Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Online.nl

Online.nl reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2017

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Online.nl

    Beoordeling
    1
    J.A. van der Haak 30-12-2017 - 09:01

    Ben al jaren bij deze provider. Dit al voor het online werdt. Eerst ADSL nu sinds bijna 2 jaar glasvezel.
    Waar ik eerst zeer tevreden was over de service is dit nu totaal verdwenen. Klantenservice doet buiten je vriendelijk te woord staan niets voor je. TV kijken via het door hun geleverde kastje werkt redelijk (was periode heel slecht). Via de APP is ondanks verbeteringen dit jaar nog steeds slecht. Dit op verschillende apparaten geprobeerd en getest.
    Ook hebben ze dit jaar hun TV aanbod veranderd. Niet om gevraagd en krijg nu meer waar ik niets aan heb. Staat groot in de brief "Voor u blijft verder alles hetzelfde" . Dat neem je dan ook aan tot het einde van mijn contract. Spijtig is de brief zo opgesteld dat er dus verwarring kan ontstaan. En moet ik 4,50 meer betalen voor iets wat ik niet zal en wil gebruiken.

    Was dit eerst een goede en voordelige provider maar nu niets van dit. Prijs/Kwaliteit is slecht. GEEN AANRADER DUS!
    Ben helemaal klaar met ONLINE.nl zodra ik weg kan ben ik weg.


    • weinig storing van internet, dit doet het meestal wel
    • * Het geleverde modem (router) is matig. Wifi verbinding is traag en slecht je hebt een ander modem/router nodig voor goede wifi
    • * TV kijken via geleverde kastje traag wisselen van zenders en onhandige menustructuur
    • * TV via de app is ondanks de verbeteringen nog steeds waardeloos.
    • * Klantenservices doet niets voor je. Problemen worden niet opgelost en er wordt niet mee gedacht. (Was voor het online was echt beter!)
    Talon 23-12-2017 - 21:24

    Aantal jaren

    • Geen
    • Draadloos internet
    A. M 15-12-2017 - 06:56

    Na dinsdag 12-12-2017 heb ik een firmware update moeten uitvoeren. Na deze update staat alles hier thuis buiten bedrijf. Ik heb hun meteen telefonisch benaderd. Er werd van mij verwacht dat ik de handelingen zou uitvoeren om mijn modem weer te resetten, dit lukte niet. Vervolgens sprong mijn tv weer op bevroren toestand. Ik weer bellen, alles weer uitgebreid uitgelegd, kreeg ik te horen dat mijn probleem naar een andere afdeling werd doorgestuurd, hier zouden de extern mijn modem weer kunnen resetten. En ik zou daar netjes teruggebeld worden. Hier is helemaal geen gehoor aangegeven. De hele nacht spookte mijn modem en ontvanger ondanks dat ik deze apparaten uitgezet had. Ontvanger sprong het blauwe lampje van rood naar blauw en andersom. Modem bleek aan/uit knop knipperen. Ik de volgende dag weer bellen, kreeg weer andere informatie dat mijn modem misschien kapot is. Vage boel maar goed. Ik had correct een kort lontje en sprak mijn ongenoegen uit. Ook hier werd geen gehoor aan gegeven. Ik werd verzocht hun niet op hun werkzaamheden te bekritiseren en wachten totdat hun een monteur zullen sturen. De kosten zouden eventueel voor mijn rekening komen, ze wisten mij haarfijn te vertellen waar de kosten uit zullen worden berekend. Maar ho maar. Hun fouten toegeven, zeker niet. M.a.w straks betalen voor iets waar de fout duidelijk bij hun ligt. Tevens heb ik aangegeven geen klant wenst te zijn van hun. Als antwoord kreeg ik doodleuk te horen. Nou mevrouw u heeft een lopend contract bij ons voor 24 maanden de resterende maanden komen dan geheel voor uw eigen rekening. Je wilt dus overstappen vanwege de slechte service en foutieve informatie en ondertussen laten ze je schaamteloos zonder hun diensten zitten. Na 10 maanden klant en een hele lange adem met deze oplichters gehad te hebben is bij mij duidelijk de koek op!!! Dit verdient media-aandacht!!!! Hopelijk worden ze in Tros Radar flink op hun vingers getikt. Want hoe dit bedrijf met consumenten aan de haal gaan kan echt niet door de beugel. Ik moet het nageven hun bedrijfsnaam beter aanpassen van Online.nl naar Offline.nl.Wat een bagger daar zeg. Ben het liefst vandaag nog van ze AF!! Alleen gun ik hun die €748 . niet!!!!! Spijt spijt spijt dat is wat ik er alleen van kan maken. Mensen ik zal dit bedrijf zeker niet aanraden want je gaat geheid door een regelrechte HEL!

    • NIET!
    • NIET!
    Beoordeling
    1
    Martina 9-12-2017 - 22:44

    Verdient niet eens 1 ster! Heb 1 meter van de box niet eens internet laat staan in me kamer EN dit is niet sinds kort maar JAREN zo. Het wordt alleen erger aangezien ik notabene waar de box zelf in de woonkamer staat niet eens normaal verbinding heb. Een aflevering van me serie kijken duur ipv 45 min. 2 uur aangezien ik om de 5 minuten opnieuw moet verbinden MITS ik het geluk heb dat het lukt. In mijn herkomstland heb ik zelfs betere verbinding van het huis van me buurvrouw die 10 meter verderop staat, dan dit. Echt een NO GO mensen, doe het niet! Ben er helemaal klaar mee.

    • GEEN
    Beoordeling
    1
    I 5-12-2017 - 18:42

    Ik had als student internet afgesloten bij online.nl 10mb voor 19,95. Het internet was niet mega snel maar goed de prijs was ook niet veel dus vond ik oke. Maar onaangekondigd (ze zeggen zelf dat ze gemaild hebben en een brief hebben gestuurd, ik heb geen van beide ontvangen) verhogen ze het maandbedrag van 19,95 naar 27,50 voor nogsteeds het zelfde (vrij slome internet!). Bizar als je het mij vraagd. andere providers bieden voor die prijs een internet snelheid van 50mb aan... ik ga morgen overstappen!

    • Klantenservice reageert snel
    • Traag internet, haalt 10mb vaak niet eens
    • Verhoogd de maandprijs ineens met 7,55 euro
    Beoordeling
    1
    Pf 14-11-2017 - 07:03

    Binnen drie maanden verhoogt Online.nl de kosten met €4,50 per maand, waarbij het nieuwe bedrag voor het pakket ook nog eens €1,00 per maand duurder is. Volgens boek 6 artikel 236 i mag dit, mits tegenpartij contract beeindigen zal. Daar hoor je Online.nl niet over. Zij willen geld en de klant heeft geen rechten.

    • Ze doen aardig, maar zijn het niet. Dus GEEN positief Iers over deze organisatie
    • Stop met jullie al dat niet onwettige wanpraktijken!!!
    Beoordeling
    1
    Mevr. B. 6-11-2017 - 06:33

    Online.nl zware nachtmerrie en ik ben pas 4 maanden klant. Geen internet, maar wel gewoon geld van mijn rekening afblijven schrijven. Ik wil gewoon van ze af. Als ik al die reacties onder mij lees vrees ik dat dit nog een hele lange oorlog gaat worden om van ze af te komen. Verschrikkelijke provider. De muppet van de klantenservice vertelde mij dat ik geen/slecht internet heb, omdat ik gebruik zou maken van Amerikaanse producten en dat die niet worden ondersteund door hun diensten.. Serieus?? Wat een bullshit zei ik. De muppet aan de telefoon checkte even na of ik alles al betaald had. En zei je hebt geen blokkering, want je betaald wel steeds op tijd. Ja ik betaal voor niks zei ik. Ook vertelde de muppet van de klantenservice dat hij hierin voor mij niks kon betekenen. Maar dat ik blij mocht zijn, want ze hadden me 30mb snelheid contract opgesteld, maar ik had een snelheid van 40mb. (Leugen, want op elke website waar ik op kom of via mijn telefoon staat er toch duidelijk zeer traag internet) Waarop ik antwoordde meneer wat heb ik er in vredesnaam aan als ik geen internet heb!? Antwoord: Ja, ja ik kan er weinig aandoen.
    Enige wat ie voor me kon betekenen was via de ZyXEL pagina uitleggen hoe ik van kanaal naar kanaal moest scannen om internetverbinding te kunnen vinden. Belachelijkkkk!!! En zelfs dat werkt niet.

    Als je ergens internet aanvraagt verwacht je goedwerkend internet te hebben, maar nee. Grootste slechtste inkoop ooit. Ik heb nu al 4 maanden geen tot slechtwerkend internet. Ik werk vanuit huis. Dit is echt een hele lastige situatie voor mij.
    Ik heb ook een klacht achtergelaten op klachtenkompas.nl en het schijnt zelfs dat online.nl een dagje te gast zal zijn in de uitzending in december, door de hele grote getalen klachten die binnen komen.

    Hoe is het mogelijk dat een provider zo bagger is, en nog steeds producten mag aanbieden? Het zou verboden moeten worden. Ik ben helemaal klaar met ze. Zodra ze te bereiken zijn, zal ik ze bellen om te vertellen dat ik per direct alles wil stopzetten. En als ik onderstaande reacties moet geloven. Zit er een heftige lange nasmaak van online.nl te wachten op mij.

    Mensen zoek je een internet provider kies aub niet voor online.nl. Kies een grote naam, want voor hetzelfde bedrag per maand kan je al bij KPN en anderen terecht. Alleen weet je daar wel zeker dat je internet hebt.

    • Hebben ze die dan? 4 maanden klant en 4 maanden alleen maar frustraties over het niet hebben van werkende internet.
    • Verbeterpunt: Aub vraag vandaag nog een faillissement aan, alleen zo kan je mensen blij maken. Je betaald evenveel als bij ziggo en KPN en Telfort. nadeel bij online.nl is dat de service bagger is. Er geen oplossingen worden gevonden. Je geen internet hebt. Godzijdank heb ik geen tv en televisie bij deze oplichters. Internet is al 1 drama.
    Beoordeling
    2
    t. schuttel 2-11-2017 - 12:12

    Slechte internetverbinding, houden zich niet aan afspraken. Belabberde klantenservice, ik wist niet wat ik meemaakte. Ik belde om een nieuw modem, wat mij tot twee keer toe is beloofd, maar ik niet heb ontvangen, nogmaals te laten sturen. Nogmaals adres checken. Maar ik werd totaal niet gehoord. Hij kon in het systeem ineens geen bewijs vinden, dus ik werd eigenlijk als leugenaar bestempeld. En ineens mocht er helemaal geen modem worden opgestuurd, alleen als er wat mis was. Nu heb ik al vaak contact gehad over de wisselende internetsnelheid, en was het het voorstel van 1 van de medewerkers om mij een nieuw modem toe te sturen.

    • Belofte nakomen van nieuw modem opsturen
    • Klanten leren te helpen en leren excuses aan te bieden als je belofte niet nakomt
    • luisteren naar de klant
    • beter internet in hartje amsterdam

    Reacties

    Abigail 5-11-2017 - 10:18
    Had u ook last van uitvallende tv en wifi?
    Beoordeling
    1
    Mark 2-11-2017 - 10:09

    Man man man wat ben ik blij! Per 1 november overgestapt en eindelijk af van het amateurclubje van Online.nl DOEI! Mocht je overwegen om hier een abonnement af te sluiten DOE HET NIET!

    • Zijn er gewoon echt niet
    • waardeloze klantenservice
    • Komen afspraken niet na (randje oplichting)
    Beoordeling
    1
    mario g 29-10-2017 - 12:46

    Jullie email die ik heb onvangen klopt niet ik ben echt teleurgesteld in jullie ik heb het een paar keer al aan jullie uitgelegd maar luisteren ho maar verbeter dit dan word jullie bedrijf better maar eerst zien dan geloven

    • Jullie mensen Better trainen in luister

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.