanzelfsprekend werkend internet nodig voor de zaak. De service van Ziggo is zo onbegrijpelijk slecht. Neem a.u.b. een andere provider als het even kan. Wij gaan wel overstappen.
    • Als het werkt, dan werkt het goed. Helaas werkt het vaak niet.
    • Een wortelkanaalbehandeling ondergaan is een stuk prettiger dan contact op moeten nemen met de klantenservice van Ziggo
  6. Ashley Langer dan 1 jaar klant op 27-1-2019 om 16:47 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een bagger provider is Ziggo zeg!!! Sinds er 9 op 10 januari onderhoud is geweest valt de wifi er om de 5 minuten uit. Heeeel vervelend als de wifi in huis dringend nodig is voor school/werk. Tot drie keer gebeld en een aantal jeer gechat, waarna het zogenaamd ‘goed moest zijn’. Niet dus! 11 januari te horen gekregen dat de monteur 28 januari langskomt. Drie weken later dus, eerder kon niet. Belachelijk! Wordt er ook nog dood leuk gezegd ‘wel fijn dat er iemand komt kijken.’ Nou mag het na 3 weken ellende. Top punt van irritatie als je bezig ben met je werk en elke keer opnieuw kan beginnen omdat de wifi weer eens uitvalt. Toen maar met de hotspot van de telefoon wat ervoor gezorgd heeft dat van drie telefoons de mbs (10gb per mobiel) op zijn. Krijg je ter compensatie 1 maand movies en series xl en ziggo sport totaal gratis. Niet erbij verteld dat ze je daarna gelijk vastzet aan een abbonement. Schandalig! Omdat we hier gelukkig zelf op tijd achter zijn gekomen is dit stop gezet. Lijkt me niet dat je zo met je klanten omgaat Ziggo?!
  7. Henk Meijer Langer dan 1 jaar klant op 21-1-2019 om 22:19 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vorig jaar is de ziggo kabel al aangebracht in onze nieuwbouw woning, en hoevaak ik ook bel met ziggo, ze krijgen het maar niet voor elkaar de verhuizing binnen drie dagen te regelen. Inmiddels al meer dan een maand verder.
    • Wel elke keer een positieve medewerker van ziggo aan de lijn die belooft dat het uiterlijk morgen geregeld is, maar daar ben ik inmiddels al aan gewend.
    • Doe wat je beloofd, dit is ronduit schandalig
  8. K Langer dan 1 jaar klant op 16-1-2019 om 21:13 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik deel mijn 2 jarige ervaring met jullie zodat ik anderen kan helpen met kiezen van een internet provider.
    Ik ben een klant van Ziggo sinds 2016. Ik merkte al vanaf het begin de internet verbindingen problem on en ik dacht dat het doorlopend zal verbeterd worden. Ik vergisse me. De qualiteit van de verbinding werd steeds slechter nadat heb besloten om naar een ander provider te overstappen. Ik heb het gevoel gehad dat Ziggo doet het express als "revenge." Dat vind ik jammer ik ben een goede klant geweest, alles netjes betaald.
    Daarnaast heb ik een TV ontvanger gekregen die niet werkte in de afgelopen twee jaar. Ik heb gelukkig een aparte online TV abbonoment maar ik wou ook naar Nederlandse TV kijken. De oplossing kwam nadat ik overstapte naar de nieuwe provider.
    Ik zou jullie afraden om een thuis abbonoment bij Ziggo af te sluiten op basis van mijn eigen ervaring.
    • Termijn bedrag snel afschrijven.
    • Zorg dat de verbinding van het internet zo veel mogelijk doorblijft zonder problemen.
  9. Jos Komen Langer dan 1 jaar klant op 13-1-2019 om 23:26 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ziggo is zeer onprofessioneel. In de jaren dat we abonnee waren zijn er wel 5 monteurs langs geweest om het tv probleem op te lossen. Beeld valt vaak weg en komt dan na 5 seconden weer terug. Geen van de monteurs kon het oplossen. De ene monteur wist niets van wat de andere monteurs al eerder gedaan hadden. Vaak was het probleem voor de monteur ook niet duidelijk omdat er geen dossier van was. Vanaf 2019 KPN, hopelijk beter dan Ziggo.
    • n.v.t.
    • teveel om op te noemen, maar laten ze bovenaan beginnen bij het management.
    Reacties
    jan bonthuis op 16-1-2019 om 17:21
    Er is veel commentaar op Ziggo, goede ervaringen lees je zelden,
    ik had een klacht over een instabiel internet waardoor kijken
    naar Netflix vrijwel onmogelijk was.
    Ziggo heeft dit voorteffelijk opgelost door de wifi snelheid te verhogen en als backup een hdmi kabel van 15 meter gestuurd!
    Niets dan lof dus!
  10. Diane Remmink op 11-1-2019 om 15:50 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Nu hier overgestapt naar Ziggo alles ineen. Nu blijkt dat het al bekend was dat de extra boxen veel storingen opleveren. Nu dat klopt. Hier ook van denk ik goedkope kastjes geplaatst. En als ik wil kijken via een extra box geeft hij weer dezelfde storing. Nu inmiddels al 4 keer een monteur gehad hem a.s dinsdag weer eentje. Het is bekend dat de kastjes niet naar behoren functioneren maar dat ze het lef hebben om ons die elke keer weer aan te smeren. Dus mensen ik wil jullie waarschuwen. Bekijk goed wat je doet bij het aangaan van een kontact van ZIGGO.
Laad meer ervaringen