Solcon reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Solcon geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Solcon. Is Solcon je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Solcon
- Alles is volgens afspraak geregeld, de prijs de overstap service de monteur de snelheid van het internet het bereik van de fritzbox kortom ik heb totaal geen klachten en dat mag ook wel na de negatieve berichten!
- Telefonisch contact mag iets sneller
- Mensen beter helpen. En niet laten stikken met kut smoesjes.
- Klantenservicemedewerkers zijn vriendelijk, maar kunnen niets doen.
- Beloftes nakomen en klanten niet in de kou laten zitten!
- annuleren moet mogelijk zijn.
- Meedenken met klant,
- Klantenservice dient daadwerkelijk klantgericht te zijn.
- Stoppen met oplichten.
- Administratie beter op orde maken.
- Bereikbaarheid bij storingen regelen.
- Betere mensen aannemen op de verkoopafdeling.
- Studie doen naar begrip van klantenservice.
- Geenalles doen ze fout word van het kastje naar de muur gestuurd
- Alles luisteren naar je klant en doe de dingen die je beloofd
- Als je aanbiedt iets te regelen, regel het dan, en zorg dat niet de klant zelf constant overal achteraan moet bellen
- De klantvriendelijkheid van de medewerkers in de lijn is groot. De negatieve berichten die ik hier lees begrijp ik niet goed. Wat me wel opvalt is dat veel klanten verwachten dat een probleem gisteren opgelost wordt en dan wordt er een grote mond gegeven wanneer dit niet kan.
- Wat mij betreft geen verbeter punten.
Prima bedrijf
Sinds 27 december geen internet en TV. Uren en dagen zitten we te bellen. Het enige dat we horen is dat er aan gewerkt wordt. 18 dagen alweer zonder. Dit kan toch niet anno 2024! Ben helemaal klaar met waardeloze bedrijf. Ze laten je gewoon stikken. 🤬🤬🤬
Overstap van Caiway naar Solcon gaat helemaal mis. Op advies van Solcon gekozen voor de overstapservice, zodat we niet zonder internet, televisie en telefoon zouden komen te zitten. Caiway zet signaal stop (29-12-2023) en Solcon zegt signaal te leveren, maar heeft de hardware te laat opgestuurd. Komt pas 2-1-2024. Zitten dus minimaal 4 dagen zonder signaal tijdens de jaarwisseling. Wat een snert firma! Nul service!
,
Aansluiting kan hier niet worden aangelegd. En ze weigeren het contract te annuleren. Dus ik MOET nu betalen voor iets wat ik niet krijg.
OPLICHTERS! Zou willen dat ik ze een -10 kan geven. 1 is nog teveel.
Dit is echt een vreselijk bedrijf. Het woord 'klanten-service' betekent bij hun 'klanten de schuld geven van onze slechte administratie'. Daarnaast zijn ze alleen tijdens kantooruren bereikbaar, dus als je internet op vrijdag om 17:01 uitgaat kun je niemand bereiken tot maandag om 09:00 uur. En daarna is het ook nooit iets waar zij verantwoordelijkheid voor nemen.
Maar vooral die 'de klant is een leugenaar'-houding heeft ons zwaar teleurgesteld (op z'n zachtst gezegd).
Serieus een van de slechtste bedrijven die we tot nu toe zijn tegengekomen.
Goede service!!
Goed bereikbaar
Slecht bedrijf al 3 weken geen tv en internet ze doen er niet veel aan
Slechte service
Na 8 dagen wordt de storing pas verholpen
Contacten verlopen via diverse schijven, de één weet van de ander niet wat er speelt
Word van het kastje naar de muur gestuurd
WAARDELOOS!!!!!!!!!
Ik zou op een maandag overstappen naar Solcon, ik dacht als er dan wat misgaat hebben ze de rest van de week om het op te lossen. Helaas, ondanks dat ik iedere dag heb gebeld (terugbellen is niet hun sterkste punt), heb ik een week later op maandagavond nog steeds geen internet. Volgens de medewerkers aan de telefoon ligt het aan het doorvoeren van de order, ‘ze gaan het meteen voor me regelen en met een half uurtje moet het in orde zijn’, dat is tot op heden niet gelukt. Een wat doortastender medewerker kwam erachter dat het een storing was en dat de fout bij KPN lag, hij zou het aan hen doorgeven. Ook daar heb ik niets meer van gehoord. De volgende dag beweerde de medewerker dat het geen storing was, maar een niet doorgevoerde order, helaas was het weekend en kon hij er niets aan doen. Ik had nog een sprankje hoop dat ik op maandag iets zou horen, maar nee.
Ik ga dus zelf maar weer bellen…
Dit is de tweede keer dat ik een review plaats over Solcon. Heb deze provider vanaf het begin en alleen maar positieve ervaringen meegemaakt.
Als ik ergens niet uit kom dan wordt er net zolang gezocht tot er een oplossing is. Als ze zeggen dat er iets opgestuurd wordt, is het er binnen 2-3 dagen.