Review en beoordeling Telfort

Telfort

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Telfort geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Telfort. Is Telfort je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. T. van Vugt Langer dan 1 jaar klant op 17-7-2018 om 14:12 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    We zijn al sinds 2012 klant met een alles-en-eenpakket. Telefoon goed en internet redelijk. TV. ook redelijk goed, wel vaak haperen en vastlopen tv-ontvanger. De modem gaat voortdurend in storing (schakelt zichzelf uit en daarna weer in, soms verschillende malen achter elkaar). Dan dus geen internet, geen tv en geen telefoon. Omdat tussen de storingen door de kwaliteit aardig was zijn we lang klant gebleven. De laatste tijd werden de storingen steeds erger. We waren dus al aan het denken over een andere provider, toen we, geheel onverwacht, werden gebeld door Telfort. Die zeiden dat ze gezien hadden dat we veel storingen hadden en ze boden een gratis monteur aan voor een trouble shoot. De monteur kwam een dag later dan afgesproken, Hij heeft de telefoonaansluiting veranderd en de modem daar vlakbij geplaatst. Gaf wat gedoe met kabels en aansluitingen vervangen en verplaatsen. Toen alles klaar was bleek dat de modem zich inderdaad niet meer uit zichzelf in- en uitschakelde. Jammer was dat de WIFI verschrikkelijk traag is, veel trager dan deze was, tv kijken op de laptop op de bovenverdieping niet meer mogelijk is, en dat we problemen met de internetverbinding hebben waardoor bv office niet meer geactiveerd kan worden. De problemen met de tv zijn ook gebleven. Ik belde klantenservice om dit te melden. De medewerker ging "even nakijken"en bleef zolang weg dat de verbinding automatisch verbroken werd. Ik ben nu echt klaar met Telfort. En als u klant bent en er wordt een gratis trouble shoot aangeboden zou ik dat aanbod vriendelijk maar beslist weigeren!
    Nu een andere provider gevonden.
    • Redelijke prijs
    • problemen met verbinding
    • tv-modem niet goed
    • na bezoek monteur situatie slechter
    • wifisnelheid traag en instabiel
    • abonnementskosten lopen steeds verder op
  2. E M L Bohms Minder dan 1 jaar klant op 16-7-2018 om 19:52 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Beste mensen dit is voor degene die een telfort abonnement willen afsluiten
    Ik heb er tot mijn grote spijt een afgesloten
    De grootste vergissing die ik nu heb gemaakt
    Internetten in het buitenland kun je vergeten
    Dit werkt voor geen meter
    Diverse providers handmatig opgezocht wat volgens telfort mogelijk is
    Maar helaas het werkt niet
    Kreeg wel een bericht dat ABBA uit elkaar is
    Die snelheid hebben ze
    • Heb geen plus punt
    • Zal de dag vieren als ik hier weer vanaf ben
    • Bij grote ontevredenheid de mogelijkheid geven om zonder bij komende kosten van dit abonnement af tekomen
  3. Ruby kaersenhout Langer dan 1 jaar klant op 12-6-2018 om 21:25 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Echt verschrikkelijke service.ik probeer al maanden van mijn abonnement af te komen maar tevergeefs. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken en beloftes komen ze niet na. Totaal geen empathie, begrip, oplossingsgerichtheid of service.
    • Klantvriendelijkheid
    • Oplossingsgerichtheid
    • Begrip en empathie
    • Afspraken nakomen
    • Management en training van de klantenservice medewerkers
    • Mogelijkheden voor het intern doorverbinden naar elkaar
    • Interne communicatie tussen medewerkers
  4. Leo Berkhout Minder dan 1 jaar klant op 9-6-2018 om 00:15 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Afijn, de internet oplossing schijnt een soort joint venture van Telfort / KPN netwerk te zijn. Er wordt een Experia V10 box voor gebruikt. Die heeft het drie dagen vol gehouden, daarna was het op vrijdag 's avonds bij thuiskomst al afgelopen, geen internet meer en geen tv.
    Met Telfort gebeld, ze gingen er de volgende week wel naar kijken. Hoe krijg je zo slechte service verzonnen!
    Even gegoogeld, en nu blijkt dat de Experia V10 inderdaad bij iedereen onbetrouwbaar is, niet-werkende firmware update's en zo...
    Daarna heb ik via de Telfort website proberen in te loggen met mij gebruikersnaam en wachtwoord. Maar na het klikken op inloggen zijn daar niet eens invulvelden voor het inloggen, alleen uitleg over hulp bij inloggen op een pagina die ze niet hebben, wat een rotzooi, daar werkt echt helemaal niets: geen internet, geen tv, geen inlogpagina en geen service!
    Een weekend zonder TV en internet, nou, ik ga volgende week hun hulp niet afwachten, wat een wanprestatie is dit! Ik heb per omgaande mijn abonnement via hun website opgezegd (dat werkte wonderbaarlijk wel!).
    Ik raak daarmee niets kwijt, want ik heb al niets!
    Moet dus naar een andere internetoplossing op zoek, want hier hebben we helemaal niets aan!
    • Niet gevonden
    • Telfort zit met service zo in een dieptepunt dat er niets aan te verbeteren valt!
  5. Gosse Langer dan 1 jaar klant op 29-5-2018 om 16:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Oplichters!!! Het begint met het eerste belletje naar Telfort voor het aansluiten van internet. De medewerker van Telfort haalt mij over om het meteen af te sluiten aangezien het toch maandelijks opzegbaar is. Vervolgens blijkt uit een brief dat het pas na een jaar valt op te zeggen. Daar komt bij dat hij had verteld dat je pas betaald voor het internet wanneer de modem is aangesloten. Ik heb in al die tijd geen modem (na meerdere belletje met klantenservice) ontvangen en op het moment dat ik het na een paar weken maar besloot op te zeggen aangezien ik het niet kon aansluiten werd mij dus meegedeeld dat ik het pas na een jaar op kon zeggen (bleek idd in de brief te staan die een week ervoor was verstuurd, maar de verkoper had maandelijks gezegd) ik was precies een dag te laat voor de opzegdatum... Ik voelde mij belazerd en zij vertelde mij dat hun mensen van Telfort dit nooit zeggen. Ze zouden mij het telefoongesprek (wat dus mijn handtekening is) opsturen. Nadat ze dit gesprek waarschijnlijk geluisterd hebben hadden ze blijkbaar toch maar besloten om dit gesprek maar niet op te sturen aangezien er bedrog naar voren kwam. In plaats van dat ze mij mijn geld teruggaven en excuses maakte blijven ze vasthouden aan hun bedrog. Zo vertellen ze mij ook steeds dat ik de modem al heb en geloven ze mij dus niet. Ik heb nooit een modem ontvangen en al minstens 8 keer met Telfort aan de lijn gehangen waarbij mij minstens 4/5 keer is verteld dat ze een modem op zouden sturen. Een klacht bij Telfort indienen over dit verhaal is ook zinloos. Nooit meer wat van gehoord. In augustus 2017 had ik voor het laatst gebeld met de vraag of ze een modem op willen sturen en de vraag of ze mij mijn geld willen terugsturen voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het internet. Heb nooit meer wat gehoord en vandaag heb ik het een laatste kans gegeven. Had gehoopt dat ze zouden schrikken van het feit dat ze weer geen modem hebben gestuurd en dat ze niets hebben gedaan met mijn klacht. Maar nee, meneer zij dat hij mij geen geld terug kan geven en dat er in het systeem staat dat het modem is afgeleverd. Heb al mijn buren gevraagd maar niemand weet er iets van. Het gaat mij inmiddels niet meer om het modem. Ik heb inmiddels zo'n naar gevoel bij Telfort dat het afleveren van een modem of zelf een modem proberen te regelen mijn gevoel bij dit bedrijf niet gaat veranderen. Ik vind dat zij zulke slecht service hebben verleend 'eigenlijk geen of alleen maar super slechte service' dat ik mij enorm bedrogen/genaaid, van mijn geld afgetroggeld en niet gerespecteerd/gehoord voel. Waardoor ik de neiging voel dat iedereen dit moet weten zodat zij niet met hetzelfde gevoel rond komen te lopen. Ik hoop dat Telfort blij is met de 900 euro die ze voor 'NIETS' aan mij hebben verdient en dat ze de pleures krijgen.
    • Geen
    • Nakomen wat je belooft, daadwerkelijk service verlenen
  6. Samir Minder dan 1 jaar klant op 7-5-2018 om 11:00 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling

    Hele slechte service
    TL;DR: Internet Snelheid is traag 20% van de 50 Mbps die ik heb besteld.

    Ik probeerde contact op te nemen met Telfort als eerste het nummer 0800 1707 wat mij in contact bracht met de verkoop afdeling die me niet kon doorverbinden. Toen moest ik bellen met het 0900 9596 nummer waarvan ik na het inspreken van klantenservice werd door verbonden met mobiel i.p.v. het algemenen kanaal. Uiteindelijk door verbonden met de juiste afdeling Internet, waarna ik heb uitgelegd dat ik traag Internet ervaar bij mij thuis en ik eigenlijk al alles geprobeerd heb en dat ik de modem al een week heb laten draaien om te kijken of dat de snelheid omhoog gaat. Helaas wil dat niet hoger worden en blijft hangen om ongeveer 10Mbps. Dit aangegeven zij (Klantenservice) zien dat er een fout in het Snelheids profiel zit, maar toch willen ze dat er een Guidion monteur ingeplanned moet gaan worden ik als klant die in eerste instantie 50 Mbps Internet heeft besteld moet het probleem van Telfort gaan oplossen. Dit terwijl ik een dag te laat was met opzeggen, maar de dag van opzegging waren zij gesloten,dat is dus de ZONDAG!

    Nu moet ik een Guidion monteur in laten plannen voor een probleem die zij met het pushen van een profiel kunnen oplossen.

    Na het inplannen van een moneteur is die niet op de juiste (Afgesproken) tijd langs gekomen waardoor ik weer een met de klantenservice van Telfort moest bellen om een nieuw ticket aan te laten maken waarna ik zelf weer contact moest opnemen met Guidion om weer een monteur in te laten plannen. Die monteur was op de dag zelf ziek gemeld en nu moet ik weer wachten voor dat ik kan internetten met de snelheid waarvoor ik betaal.
    • Diensten (Snelheid leveren die je beloofd)
    • Klantenservice (hem/haar klantvriendelijk helpen)
    • Afspraken (hele slechte afspraken)
  7. K. Kovalkova Langer dan 1 jaar klant op 10-4-2018 om 18:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Geen vertrouwbaar internet en klantservice
    • Geen plus punten
    • Elke jaar nieuwe router of internet versterker. Meer aandacht aan oplossingen via klantservice. Meer respects voor vaste klanten. Klant is eerste moet zijn
  8. Vincent Langer dan 1 jaar klant op 17-3-2018 om 12:07 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Telfort is op zich een prima provider, totdat er problemen zijn. De klantenservice zegt vaak niet veel te kunnen doen, en het monteursbedrijf wat ingeschakeld moet worden laat het vaak afweten. Reparatie voor de kapotte Wi-Fi router heeft maarliefst 5 dagen geduurd, terwijl de belofte is om het binnen 48 uur op te lossen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

    Belachelijk dat een bedrijf zo met zijn klanten om kan gaan...
    • Goedkoop
    • De klantgerichtheid: dramatisch
  9. a ter haar Langer dan 1 jaar klant op 16-2-2018 om 13:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    sinds de afgelopen januaristorm steeds wegvallende internetverbinding, nieuw modem toegestuurd gekregen, gratis een monteur op visite gehad, fijne vent overigens, nu nog even afwachten of het heeft geholpen
    • serieuze klantenservice
    • al 7 jaar klant en zeer tevreden
    • 4 keer verhuisd binnen die periode en altijd internet gehad
    • tot 19 januari 2018 maximaal 1 keer per jaar storing op internet
    • niet de allergoedkoopste, maar voor mij de beste
  10. Brian Langer dan 1 jaar klant op 9-2-2018 om 13:44 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Telfort heeft een paar jaar geleden XMSNET glasvezel overgenomen. Tot heden geen enkel keer de service gebeld. Woensdag maar besloten om mijn lijn om te zetten naar 200Mbps. Afspraken gemaakt met medewerker: Binnen 2 dagen zou ik mijn contract krijgen en de 23ste was vast gezet dat de monteur zou komen. Vandaag maar bellen waar me contract bleef, krijg nu in een keer te horen dat ik tot 17:00 moet wachten en dat op de 23ste de beloofde 200Mbps niet geleverd wordt maar 5 dagen later. Krijg ik in een keer een mail dat de beloofde 2 dagen niet haalbaar wordt en dat er nog 5 dagen bij komen (voor een simple contract en begin datum???). Weer bellen, oorzaak was we kunnen helaas het niet in orde maken en kost meer tijd. Ik vroeg netjes OK maar als dit niet volgende week in orde is (dus duidelijkheid over de gemaakte afspraken) kan ik dan gewoon me bestaande abbo houden en de nieuwe laten zitten. Zegt de medewerker dood leuk nee, u heeft tijdens het gesprek akkord gegeven. Ik zei gelijk ja heel leuk maar de afspraak van binnen 2 dagen de contract af te leveren wordt niet nagekomen, de afspraak dat ik dan op de 23ste 200Mbps wordt niet nagekomen en nu is zelfs de monteur op de 23ste is niet zeker nu (ja ik werk dus moet natuurlijk tijdig mijn werkgever informeren over een vrijname). Dus alle afspraken van Telfort hoeven ze niet na te komen maar als consument moet je dat wel doen. Zit dus tot volgende jaar vast, maar ga zeker KPN benaderen volgende jaar voor een overstap als het vaker alleen onkunde is tijdens afspraken, dit zou dan zekers een overstap naar een andere bekwaam provider. Als bonus wordt in een gesprek gevraagd op het einde of ik van mijn mobiele provider naar Telfort wil overstappen, uhhhhh wat denk je zelf met deze eerste ervaring. Iemand anders die zo een drama heeft mee gemaakt met een simpel upgrade?
    • Ze nemen de telefoon op binnen circa 1-2min, er is chant support.
    • Afspraken nakomen, meer service gericht werken, prof te werk gaan met klanten.
Laad meer ervaringen