Review en beoordeling Youfone

Youfone

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. C van der Giesen Minder dan 1 jaar klant op 22-1-2019 om 19:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Youfone televisie
    Nooit aan beginnen!!!! Zeer gebruiksonvriendelijke apparatuur + software (Android) en een zeer “bijzondere” onhandige afstandsbediening. Zeer vaak een haperend beeld, slechte kwaliteit, vastlopen etc. Geluid loopt niet gelijk met het beeld. Sommige zenders hebben harder geluid dan andere. Programma’s die opgenomen zijn stoppen net voor het einde. Geen radio zenders Kortom alles wat mis kan gaan gaat bij Youfone televisie dan ook mis of is slecht!!
    • Internet werkt goed.
    • Youfone is goedkoop (maar dat merk je dan ook !!!!)
    • Abonnement maandelijks opzegbaar maken dan kan je er snel weer vanaf.
  2. M J Stip Minder dan 1 jaar klant op 11-11-2018 om 20:19 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    grootste miskoop, internet gaat maar tv is een drama, nu tweede tv kastje gekregen maar lost niets op veel stilstaand beeld en stoterend beeld exctra kijk uit naar einde abonement
    • internet is goed
    • alles wat betrefd tv
  3. Eymert Versteegt Minder dan 1 jaar klant op 1-11-2018 om 15:48 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Een veelbelovende nieuwkomer waarbij je voor een vrij uitgebreid tv-pakket niet meer aan het (vaste) netwerk van één ISP vast zit (zoals bij Ziggo of KPN ITV). Beeldkwaliteit is ook beter dan bij andere OTT-diensten zoals NLZiet of Ziggo Go. Helaas is de settopbox een grote straf: Traag, veel te beperkte afstandsbediening en zappen gaat tergend traag. Ook komt de box vaak niet in 1 keer goed uit standby (geeft dan geen HDMI signaal). Er lijkt ook verder totaal geen ontwikkeling in te zitten. De beloofte uitgebreidere smart TV apps komen niet en de Android app is veel beperkter dan bij andere aan bieders. Zelfs Chromecast wordt nog niet ondersteund. Ik denk er dus sterk over weer op te zeggen in januari .

    Het zou echt al ontzettend schelen als de uitgebreide user interface die je op de STB krijgt, beschikbaar zou komen voor AppleTV en AndroidTV. Als de stb-UI beschikbaar komt op mijn NVIDia Shield of Mi Box blijf ik!
    • * Voor +/- 15 euro per maand een behoorlijk uitgebreid tv-pakket.
    • * Je zit niet vast aan het netwerk van een bepaalde ISP
    • * Betere beeldkwaliteit dan KPN ITVOnline, NLZiet of Ziggo Go.
    • * Slechtere beeldkwaliteit dan de multicast TV-streams bij KPN of DVB-C streams bij Ziggo
    • * STB is werkelijk een drama apparaat en een straf om te gebruiken.
    • * Belofte van mooie smart TV en andere "grote scherm platformen", maar nog helemaal niets.
    • * Android app zeer beperkt, met bv. geen Chromecast support.
  4. Goosen Minder dan 1 jaar klant op 1-11-2018 om 10:11 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Waardeloos.
    Internet inderdaad goed en prijs laag maar TV abominabel!!!
    Ik heb al in de agenda een herinnering staan wanneer ik weer kan overstappen naar een ander. Ik geloof alles beter dan dit.
    • per opleverdatum werkte alles direct.
    • Andere TV ontvanger nodig.
    • Dit ding en afstandsbediening zijn een straf!
    • Slechte beeldkwaliteit, haperingen, geen teletekst, vervelend menu en gids
  5. Wessel Minder dan 1 jaar klant op 9-10-2018 om 20:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik heb internet en tv van Youfone. Met het internet heb ik geen problemen, maar de tv is echt drama.

    Ik ben bijna een jaar geleden bij Youfone gekomen. Binnen een week was mijn tv-kastje al kapot en moest er een nieuwe komen.
    Daarna ging het niet veel beter. Vaak foutmeldingen, waarna het geheel vast loopt. Dit was relatief eenvoudig op te lossen door het tv-kastje aan en uit te zetten. Naar verloop van tijd werden de problemen steeds frequenter en ernstiger. Op het laatst zelfs elke 1 a 2 minuten een hapering.
    Van Youfone een nieuw tv-kastje en een nieuwe modem gekregen. De oude V8 modem zou namelijk niet geschikt zijn volgens Youfone. Dat wisten ze al in januari, maar ze hebben niet de moeite genomen hun klanten te informeren. Alleen nieuwe klanten kregen een nieuwe V10 modem.
    Inmiddels heb ik de V10-modem en een nieuw kastje. Het geheel is echter nog steeds drama. Constant haperingen (beeld loopt paar seconden vast), waardoor Tv kijken een kwelling wordt.
    • Geen
    • Beeld hapert regelmatig, constant foutmeldingen.
    Reacties
    Hilerie op 16-10-2018 om 14:34
    Hallo, Zou iedereen willen oproepen hun klacht over Youfone bij het ACM / Consuwijzer te melden. Zelf ook problemen met youfone en ben niet van plan om afkoopsom te betalen. Een melding bij het ACM zorgt niet dat je je geld terug krijgt, maar kan er wel voor zorgen dat Youfone een flinke boete krijg en dat ze in de gaten gehouden worden. https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer
  6. Barry Minder dan 1 jaar klant op 1-10-2018 om 21:40 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik raad deze provider voor internet en TV niet aan!

    Na het bestellen wilde ik de aansluitdatum wijzigen i.v.m. de datum van opzeggen van mijn vorige aanbieder. Dit kon niet. Ik moest annuleren, wachten totdat deze was doorgevoerd en kon toen opnieuw bestellen met de juiste datum.

    Youfone heeft als 1 van de weinige geen overstapservice dus je moet zelf de opzegging bij je oude aanbieder regelen (vandaar dat ik dus ook de aansluitdatum moest wijzigen).

    Tussen aanvraag en aansluitdatum zat bij mij zo'n 6 weken. In die tussentijd kreeg een familielid hetzelfde product.
    Ik was even wezen kijken en schrok me rot van de afstandbediening, kastje en kwaliteit. Ik dacht dat je echt een TV decoder zou krijgen zoals ik van KPN had maar dit was gewoon een android kastje. Ook schrok ik van de beeldkwaliteit. Dit wordt een achteruitgang!
    Ik ben gaan googlen en werd alleen maar minder vrolijk. Wat een ellende over het youfone tv gedeelte.
    Ik wilde dus annuleren maar dat kon niet meer omdat de 2 weken na aanvraag al was verstreken
    Ik had nog helemaal niks!! het pakket was nog niet eens in huis. Je kan toch pas beoordelen als het bij je thuis is aangesloten en werkend is te zien en te gebruiken.
    Hierover wat heen en weer gemaild maar je krjigt het standaard antwoord. Ook dit is wat je in de reviews vaak tegenkomt. Youfone komt in niks tegemoet.
    Ik heb youfone nu een maand in gebruik en wordt alleen maar verdrietiger. Hier mijn lijstje:

    - HD kwaliteit is zeer slecht. Zeker bij snel bewegend beeld (heb groot beeld 55 inch maar heb er nu geen plezier van).
    - Afstandbediening zeer klein, weinig functies en geen cijfers.
    - Kastje loopt regelmatig vast.
    - Zappen zeer traag.
    - Geen TLC (had ik kunnen lezen maar dacht dat het via KPN zou lopen).
    - Beeld en geluid lopen vaak niet synchroon.
    - Beeld hapert of bevriest.
    - TV app kan maar op 3 apparaten tegelijk (lastig met grotere huishoudens).
    - Geen chromecast ondersteuning in de android TV app (dus geen tv meer in de slaapkamers).
    - Geen antwoord op verstuurde tickets via myyoufone.

    Dit is een lange lijst van ellende en teleurstellingen.
    Ik kom van interactieve TV van KPN en ben in alles achteruitgegaan.
    Wat een slecht product!
    Ik wil zo snel mogelijk weer weg bij youfone.
    Geef alsjeblieft een paar euro meer uit want je krijgt er veel meer voor terug.

    Ohh en ik heb het TV kastje bedraad aangesloten dus dat is de beste verbinding.
    • Het was iets goedkoper maar je krijgt ook veel minder.
    • TV via KPN laten lopen met een echte tv decoder
  7. John Bergman op 24-6-2018 om 08:57 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Bezint voor je begint met YOUPHONE!!!!!!!!!!!!

    -Afleveringen worden niet goed opgenomen, bij terugkijken idem dito.

    -Meestal mis je het begin of het einde van je serie.(reactie klanten service Je zou kunnen kijken bij het opnemen of je het volgende programma ook opneemt.) lekker makkelijk antwoord.

    -Als we een opname of programma terug kijken en we drukken op pauze dan zien we “http common error” en loopt hij vast. Als je vervolgens verder wil kijken dan begint hij bij het begin en je kan bij youfone niet doorspoelen.

    -Je word misleid door de aangeboden overstapservice,ik vinkte het aan op de website(hulp bij opstappen),wat later bleek dat ze een standaard mailtje aan mij gaven om vervolgens zelf de overstap te regelen,Heb contact opgenomen met de klantenservice en doorgegeven niets te hebben ontvang en me misleid voel door het aanvink op hun site waardoor ik nog mijn oude provider betaal en deze moet betalen.( Reactie Youfone doet niet mee met de overstapservice.je zal dus zelf de opzegging moeten doen bij NLE.

    -Ook op de site staat dat je kunt opnemen,dat is niet voor alleen tv zenders het geval,word op de website niet vermeld.

    -Geen radio ingebouwd.

    -Een afstandbediening waarop zelfs de minimale basisfuncties ontbreken.

    -De TV app van Youphone heeft geen Chromcast mogelijkheden.

    -Bij gebruik van de Youphone app moet je steeds opnieuw inloggen (vreselijk irritant)

    -De ervaring is dat er qua klantenservice nauwelijks iets naar behoren gaat,zoal je kunt lezen bij andere reacties.

    -Geen teletekst.

    Welkom in de wereld van YOUPHONE!!!!!!!!!!!!
    • Ben nu 1 maand aangesloten en heb nog geen pluspunt mogen ontdekken.
    • Zie mijn ervaringen.
    Reacties
    Hilerie op 16-10-2018 om 14:32
    Hallo,
    Zou iedereen willen oproepen hun klacht over Youfone bij het ACM / Consuwijzer te melden. Zelf ook problemen met youfone en ben niet van plan om afkoopsom te betalen. Een melding bij het ACM zorgt niet dat je je geld terug krijgt, maar kan er wel voor zorgen dat Youfone een flinke boete krijg en dat ze in de gaten gehouden worden.
    https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer
    Liever niet op 28-9-2018 om 16:12
    Houd je van verrassingen? Dan is Youfone jouw aanbieder.

    Kosten per MB buiten je bundel 10 cent!
    Dus rara wat is het verdienmodel !!!
    Krijg je een SMS ter waarschuwing dat je 80% van je data hebt verbruikt, dan is je huidige data verbruik hoogstwaarschijnlijk al 300%. Want Youfone zegt heel eenvoudig dat zij de stand van het data verbruik met een VERTRAGING van de netwerk provider krijgen.
    Het is allemachtig de 21ste eeuw, doe even normaal Youfone.

    Dus een abonnement van +- 10 euro wordt zo al snel een abonnement van 190 euro!

    Ga je met Youfone in zee, let dan heel goed op je data verbruik.
    En zelfs als je "mobiele gegevens" uitzet, dan krijgt Youfone het toch nog voor elkaar om een paar euro's te incasseren.

    Pure oplichting als je het mij vraagt en het is toch zeer spijtig dat er geen instantie opstaat en dit soort oplichting aanpakt, want ik ben niet de enige.... Zoek maar eens op "Youfone hoge rekening", dan zie je RADAR en alles voorbij komen.
  8. Patricia Minder dan 1 jaar klant op 25-4-2018 om 11:14 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Per april een abonnement gestart bij YouFone voor alles in 1. Hierbij nummerbehoud aangevraagd op de vaste lijn. Dit is niet goed gegaan. Direct gemaild naar de klantenservice, standaard mail terug dat een antwoord binnen 3 werkdagen volgt. Geen antwoord gehad. Verschillende malen gebeld met de klantenservice, verschillende malen gemaild met de klantenservice. Er worden beloftes gedaan: " Wij bellen u vandaag terug!" Helaas, tot op heden, nu dus ruim 3 weken later, nog steeds geen reactie of oplossing!
    Internet werkt stabiel.
    Televisie heeft vertraging bij het wisselen van zender. Programma's opnemen is waardeloos. Het einde van het programma staat er nooit op! Ook is de afstandbediening onhandig in gebruik, er staan geen nummerieke toetsen op. Tot slot is de tv gids misleidend omdat er ook zenders worden getoknd die niet in je pakket zitten.

    Eindconclusie: GEEN YouFone!
    • Internet is stabiel.
    • Tja, zie alle punten uit de review.
    • Beloftes nakomen zou al een begin zijn...
  9. Henk Minder dan 1 jaar klant op 20-3-2018 om 12:16 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zie beneden
    • Goede wifi ontvangst.
    • Geen teletekst. Vooral als je slechthorend bent een groot nadeel.
    • Je kunt geen ondertiteling aanzetten.
    • Zeer matige afstandsbediening. Flut ding.
    • Je kunt geen nummers intypen om een bepaalde zender te kiezen.
    • Geluid gaat in grote sprongen. Te hard of te zacht.
    • Zeer regelmatig kleine storingen.
  10. Simone Minder dan 1 jaar klant op 4-2-2018 om 21:37 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    We hebben op zich prima WiFi van Youfone maar de TV slaat alles! We wonen sinds 8 december 2017 in ons nieuwe huis maar we kunnen nog steeds niet met plezier tv kijken. Beeld en geluid hapert, als we een opname of programma terug kijken en we drukken op pauze dan zien we “HTTP common error” en loopt hij vast. Als je vervolgens verder wil kijken dan begint hij bij het begin en je kan bij Youfone niet doorspoelen, rete irritant! De extra tv ontvanger gebruiken we niet omdat hij de WiFi niet vind, maar ik kan die ook niet annuleren dus we mogen iedere maand betalen voor iets wat we niet gebruiken. Wij willen het contact met terugwerkende kracht per ingangsdatum beëindigen, maar Youfone geeft geen gehoor! Het verzoek ligt er al sinds 15 januari. Conclusie: NEEM GEEN YOUFONE
    • Laat ontevreden klanten niet in de kou staan
    Reacties
    Juul op 1-3-2018 om 21:01
    Wij lopen hier tegen precies hetzelfde probleem. De enige reactie die wij van Youfone krijgen is dat zij niet akkoord gaan met ontbinding van het contract. Terwijl wij naar ons idee in ons recht staan om te ontbinden art 4.3 algemene voorwaarden. Waarom dat niet kan is bij ons vooralsnog onbekend.
Laad meer ervaringen