Online.nl reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2022
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over Online.nl
- Orde in de chaos, leren wat SERVICE is!
- Goedkoop, is duurkoop.
- TV kijken, wij kijken via de app op de tv. Constant storing, haperend beeld, of helemaal geen beeld. Ff bellen met de helpdesk? ……. Die is nooit bereikbaar.
- INTRUM heeft blijkbaar met Online.nl geschakeld en ze hebben het opgegeven
- De website online.nl inrichten als platform voor paardensport 😉
- Goedkoop, maar dan krijg je ook niks
- Stoppen det het bedrijf. Maar niet nog meer mensen verdrietig.
- NIKS
- Wanneer iemand aangeeft geen gebruik te kunnen of willen maken van en product dit ook toestaan en geen domme spelletjes spelen terwijl er heel duidelijk een punt achter gezet moet worden. Klantenservcie kan 10x beter. administratie kan 10x beter. Eerlijkheid kan ook 10x beter.
- Geen dus. Het is goedkoop, maar daarmee dus duurkoop.
- Online moet zich aan het contract houden
- Online moet een betere router regelen
- Geen!!!
- Klantenservice is asociaal in benadering
- Opnames terug kijken
- Technische dienst is asociaal in benadering
- Bij het niet kunnen oplossen van klachten mag je wettelijk gezien het abonnement beëindigen, Online houdt zich hier niet aan.
- Dat een verhuizing dan weer wel goed geregeld wordt. Maar dat is dan ook een andere afdeling dan die vreselijke helpdesk!
- Neem eens behoorlijk personeel aan. En ontsla al die huilebalken
- - Snelle service
- - goede verbinding
- - vriendelijk en goed bereikbare klantenservice
- - goede prijs
- - verbinding via de telefoonaansluiting
Zeer slechte provider, zit regelmatig zonder internet door hun administratieve chaos.
Dit duurt soms weken....
De CanalDigitaal digital app hapert, vliegt eruit, werkt niet, dus tv kijken is een uitdaging. En als je het abo dan opzegt om naar een hopelijk betere provider te wisselen, dan bestraffen ze je gelijk met een nog veel slechter signaal. Dan werkt niets meer fatsoenlijk. Je betaalt ervoor, maar de verbinding ligt er continue uit. De kwartfinale van Nederland hebben wij niet kunnen kijken, geen signaal. En de helpdesk ……. Niet te bereiken. Nog 15 dagen, dan zijn wij van deze …….club verlost. Wat een drama. Goedkoop, dat wel, maar als ik geweten had wat dat betekent, dan was ik er nooit aan begonnen. Zoals geschreven, nog 15 dagen, dan begint een nieuw avontuur, bij KPN. We gaan het ervaren, of dat beter is.
BESCHERM JEZELF en doe het NIET! Het meest bizarre bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben er eindelijk vanaf want ik ben gestopt met betalen.. Je kunt via hun incasso bureau INTRUM wel onderhandelen en ik heb uiteindelijk het doel gehaald en is de 270 euro die openstond teniet gedaan.
TIP: onthoud namen, data en gesprekduur voor het dossier. De klantenservice registreert telefonisch vaak niet of slecht de ellende. Maar via facebook Messenger kun je een dossier opbouw. 58 paginas dik!
Slechter dan slecht!. Na een week nog geen werkende omgeving
Walgelijk bedrijf. Na opzegging blijven ze incasseren! Klanten "service" doet niks. Ze innen alleen maar je geld. Ze liegen tegen je en spelen een heel HEEL vies spelletje. Al 10 maanden probeer ik van ze af te komen. Ik mocht mijn abonnement al per maand opzeggen. Dit blijf ik doen maar zij blijven rekeningen sturen en ze blijven vooral liegen. Ze houden alles achter wat hun tegenwerkt kwa geld. Zelfs je telefoon gesprekken. Zij bepalen voor jou of je iets geweigerd heb of niet. bewijs leveren ze niet want ze sluiten onderzoeken die niet kloppen.
Tijdens het aansluiten had ik ineens 0,01mbit. Had de monteur de glasvezellijn kapot gemaakt. Nu is dat opgelost, maar is de wifi nog steeds instabiel. Daarnaast hebben ze ineens besloten het contract eenzijdig aan te passen en halen ze bepaalde interactieve functionaliteiten weg.
Abonnement wijzigen zorgt voor afsluiting
Deze aanbieder kan de diensten waarvoor je betaalt niet leveren.
Als je de helpdesk belt wordt je niet goed geholpen omdat men daar geen zin in heeft.
De mensen die je telefonisch te woord staan zijn asociaal en onbeschoft.
Vreselijke provider, sluit uier geen abonnement af!!!!
Dit is dus echt het afvoerputje onder de providers. Een totaal incapabele helpdesk. Woke medewerkers die zich alles persoonlijk aantrekken maar het probleem interesseert ze dan weer niets.
Als je een alternatief hebt neem dat dan. Online is ..., was .... en zal altijd ... blijven. Incasseren kunnen ze alleen je geld.
Sinds begin juli 2022 klant.
Vanaf het moment dat het contract afgesloten is, super!
Goede informatie over de status van je bestelling, oplevering etc.
Helaas werkte het internet niet vanaf het begin, maar dat probleem lag in mijn meterkast.
Na een vriendelijk gesprek met de klantenservice die overigens zeer goed te bereiken was, kon ik een afspraak maken met de storingsmonteur, dit was een fluitje van een cent en de monteur was keurig optijd en zeer vriendelijk.
Alles werkt nu, het lijkt wel beter te werken als bij Ziggo, waar ik tot voor kort nog klant was.
Ook de Canal Digtal TV App werkt naar mijn idee veel beter als de ZiggoGo app.