Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2010

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Ziggo

    Beoordeling
    shaam 25-11-2010 - 21:07

    wie weet hoe je met de nieuwe media box van UPC digitale progamma`s met je eigen dvd receiver kan opnemen.Geen analoog. De nieuwe media box heeft maar 1 scart aansluiting naar je tv toe.

    Beoordeling
    shaam 25-11-2010 - 21:02

    met de nieuwe media box kan je absoluut geen digitaal progamma`s met je eigen dvd recorder opnemen. Anders kan UPC niet meer verdienen.

    Beoordeling
    Vincent 2-11-2010 - 19:47

    Ik heb 2 digitale HD decoders en digitaal totaal + HD pakket.
    Nu heb ik elke avond tussen 19 en 20 uur op de 2e decoder uitval van ongeveer een kwartier tot half uur.
    Volgens de helpdesk ligt het aan de huisinstallatie of de versterker (teveel ruis versterkt, sterkte rond 40% is genoeg). Ook als ik zeg dat alles professioneel is aangelegd incl. de versterker (2e decoder staat ongeveer 20m van hoofdaansluiting), ligt het aan de installatie omdat de hoofdtelevisie geen storing heeft (op 3m). Dan vraag ik aan de medewerker helpdesk waarom de kwaliteit de hele dag 100% is behalve tussen 19 en 20 uur. Is er dan te weinig bandbreedte misschien? Ik woon op 8km van de centrale. Helpdesk geeft toe dat dat wel aan het de verre kant is.......maar het ligt toch aan de huisinstallatie. PFFFFFF nog maar even GEEN alles-in-een pakket!

    Beoordeling
    Paul 15-9-2010 - 10:39

    Ik ervaar tot nu toe (!) het tegenovergestelde van alle verhalen die je altijd hoort. Ik had Telefonie van KPN, Telfort internet en Ziggo kabel. Heb nu alles laten overzetten naar alle in 1 van Ziggo. Opzeggen Telfort (door Ziggo) ging meteen goed. Opzeggen KPN meteen geregeld. Omzetten naar alles in 1 door Ziggo. Op de exact afgesproken dag werkte alles naar behoren. Ik krijg nog de Ci+ module voor Digitale TV. Zoals ik het lees wordt dat een doffe ellende... ik wacht het af, maar tot nu toe super positief. Over zowel Ziggo, KPN als Telfort.

    Beoordeling
    Tom Joad 9-9-2010 - 22:00

    De ontvangst via Ziggo Digitale tv is waardeloos. Daar helpt volgens mij weinig tegen behalve een andere kabelaar of kiezen voor analoog. De oplossingen van de helpdesk helpen in ieder geval niet. Zo waren de tips tot op heden: (1) wachten op beter weer, regen is van invloed op het signaal (2) splitter vervangen en versterker plaatsen. Laten doen door electricien, kost 80 euro en helpt niets. (3) Alle kabels vervangen. Ik woon nog geen drie maanden in een nieuwbouwhuis. Okay de kabel hebben geen gouden kern. Analoog doet het echter prima, daar zal het na veel ellende en kosten wel op uitdraaien. Ziggo digitaal niet aan beginnen!

    Beoordeling
    Joseph Vos 22-6-2010 - 11:40

    Ik ben al sinds april bezig om te proberen een goed internetverbinding te krijgen. Soms heb ik internet, maar vaak ook niet. Alle telefoontjes naar Ziggo hebben niet geholpen. Ben al meer dan honderd euro kwijt aan telefoonkosten. Nog steeds geen goed internet. Niet doen dus.

    Beoordeling
    An 8-6-2010 - 16:49

    Waar is mijn RTL Lounge...!!!
    stomme nicktoons ze moeten kinderen juist stimuleren om buiten spelen en geen programma aanbieden die 24/7 draait!!
    nu moet ik dus een duurder pakket nemen om RTL Lounge te ontvangen,dat ga ik echt niet doen en vind het echt belachelijk!!

    Beoordeling
    gabrielle 30-5-2010 - 08:56

    aanvulling: ik heb een 3in1 Plus pakket

    Beoordeling
    gabrielle 30-5-2010 - 08:50

    Kan iemand mij zeggen of ik met een HD ontvanger plus nieuwe HD smartcard van Ziggo de HD kanalen kan ontvangen? of moet ik daarvoor eerst langs het loket van Ziggo om het Installatiepakket Digitale Televisie HD te bestellen? Ik heb nu een 3in1 pakket.

    Beoordeling
    Bart 24-5-2010 - 22:33

    Al die klagers hier... Eigenlijk heb ik vergeleken met mijn vorige provider (Tiscali, via telefoonkabel) buitengewoon weinig problemen met Ziggo. Meestal werkt het probleemloos. Wat wel waar is, is dat de helpdesk volkomen waardeloos is. Gelukkig is deze tegenwoordig wel gratis te bereiken mits er geen telefoniestoring is.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.