Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Telfort

Review en beoordeling Telfort

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Telfort geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Telfort. Is Telfort je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 3 /10
    eef op 11-4-2019 om 21:03
    Langer dan 1 jaar klant
    langer dan 2 jaar klant.zeer frequent uitval.Reggefiberglasvezelkastje zou verouderd zijn ,maar wordt nooit vervangen.Guidionmonteur komt geregeld niet na gemaakte afspraak opdagen.Nieuw modem gekocht op advies Telfort ,2 keer nieuwe draadloze kastjes en nog steeds om de paar weken geen verbinding.
    Reggefiber en Guidionmedewerkers doen helemaal niets ,als je ze al aan de lijn krijgt...een half uur in de wacht en dan de verbinding verbreken komt ook voor, en velen zijn onbeschoft.Klant wordt tussen Telfort,Guidion en Reggefiber uitgespeeld.
  • Beoordeling: 4 /10
    sobat op 10-4-2019 om 14:37
    Minder dan 1 jaar klant
    Heb een Talfort 3 in 1 pakket aangeschaft via Breedbandwinkel.
    Kreeg 2 installatiepakketten : 1 op het juiste huisnummer en 1 op die van de buren.
    Telfort hierover gecontact: retourneer maar 1 pakket. Inmiddels heeft Telfort mijn aanvraag geannuleerd. en opnieuw ingeboekt. De aanmelding via Breedbandwinkel leverde nog een cashback op. heb deze - na Telfort installatie - aangevraagd bij Breedbandwinkel. Kreeg nul op het rekest om dat Telfort mijn aanvraag heeft geannuleerd? telfort hierover benaderd, maar zij kunnen niets voor mij betekenen. Telfort neem geen contact op met Breedvandwinkel..
    Hierdoor mis ik mijn cashback....Telfort wil wel de bedoelde cashback geven als ik een telefoonabonnement bij hun afneem...dit vind ik echt beneden alle pijl.....ik hou hier toch een nare smaak van over....
    Verbeterpunten
    • echt mee willen denken met klant
    • meer pro-actieve instelling tonen
    • Kan niet: iets aanbieden, maar dan moet je wel een abonnement afsluiten.....(onder druk zetten dus)
  • Beoordeling: 1 /10
    Annemarie op 9-4-2019 om 20:47
    Minder dan 1 jaar klant
    Je krijgt een overeenkomst met opleverdatum, harstikke leuk. Vervolgens moet er drie keer een monteur langskomen (drie keer een vrije dag nemen) omdat het steeds niet aangesloten kan worden. Uiteindelijk 2 weken zonder aansluiting gezeten. En ho maar dat er ook maar enige compensatie wordt geboden voor de genoodzaakte kosten van het overschrijden van mijn telefoon bundel omdat ik twee weken geen wifi heb gehad.. Hele slechte service!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Janny op 15-3-2019 om 11:32
    Minder dan 1 jaar klant
    Overstappen naar Telfort een ramp, 3 dagen zonder internet omdat er zogenaamd geen monteur beschikbaar zou zijn, 10 telefoontjes nodig en ca 3 uur in de wacht gestaan totaal bij Guideon om een afspraak te kunnen maken. Spijt, spijt spijt van overstap
    Verbeterpunten
    • Overstapservice en wachttijden daar
  • Beoordeling: 2 /10
    kees op 28-12-2018 om 16:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Website doet het niet goed en zijn slecht te bereiken. Functie om je wachtwoord te veranderen doet het niet, wil jij met hun chatten om het op te lossen is er geen button om de chat te activeren.

    Heb de afgelopen paar jaar een paar storingen gehad en duurde heel lang voordat het opgelost werd.
    Pluspunten
    • Niet snel maar stabiel
    Verbeterpunten
    • Contact met klant
    • Website
    • bereikbaarheid
  • Beoordeling: 1 /10
    Felix de Haas op 14-12-2018 om 22:13
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds ze de modem automatisch geüpdate hebben is het iedere zoveel dagen de modem resetten om dat het internet niet werkt. Een jaar terug 3 dagen geen internet, tv en bellen gehad. Dat is toen uiteindelijk opgelost. Nu zitten we inmiddels 5 dagen zonder Telfort diensten. Zit in een wijkkast. Is van KPN. Kan Telfort niets aan doen. De monteur van Guidion zou vanmiddag komen. Sturen ze vandaag een sms dat de monteur is uitgevallen met een linkje om een nieuwe afspraak te maken. Eerste mogelijkheid over 6 dagen. Lekker bezig. Nooit meer Telfort, KPN of iets anders over het telefoonnetwerk. Waardeloos.
    Pluspunten
    • Kan niets bedenken op dit moment. Traag internet met al jaren geen innovatie richting hogere snelheden of betrouwbaarder netwerk. Modem lijkt steeds slechter te worden na iedere update. TV box moetg dan ook gereset worden.
    Verbeterpunten
    • Afspraken nakomen.
    • Je niet verschuilen achter andere bedrijven waarvan je met een bepaalde betrouwbaarheid diensten afneemt.
  • Beoordeling: 2 /10
    Astrid Yperlaan op 22-11-2018 om 15:47
    Langer dan 1 jaar klant
    Mijn partner en ik gaan verhuizen en omdat we bij het nieuwe adres bij een andere provider beter internet kunnen krijgen, besloten we na 5 jaar abonnementschap over te stappen. Ik belde op 30 okotber om de lidmaatschap stop te zetten en onze laatste maand, opzegtermijn, in te kunnen gaan. Door een fout van een medewerker werd ons abonnement niet 4 weken later... maar 4 uur later opgezegd. De drie weken die daarop volgde zijn een paar van mijn meest frusterende weken van mijn leven geweest... erger dan mijn HBO afstudeer periode. Eerst werd er een noodpakket aangevraagd die 2 weken later eindelijk kwam. Toen we vroegen of iemand ons oude abonnement weer kon aanzetten hebben ze zonder onze kennis of toestemming een nieuw abonnement aangevraagd. Toen we hier achter kwamen hebben we gevraagd of ze deze wilden annuleren. Dit zou zijn gelukt, tot ik de volgende dag terug belde en er volgens die medewerker nergens bij stond dat deze geannuleerd zou worden. Vervolgens heb ik een week lang elke dag gebeld en het abonnement leek onmogelijk om af te zeggen. Elk gesprek eindigde met de belofte dat het kosteloos werd afgezegd. Uiteindelijk kregen we een mail met een factuur van 385 euro! Toen ik belde kreeg ik weer excuses voor de zoveelste fout die ze hadden gemaakt. Alleen konden ze dus niet dit voor ons afzeggen en zijn we na 3 weken en bijna elke dag te hebben gebeld en onze hele situatie opnieuw te hebben uitgelegd nog steeds bezig met ons abonnement af te zeggen. Het was een helse ervaring en ik raad iedereen af bij Telfort een abonnement af te sluiten... tenzij je levenslang gaat... want je komt er nooit meer van af.
    Pluspunten
    • De aansluiting, 6 jaar geleden, verliep wel redelijk soepel. En als we iemand aan de telefoon hebben lijken ze wel te willen helpen.
    Verbeterpunten
    • Ze lijken dus wel te willen helpen, maar kunnen in essentie niet helpen omdat ze daar de macht niet voor hebben of te veel macht hebben en dan dingen gaan instellen en doen die onomkeerbaar zijn en grote gevolgen hebben voor ons.
  • Beoordeling: 2 /10
    Amir op 18-10-2018 om 12:21
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik nam telfort internet, maar dat was erg onbetrouwbaar. Soms had ik dagen geen internet. Ik heb geprobeerd te mailen, bellen en heb geklaagd op het forum. Ik werd echt doodmoe van de reactie van telfort, totaal onbehulpzaam. Ik heb tientallen keren gebeld, en elke keer moest ik weer de zinloze stappen afgaan (oa modem resetten), echt super frustrerend ik had net zo goed een robot aan de lijn kunnen hebben.
    Toen ze uiteindelijk bereid waren een monteur te sturen, kwam die niet opdagen. De pogingen erna om een afspraak te maken lukten niet, omdat ik teruggebeld zou worden maar dit nooit gebeurde.

    Ondanks mijn tientallen klachten heeft telfort uiteindelijk niks gedaan om het probleem te verhelpen, of om mij te compenseren. Mijn klacht op het forum van telfort kreeg geen inhoudelijke reactie, enkel de opmerking van telfort dat ik onduidelijk was over welk product het ging.

    Het kan telfort kennelijk niks schelen of je als klant tevreden bent (of uberhaupt krijgt waar je voor betaalt). Ik ben zo klaar met de incompetentie van telfort dat ik alle producten bij hun heb stopgezet. Blijf weg van telfort, het is de tijd en frustratie dat je eraan kwijt bent niet waard.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Klantenservice
    • Betrouwbaarheid
    • Snelheid was niet zoals afgesproken
    • Prijs
    Reacties
    Ruud van der Poel op 3-11-2018 om 15:37
    Ik ben oktober jl onlangs overgestapt op telfort. Ik heb nu al de naar veranderd in Kwelfort. Een klanten(geen)service die alleen maar roept van:
    Kunnen we niets aan doen zoek het lekker zelf uit.
    Eigen schuld dikke bult.
    en vooral niet op zoek gaan naar een passende oplossing, überhaupt niet oplossingsgericht.
    En sowieso slecht luisteren waardoor direct de eerste bestelling al fout ging, maar ja daar kan Kwelfort niets aan doen volgens de non-service desk.
    Advies aan iedereen, leuke reclame maar stink er niet in!
    Ik zal mijn abonnement nog even moeten uitzingen maar de overstapdatum staat al vast.
  • Beoordeling: 1 /10
    Mehran op 4-8-2018 om 01:41
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ga 4 abonnementen opzeggen na18 jaar, telfort was best tot 2015 daarna Waatdelos
  • Beoordeling: 3 /10
    T. van Vugt op 17-7-2018 om 14:12
    Langer dan 1 jaar klant
    We zijn al sinds 2012 klant met een alles-en-eenpakket. Telefoon goed en internet redelijk. TV. ook redelijk goed, wel vaak haperen en vastlopen tv-ontvanger. De modem gaat voortdurend in storing (schakelt zichzelf uit en daarna weer in, soms verschillende malen achter elkaar). Dan dus geen internet, geen tv en geen telefoon. Omdat tussen de storingen door de kwaliteit aardig was zijn we lang klant gebleven. De laatste tijd werden de storingen steeds erger. We waren dus al aan het denken over een andere provider, toen we, geheel onverwacht, werden gebeld door Telfort. Die zeiden dat ze gezien hadden dat we veel storingen hadden en ze boden een gratis monteur aan voor een trouble shoot. De monteur kwam een dag later dan afgesproken, Hij heeft de telefoonaansluiting veranderd en de modem daar vlakbij geplaatst. Gaf wat gedoe met kabels en aansluitingen vervangen en verplaatsen. Toen alles klaar was bleek dat de modem zich inderdaad niet meer uit zichzelf in- en uitschakelde. Jammer was dat de WIFI verschrikkelijk traag is, veel trager dan deze was, tv kijken op de laptop op de bovenverdieping niet meer mogelijk is, en dat we problemen met de internetverbinding hebben waardoor bv office niet meer geactiveerd kan worden. De problemen met de tv zijn ook gebleven. Ik belde klantenservice om dit te melden. De medewerker ging "even nakijken"en bleef zolang weg dat de verbinding automatisch verbroken werd. Ik ben nu echt klaar met Telfort. En als u klant bent en er wordt een gratis trouble shoot aangeboden zou ik dat aanbod vriendelijk maar beslist weigeren!
    Nu een andere provider gevonden.
    Pluspunten
    • Redelijke prijs
    Verbeterpunten
    • problemen met verbinding
    • tv-modem niet goed
    • na bezoek monteur situatie slechter
    • wifisnelheid traag en instabiel
    • abonnementskosten lopen steeds verder op