Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Online.nl

Online.nl reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2014

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Online.nl

    Beoordeling
    6
    cees swiftebant 26-12-2014 - 20:08

    Ben al 2 weken lid en na 6 keer bellen is het redelijk in orde.
    De meegeleverde tv kabel was niet goed ,dus heb ik zelf een profesionele kabel gekocht en toen was het wel goed, kosten 29,95 euro
    Alleen valt af en toe het geluid weg, dat na risetten dan eindelijk weer terug is.
    De kanalen 1-2-3 kan ik het geluid regelen met de afstand bediening.
    Vanaf 4--------- tot en met 15 is het niet te regelen en moet ik dit met de TV afstand bediening doen.
    Er wordt aan gewerkt door online, het zal mij benieuwen, wanneer ???????????

    Beoordeling
    3
    C van der Keemel 22-12-2014 - 17:17

    Sinds jaren hebben wij internet plus bellen bij Online. In het verleden heb ik diverse malen gebeld over de stabiliteit van Online internet. Helaas verder dan het kiezen van een ander WIFI kanaal is het niet gekomen. Nu sinds een halfjaar hebben wij internet radio.
    Online maakt reclame dat hun internet tot de meest stabile behoort echter onze ervaring is anders.
    Op een normale dag valt het internet 2 tot 3 maal uit, voor slechts enkele minuten dan brand alleen het power lampje op de Thomson router echter 6 maal uitval op een dag is geen uitzondering.
    Het trieste van alles is dat wij een 0900 nummer moeten bellen voor klantenservice wat extra kosten mee brengt ( en geen oplossing biedt) omdat Online een slecht produkt levert en op BEL ME terug wordt door Online niet gereageert.
    De moraal van dit verhaal is BEDENK U GOED VOOR U MET ONLINE IN ZEE GAAT.

    • prijs is in verhouding met kwaliteit
    • stabiliteit internet
    • snellereactie klantenservice
    Beoordeling
    3
    maas 22-12-2014 - 09:07

    ik heb net een review geplaatst. het aantal sterren dat ik wil geven is 2 en geen 5

    • geen
    Opmerking van de redactie 23-12-2014 - 15:28
    zou je aub een nieuwe review willen plaatsen met het juiste aantal sterren? Vervolgens zal deze worden verwijderd.
    Beoordeling
    3
    maas 22-12-2014 - 09:03

    ik ben al jaren bij online. vorig jaar werd de internetverbinding steeds slechter, uitval, langzaam. na veel bellen nieuw modem ontvangen - hielp niet - nieuwe snellere pc gekocht - hielp niet - ik kon nog geen 5 min. achter elkaar internetten. online zei maar steeds dat de bedrading dan niet goed was - bedrading door expert laten nalopen - alles goed! en ineens - ik heb het bijgehouden - dit jaar begin juli was het uitvallen over, ik dacht aan de vakantietijd - maar nee ook later is de ontvangst goed gebleven, wel eens uitval maar minimaal, waar het aan ligt - niet aan mijn pc en bedrading, maar online heeft mij wel geld laten uitgeven aan iets wat niet oorzakelijk bij mij lag.
    de wijkcentrale ligt op 200 mtr afstand dus ook goed. ik ben teleurgesteld door het afscheepgedrag van online en als ik hun reclame op tv ziet, moet ik schamper lachen.

    • weet ik niet
    • klanten niet afschepen
    Beoordeling
    10
    Piet 16-12-2014 - 21:28

    Heb 3-in-1 besteld. Werkt prima. Levering ging in één keer goed, Tv beeld is super scherp (HD) en ben er blij mee.

    • goed product
    • prima levering
    Beoordeling
    3
    Mulder 16-12-2014 - 18:27

    Ik probeer al twee dagen de klantenservice te bellen. Allen contact mogelijk via duur 0900 nummer. Hang nu al een half uur in de wacht, eerst 10 wachtenden nu wordt aantal niet meer aangeven. Service erg onderuit gegaan. Niet aan online beginnen. Ben je klant helpen ze niet meer

    • niks meer
    • service
    • prijs
    • andere wijze om contact te zoken dan duur 0900
    Beoordeling
    6
    Rikkemans 17-11-2014 - 14:59

    Al 5 jaar klant bij Online.nl. Begonnen met internet(30mb) en 2 maanden geleden alles in 1, zonder telefonie aangevraagd. Dit omdat ik goede ervaringen heb wat internet betreft en ik alles bij één aanbieder wilde. Na de aanvraag was alles in gang gezet, zonder problemen alles ontvangen en zelf kunnen aansluiten. Maar toen ik televisie ging kijken schrok ik heel erg van de kwaliteit. Deze is NIET zoals hij wordt geadverteerd, namelijk in HD. Het beeld stokt om de zoveel tijd, of blijft wordt blokkerig, terwijl de internetverbinding optimaal was. Dit zo'n paar weken aangekeken en toen besloten om het voortijdig op te zeggen. Met de argumenten die ik had, was dit gelukkig geen probleem(kosteloos dus). Ze kwamen met de verklaring dat de service nog niet optimaal is, maar het in het 1e kwartaal van volgend jaar verbeterd gaat worden. Waarom is deze service dan nu al beschikbaar? Nu weer terug naar alleen internet...

    • Internet
    • 'Bel me' optie, klantenservice
    • Correcte medewerkers
    • Product af maken voordat het beschikbaar gesteld wordt.
    Beoordeling
    3
    Chiel 28-10-2014 - 20:06

    Na het eerste telefoontje met de klantenservice heb ik alle vertrouwen verloren in online.nl. Duur 0900 nummer. Slecht geholpen. vervelende toon waarop me vreemde vragen gesteld werden...

    gelukkig kon ik de aanvraag nog ongedaan maken.

    • slechte service
    • slechte kantenservice
    Beoordeling
    8
    Jeroen 4-9-2014 - 10:41

    Vanaf 2006 een tevreden klant bij online. Nu wilde ik mijn oude internet+bellen pakket omzetten naar een pakket met alleen internet. Gewoon omzetten en zonder gebruik te maken van een aanbieding (dus vanaf dag 1 de normale prijs betalen). Dat kon dus niet. Als ik dat wilde moest ik een nieuw contract afsluiten. Voor minimaal 1 jaar. Dat wilde ik niet. Waarom zou ik. Ik ben al 8 jaar vaste klant. Maar nee, ze konden niets voor mij doen. Of een nieuw contract nemen voor minimaal 1 jaar of houden zoals het is (bellen kon er wel af, maar dat scheelde slechts 1 euro per maand). Frustrerende is bovendien dat het huidige Online "Internet Extra" pakket meer Mb/sec heeft dan mijn oudere "Internet + bellen" pakket en ook nog eens € 5,=/maand goedkoper is.
    Tja, ... en dan denk ik toch: koester je vaste klanten in plaats van ze weg te jagen.

    • Weinig tot geen problemen
    • klantvriendelijke mogelijkheden voor vaste klanten
    Beoordeling
    3
    Rob 1-5-2014 - 07:24

    Heb al jaren internet van online, het is niet al te snel, maar voor mij snel genoeg en stabiel genoeg (wel wat kleine problemen, maar meestal met het resetten van het modem te verhelpen, al moet het soms wat snel en vaak achter elkaar). Nu helaas een probleem, internet en telefoon liggen er uit. Dus moet je de "servicedesk"bellen. Dan begint het al, een duur 0900 nummer, met een uitgebreidt menu (dus lang bezig) en ook nog jezelf identificeren (klantnummer, bankrekeningnummer). Met deze identificatie wrodt echter niets gedaan, de medewerker die je uiteindelijk aan de telefoon krijgt gaat eerst allemaal vragens tellen, om vast te stellen wie je wel niet bent. Waarom dat ook al via het menu, voordat je iemand te spreken krijgt? Helaas zijn de medewerkers niet opgeleidt, hebben zeer weinig ervaring en totaal geen idee wat een klant is of wat service inhoudt. Het schijnt iets te zijn dat jij hun moet leveren. Uiteindelijk gaat de medewerkster het contact verbreken omdat het gesprek haar niet aanstaat. De 2e dag nog erger, wederom iemand zonder ervaring en opleiding die ook nog eens niet luistert, mij dan afblaft omdat ze niet heeft geluisterd en dan boos is omdat er geisteren al is gezegd dat ik maar moet wachten tot de technische dienst tijd heeft om te bellen, gaat mogelijk wel 6 werkdagen duren. Lekker dan, geen internet, geen telefoon, allemaal extra kosten en je provider vind je allemaal maar vervelend en lastig.

    • Meestal stabiel internet
    • Niet snel internet
    • Jaren geleden beloofde glasvezel er nog altijd niet
    • Vreselijk slechte servicedesk

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.