Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Youfone

Review en beoordeling Youfone

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Angela op 21-8-2019 om 21:49
    Minder dan 1 jaar klant
    Glasvezel TV en internet van Youfone zijn zeer slechte producten, en van Youfone krijg je totaal geen service.
    - Bij opnemen via de tv gids staat het eind van je programma er niet op. Geen enkele keer. Ligt volgens hen aan de gids. Die ze dus zelf doorgeven of beschikbaar stellen. Vreemd dat ze daar geen actie op nemen. Ik kreeg het advies om dan alles met de hand in te programmeren (welkom in 2019!)
    - Het programma erna maar extra opnemen biedt geen oplossing. Het eerste programma komt bijv 5 minuten te kort terwijl het programma erna maar 1 minuut vooraf wordt opgenomen.
    - Terugkijken via Uitzending gemist idem dito, het eind van je programma wordt niet uitgezonden.
    - Geen teletekst mogelijk (dove mensen behoren kennelijk niet tot de Youfone doelgroep).
    - Bij het aanzetten van je tv kom je automatisch in een Youfone menu en moet je 3 x klikken om gewoon normaal op het juiste net terecht te komen. Dit is niet te omzeilen volgens Youfone.
    - Geen wifi meer in bed op de 1e verdieping, ondanks hetzelfde type modem en exact dezelfde wifirepeater als de dag ervoor bij een andere aanbieder.
    - Telefonisch sta je standaard zeer lang in de wacht. De lijn wordt regelmatig afgebroken, dan kun je weer van voren af aan beginnen.
    - Voor bijna elke vraag moet je naar een andere afdeling. Waar je eerst weer heel lang in de wacht staat.
    - Ze incasseren gewoon alsnog, terwijl de automatische incasso 3 weken eerder al was ingetrokken. En dat terwijl het bedrag in de week voor de incasso al handmatig door mij was overgemaakt op de dag dat ik de factuur kon inzien.
    - Factureringsafdeling traag. Opvragen van de kosten heeft weinig zin, de factuur wordt toch anders. Op de eerste factuur is geen enkel bedrag te herleiden tot hetgeen je hebt afgesproken.
    - Zelfs het afkopen wordt niet netjes per direct afgewikkeld.
    Bespaar jezelf de ergernis of ga de uitdaging alleen aan als je rechtsbijstand hebt.
  • Beoordeling: 1 /10
    Jasper Stronks op 21-8-2019 om 15:50
    Klant geweest
    Ga niet in zee met deze maffia. Je moet zelf achter alles aangaan en ze laten je 3 weken wachten op internet om dan te melden dat het nog makkelijk weken kan duren. Als je dan annuleert komen ze met een verhaal dat je €50,- moet betalen. We hebben voor meer dan €50,- aan telefoonkosten gehad om ze te bereiken. Triest bedrijf met kansloze medewerkers.
    Pluspunten
    • Houdt je van de straat
    Verbeterpunten
    • Verkoop iets wat je echt kan waarmaken. Informeer mensen zelf.
    • Een goede klantenservice opzetten.
    • Normale afhandeling van klachten.
    • Neem je verantwoordelijkheid.
  • Beoordeling: 1 /10
    hEce op 6-8-2019 om 11:32
    Minder dan 1 jaar klant
    Half juni internet besteld, met leverdatum 15 jul. Een paar dagen daarvoor kreeg ik een mail dat de monteur op 20 juli zou komen. Na installatie bleek er geen signaal te zijn geleverd. Monteur vertelde mij dat 24 juli alles in orde zou zijn. Een eer later kreeg ik een mail dat de levering op 5 augustus! zou plaats vinden. Op 6 augustus geen bericht net zoals geen internet. Na een belletje (20 min aan de lijn wachten) krijg ik te horen dat levering is uitgesteld naar 19 aug!! Schuld wordt op KPN afgeschoven waar ik niets meet te maken heb... ik heb toch een deal met Youfone?? Abonnement opzeggen kan niet omdat mijn 14 proefperiode voorbij zouden zijn... proefperiode van iets wat nooit is geleverd?? Afspraken worden niet na gekomen, klant wordt als vuil behandeld. Trap er niet in
    Pluspunten
    • Helemaal niets behalve dat medewerkers zeggen dat ze begrip hebben.... daar schiet ik lekker veel mee op.
    Verbeterpunten
    • Alles is slecht.
    • - 20 minuten wachten tot je iemand aan de lijn krijgt
    • - helpdesk beperkt open
    • - medewerkers die niets voor je kunnen betekenen
    • - problemen worden aan KPN afgeschoven
    • - Je komt ook niet van abonnement af
    • - zo kan ik nog lang door gaan
  • Beoordeling: 1 /10
    Tatjana op 31-7-2019 om 21:34
    Zeer slechte TV. Het beeld hapert, loopt achter, stukjes opnieuw gedraaid. Een irritatie!!! Kan niet voorstellen dat ik 1 jaar hiermee moet doen!!! Werkelijk een ramp!
  • Beoordeling: 1 /10
    Kees op 2-7-2019 om 10:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Als je nou echt een enorme hekel aan jezelf hebt, dan neem je Youfone.
    Dit bedrijf heeft namelijk geen klantenservice, al zeggen ze zelf van wel. Problemen worden simpelweg nooit opgelost. Zelf had ik een glasvezel aansluiting aangevraagd met alle gevolgen van dien. Ik kreeg een dag voor oplevering van het glasvezel internet te horen dat KPN de aanvraag afgekeurd had ivm meerdere aansluitingen op het huisadres. Dit was al weken bekend bij Youfone maar toch besloten ze dit op het allerlaatste moment aan mij te melden. Inmiddels had ik mijn eigen internet al opgezegd, wat betekende dat ik, door hun toedoen, weken zonder internet kwam te zitten. Heel fijn bedrijf, geen excuses niks, je kan gewoon de pestpleuris krijgen.
    Pluspunten
    • hebben ze niet
    Verbeterpunten
    • een klantenservice
  • Beoordeling: 2 /10
    Jessica op 28-6-2019 om 19:48
    Minder dan 1 jaar klant
    Wat een amateurs, begin er niet aan!!!
    Internet is tot nu toe prima maar tv is echt waardeloos. Goedkoop prutkastje erbij met een minuscule afstandsbediening waar je bar weinig mee kunt. Geen mute, geen teletekst, zeer onoverzichtelijk menu.
    Na 3 dagen tv en internet live wilde ik gebruik maken van mijn 14 dagen anneleringstermijn, maar hiermee gaan ze niet akkoord. Trap er niet in, niet voor niets zo goedkoop. Wat een rommel!
    Pluspunten
    • Hoezo pluspunt? Wat een amateurs?
    Verbeterpunten
    • - je kunt geen gebruik maken van de wettelijke annuleringstermijn
    • - trage tv, geluid niet synchroon, beeld blijft hangen, irritant apparaat om te bedienen, geen zoekfunctie in programma’s
  • Beoordeling: 2 /10
    R.S op 17-4-2019 om 04:11
    Minder dan 1 jaar klant
    Nog 6 weken dan is mijn contract voor een jaar verlopen.
    Ik heb gelijk naar een andere provider gekeken en laten overzetten.
    Abonnement TV-internet, veel last van stotterende beelden op de tv, loop niet synchroon, wordt regelmatig 2-5 sec herhaald. Alleen als mijn ipad apps gaat updaten, vertraagd de tv beelden door te gaan stotteren, wazige beelden ondanks een 4k tv en dat voor een 1 persoons huishouding.
    Ik dacht dat het misschien aan mijn bekabeling lag, dus vanaf de meterkast een nieuwe kabel CCA GY 2X0,8 tot aan de modem getrokken. Tv kastje is bedraad met een patchkabel. Helaas mocht al deze acties niet helpen. Dus rest mij maar 1 ding overstappen. Btw tussentijd ook nog een ander tv kast gekregen omdat de eerste niet meer doorstart en op de logo van YOUFONE bleeft hangen.
  • Beoordeling: 1 /10
    A. Kunst op 11-3-2019 om 16:11
    Klant geweest
    Was bijna klant geworden,van dit aardslui bedrijf.
    Of ik maar even zelf achter een ISD nummer aan wou gaan,waar ze zelf te lui voor waren.Zelf beweeren ze ,dat ze het niet kunnen,wat Tele2 en Online wel kan ! Dit is een amateuristisch nieuwkomer,die er geen hout van bakt.En wat mij betreft,ook weer snel verdwijnt ! Gelukkig net op tijd tot inkeer gekomen,je zou maar een jaar met deze amateurs opgescheept zitten.Ik heb dan ook diep medelijden ,met de Youfone klanten.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Verdwijnen uit de markt,zou beter zijn.
  • Beoordeling: 1 /10
    MennoDB1976 op 12-2-2019 om 10:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Vorig jaar de overstap van NLEx naar Youfone gemaakt voor triple play, internet, tv en bellen.

    Overstap was een drama, ruim drie maanden voor ik weer werkend internet had, en een soort van tv.

    De tv van youfone is een categorie apart, je krijgt een android box met een minuscuul afdstandsbedieninkje waar je alleen omhoog of omlaag kunt zappen, je snapt dat dit erg prettig werkt.

    De tip van youfone was zo mogelijk nog beroerder dan hun product, koop een logitech harmony AB, alsof ik bij een prijsvechter ga om additionele kosten te hebben voor een AB.

    Fascinerende gedachtengang.

    Als je van ze af wil begint het feest pas echt, dan krijg je een 18 jarige drol aan de lijn die je zonder blikken of blozen durft te vertellen dat youfone geen overstapservice biedt

    U leest het goed, als je lid wil worden werken ze prima mee, wil je weg, dan heb je pech. Nummerbehoud werken ze niet aan mee, die service bieden ze niet.

    Ongelofelijk schofterig en onbeleefd bedrijf die op geen vlak de service biedt die ze pretenderen te bieden, kwalitatief zeer zeer slecht en een service die zo mogelijk nog veel en veel slechter is,

    Youfone is het absolute dieptepunt op de markt, een ijkpunt van wanprestatie.

    6 april gaat hier de vlag uit, weg bij die zuigers, wat een bende rovers

    NOOIT IN ZEE GAAN MET YOUFONE!!!
    Pluspunten
    • Ik kan weg op 6 april
    Verbeterpunten
    • Hef jezelf aub op
  • Beoordeling: 4 /10
    Michiel op 9-2-2019 om 17:36
    Klant geweest
    Een jaar youfone tv geprobeerd. Helaas was het kwalitatief zeer slecht, en had niet de indruk dat er aan gewerkt werd. Zodra mijn contract uitgediend was heb ik opgezegd.
    die set top box met een afstandbediening van niets is een lachtertje.
    Pluspunten
    • goedkoop
    • zelf zenders kiezen
    • internet via kpn prima
    Verbeterpunten
    • slechte set top box
    • waardeloze afstandbediening
    • slecht beeld
    • tv hapert bij downloaden
    • geen verbeteringen tijdens contractperiode
    • app ondersteunt geen chromecast