Review en beoordeling Telfort

Telfort

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Telfort geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Telfort. Is Telfort je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Toine van Deursen Minder dan 1 jaar klant op 21-4-2017 om 14:23 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Oplopend naar de opleverdatum ging alles goed. Aansluitpakket op tijd ontvangen. Zelf afspraken in kunnen plannen met guidion om aan te sluiten en met onsbrabantnet om die ochtend ook af te sluiten. 19 april is een monteur geweest om af te sluiten. Hij heeft ook meteen het nieuwe glasvezel kastje gemonteerd. Vervolgens later in de middag komt de guidion monteur. Verwisseld mijn aansluitadres met een andere en komt vervolgens 2 uur te laat. Kan gebeuren.

    Deze aardige meneer vertrekt na een 45 min aansluiten met een tevreden klant achterlatend. Alles doet het! Jippie. En nog wat sneller dan voorheen ook. Blij.

    Een dag later: internet weg! Tv signaal weg! Bellen met Telfort. Antwoord: ja dat klopt. U wordt pas 5-5 aangesloten. en nee daar kunnen we niks aan veranderen. Goedenavond.

    Schandalig!
    • Snel en goed aanmelden
    • Op handige manier afspraken maken
    • Een werkende internetverbinding zou ook wel fijn zijn.
    • Werkend tv is ook wel handig als je dat besteld
  2. JP Langer dan 1 jaar klant op 11-7-2016 om 22:12 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Meer dan tien jaar klant (eerst nog tiscali) weinig problemen. Echter sinds een maand is het een drama. iedere avond internet eruit.
    Alleen een reboot van de modem zorgt voor verbinding.
    Eerst per mail getracht service te krijgen. Standaard reacties met onzin oplossingen voor niet bestaande problemen terwijl het omschreven probleem niet behandeld werd. Na klacht daarover moest ik maar gaan bellen. Uit eindelijk contact gehad en geen bereidwilligheid om tot een oplossing te komen. enige reactie: wij zien niks dus zal wel in jou hardware zitten. Ga dat eerst maar vervangen.
    belachelijk.
    • was nooit een probleem, maar daardoor ook nooit contact gehad met de verschrikkelijke helpdesk
    • biedt service
    • reageer op het voorhanden liggend probleem
  3. Theo Minder dan 1 jaar klant op 5-7-2016 om 11:44 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Onlangs overgestapt naar Telfort en de verkoper heeft aangegeven dat doorschakelen eenvoudig mogelijk is, echter nu ik ben aangesloten blijkt dat dit bij Telfort onmogelijk is oftewel ons bedrijf is telefonisch van de buitenwereld afgesloten. Telfort biedt geen oplossing, alleen overstappen met een maand opzegtermijn is mogelijk.
    • Geen
    • Medewerkers dienen hun product te kennen, bij telefonische navraag van bovenstaand probleem kreeg ik van vier medewerkers vier verschillende antwoorden:
    • 1. Doorschakelen is niet mogelijk.
    • 2. Doorschakelen is alleen mogelijk met een Sitecom modem
    • 3. Doorschakelen is alleen mogelijk met een zakelijk abonnement
    • 4. Doorschakelen is per 1 juli 2016 mogelijk.
    • Alleen antwoord 1 is correct.
  4. rob Langer dan 1 jaar klant op 11-8-2015 om 02:17 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Prijs niet zomaar verhogen beter internetbrowser reageren op klacht
    • abonnements geld word zomaar verhoogd van 17,50 euro naar 17,85?euro naar 19 euro in 1 jaar tijd.
    • Is dus onzin dat ze een vaste lage prijs hebben en er leuk reclame voor maken.
    • Verder is het internet altijd al langzaam en onstabiel geweest.
    • Nu is er elke dag bijna wel dat het internet niet werkt.
    • Mail gestuurd word niet op gereageerd.
    • Prijs niet zomaar verhogen als je zegt vaste lage prijs.
    • Betere stabielere internet
  5. jankoopmans Langer dan 1 jaar klant op 2-8-2014 om 19:48 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ben al jaren klant bij Telfort. Wederom mijn internet abonnement verlengd. Kreeg twee maanden gratis. Ze waren dit vergeten door te voeren. Alsnog geld terug gekregen en maand extra gratis voor het ongemak. maak je niet vaak mee zo'n service. Goed te bereiken overigens.
    • prima service
  6. t Langer dan 1 jaar klant op 9-10-2013 om 20:26 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Heb bellen en internet sinds 3 jaar,
    in het begin paar problemen,
    nu veel beter ,
    eigenlijk kan niet beter.
    dus tevreden over TELFORT
    • snelle verbinding
  7. josuha op 23-11-2012 om 20:28 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    die ene meneer dan moet u dit nummer bellen dan weet ik zeker dat het word geregeld ik had ook zo iets bij de hand en bij dat bedrijf word je prima behandeld had stom toevallig hety nummer nog voor me neud ligge

    088-2000120 gaat helemaal goed kome suxes gewenst laat u het horen als u het voormekaar hebt groetjes.
  8. Hoetmer, E.P. op 22-11-2012 om 14:10 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    10 oktober mijn nieuwe pakket opgehaald, mijn internet doet het, maar een monteur voor interactieve tv belt maar niet en zelf installeren lijkt me onverstandig. Klantenservice van telfort kan ik niet bereiken, gr.Bert Hoetmer
  9. Beryl Dijkslag op 30-5-2011 om 20:06 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Bellen.com/Telfort beloofde 15 euro extra korting MAAR die is me professioneel door de neus geboord door de Telfort-eis om een foto-kopie van de orderbevestiging danwel het ontvangstbewijs (je eerste (vrij triviaal ogende) brief van telfort) toe te voegen aan een schriftelijke Geld-Terug-Actie. Ik gooide die flauwe brief bij het oud papier voordat hij zeven weken later door Telfort werd gevraagd. LET HIER GOED OP ALS TELFORT ZGN DE GOEDKOOPSTE IS!!!
  10. Nog steeds ontevreden op 28-5-2010 om 12:22 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Contact opgenomen met Telfort mbt onderstaande klacht.

    Tis nu een maand later.
    Nooit enige reactie op gehad.
    En de verbinding blijft wegvallen - das wel stabiel.

Laad meer ervaringen