Solcon reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Solcon geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Solcon. Is Solcon je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2019
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Solcon zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over Solcon
- Geld wordt iedere maand gelijk geincasseerd.
- Communicatie!!
- Telefonische bereikbaarheid.
- Probleem sneller oplossen
- Storingen oplossen en een beter bereikbare service desk.
- Niks positiefs
- Alles.
- Geen enkel positief punt heeft solcon
- Te veel om op te noemen gewoon de stekker uit Simon trekken
- geen
- - alles, betere en eerlijke communicatie
- - snellere response op klachten
- - klantvriendelijker op de helpdesk etc...
- - minder wachttijd !!!
- Geen enkel pluspunt. Heel veel spijt en frustratie heeft mij dit gekost. Ik kan me niet voorstellen dat dit bedrijf nog lang blijft bestaan. Nog nooit zo'n slechte provider meegemaakt.
- Werkelijk alles!
- -service
- -personeel opleiden
- -2 keer verkeerde monteur
- -televisie werkt niet
- -bereikbaarheid vis de tel en mail.
Altijd KPN glasvezel gehad wat een zegen is vergeleken met Solcon!!
Wifi heel slecht, internet heel slecht. Ik betaal voor 200/200 maar krijg met hangen en wurgen 150/80.
TV nog veel slechter. Constant haperend/stilstaand beeld. Maak er iedere dag melding van maar er gebeurd helemaal niks. Solcon is telefonisch heeel slecht bereikbaar, wachttijden van meer dan een half uur. op mijn mail/klachten wordt ook niet gereageerd.
Minder kwaliteit dan KPN die we hiervoor hadden. Snelheid internet is wel hoger door glasvezel.
Al enige weken een haperend televisiebeeld.....wordt maar niet opgelost. ....
Reacties
We hebben nu ruim een half jaar internet/tv via Solcon.
Over internet zijn we redelijk tevreden, al merken we geen verschil tussen de 50 mb van KPN en nu de 150mb via Solcon.
De ontvangst van de tv is bedroevend slecht, stilstaand en haperend beeld tot december was dit af en toe het geval, maar in de maand december is de ontvangst ronduit slecht.
Nu enkele maanden op glasvezel via Solcon. Regelmatig hapend beeld, het lijkt of de tv de hik heeft. Volgens de website van Solcon is er al een maand een regelmatig terugkerende storing.
Solcon geeft zelf aan: Heeft u nog altijd problemen met uw ontvangst, neem dan contact op met de klantenservice via info@solcon.nl of 088 – 003 22 22.
Steeds haperende tv, snelheid internet lang niet zo snel als waar ik voor betaal
Ronduit WAARDELOOS! Net een paar maanden glasvezel, abonnement bij solcon. Internet hapert of valt steeds weg, tv hapert. En dan is de klantenservice ook nog eens zeer slecht te bereiken, zeer lange wachttijden. Solcon neem je verantwoordelijkheid, we betalen elke maand op tijd, het bedrag is hoog, maar dan mogen we er ook wat goeds van verwachten en voor krijgen!!!
Solcon Is een drama.telefonisch lang wachten.en internet valt steeds uit.maar een oplossing is ver te zoeken.ik denk een andere provider zoeken
Drama, deze club.
Op een dag worden ADSL lijnen opgewaardeerd en krijg je een nieuw modem toegestuurd. Zonder duidelijk communicatie vooraf!
Mijn bedrijf ligt nu al twee dagen plat omdat internet het nu helemaal niet meer doet. Geen mail of telefoon. Ondertussen zeker 15 medewerkers van Solcon gesproken (na zeker 3 - 4 uur in totaal in de wachtrij te hebben gestaan!!). Niemand weet hoe het zit en / of het wordt opgelost. Zodra alles draait snel weg bij deze zeer klantonvriendelijke club!!
Neem gaan abonnement bij Solcon!
-Slecht te bereiken via tel je staat minimaal een uur in de wacht, daarna spreek je met iemand die alleen uit een boekje standaard antwoorden kan geven maar er zelf niks van snapt.
- Reageren heel traag op mail, soms duurt het bijna 2 weken voor je een reactie krijgt! En aan het antwoord heb je niks!
- geen televisie meer, alles geprobeerd maar werkt niet. Opzeggen abbonement is ook een drama.