Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

Review en beoordeling KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 9 /10
    Jvdh op 21-5-2019 om 13:47
    Langer dan 1 jaar klant
    Ben nu 9 jaar lid en het bevalt nog steeds supergoed.
    Service desk werk na mijn ervaringen super goed je wordt netjes terug gebeld en het wordt hoe dan ook opgelost daarvoor 10 punten .
    Het enige minpuntje dat ik kan geven is dat kpn duur is €80 per maand en dat is een overstap te overwegen.
    Maar wat ik zoals lees over alle andere providers laat ik het voor wat het is.
    In de 9 jaar heb ik twee maal storing gehad en dat is nihil te noemen dus ook een dikke 10 punten .
    Pluspunten
    • Snelheid bereikbaarheid service desk
    • Klantvriendelijkheid bijna nooit storing
    • Is altijd stabiel
    Verbeterpunten
    • De prijs
  • Beoordeling: 1 /10
    Suus op 21-5-2019 om 12:35
    Langer dan 1 jaar klant
    Je kan nog geen mailtje versturen
    Verbeterpunten
    • Bruikbaar internet
    Opmerking van de redactie op 21-5-2019 om 12:41
    Geen persoonlijke informatie vermelden aub.
  • Beoordeling: 1 /10
    Jeffrey Hendrikse op 16-5-2019 om 10:48
    Langer dan 1 jaar klant
    De grootste oplichtersbende die er is. Mensen binnenhalen met mooie beloftes. En naderhand die biet nakomen en zeggen dat je een jaar vast zit aan contract!
    Pluspunten
    • Niks
    Verbeterpunten
    • Beloftes nakomen
  • Beoordeling: 1 /10
    Dhr Borggreve op 30-4-2019 om 21:05
    Langer dan 1 jaar klant
    Voor jaren terug was kpn nog een net bedrijf waar klant centraal stond inmiddels is glijdt het bedrijf af door extreem slechte service vooral bij call center wat een droeftoets wordt je te ingewikkeld voor call medewerker verbreken ze de verbinding en ik ben niet de enige die dat overkomt, ga vooral zo door kpn, dan lopen de klanten graag bij jullie weg, of is dat ook jullie bedrijfsvoering geworden, droeftoeters.
    Pluspunten
    • Geld automatisch afboeken daar blinken ze in uit.
    Verbeterpunten
    • Luister eens naar de klant en zie eens beter op callcenter (s) toe, daar zit de grootste probleem.
  • Beoordeling: 1 /10
    Lisa op 30-4-2019 om 07:26
    Klant geweest
    Je wordt compleet genegeerd als klant. Ze doen wat zij willen en jij hebt niets te zeggen. Wat een afschuwelijke maatschappij, dat zoiets mag bestaan!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles wat je maar kunt bedenken en dan met name; eerlijk zijn en behulpzaam zijn. En geen eeuwigheid te hoeven wachten voordat je iemand ad lijn krijgt.
  • Beoordeling: 10 /10
    Mark op 18-4-2019 om 02:13
    Langer dan 1 jaar klant
    KPN zoals gezegd oud en vertrouwd. Al jaren klant voor mobiel bij kpn en sinds kort internet en tv thuis. Niet anders dan dat ik gewend ben van kpn. Service en kwaliteit is gewoon op en top bij deze provider. Je betaald iets meer maar dan heb je wel wat. Ik zeg als je geen probleem hebt met iets meer betalen maar wel kwaliteit ga voor kwaliteit want kpn is gewoon de beste provider met een goede service. Als je er niet uitkomt met kpn moet je denk ik naar je zelf kijken want zij hebben alles over voor hun klanten maar als je het probleem niet goed en duidelijk blijft melden weten zij niet duidelijk wat er aan de hand is. KPN ga vooral zo door jullie zijn mijn nummer 1 provider al jaren voor mobiel en nu ook voor thuis!! een dikke 10 plus
    Pluspunten
    • service
    • kwaliteit
    • snelheid
    • klantenservice
    Verbeterpunten
    • echt gewoon geen.
    • verbeterpunt is heel strak gezegd ga zo door en houdt vol
  • Beoordeling: 1 /10
    Mensen Blijf Bij KPN Weg Vooral Als Je Bij Een Buiten Gebiet woond
    Ze kunnen het oplossen maar doen het niet helaas mensen wat er werken weten ook niet wat ze adviseren en weten niet hoe het werkt binnen de firma helaas echt een zooitje
  • Beoordeling: 1 /10
    Savannah op 15-4-2019 om 18:35
    Minder dan 1 jaar klant
    Wordr van kasje naar de muur gestuurd. Eerst wordt er gezegd dat we een verkeerde monteur hebben gekregen die niet de juiste spullen heeft. Na een aantal keren weer bellen zeggen ze dat we helemaal geen KPN kunnen krijgen waar we wonen. Terwijl er nota bene een KPN kast in het huis hangt. En de vorige bewoners die er net uit zijn ook KPN hadden. In een woord een ruk bedrijf.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beter communiceren, het personeel spreekt elkaar allemaal tegen. Goede monteur sturen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Leendert op 11-4-2019 om 19:35
    Langer dan 1 jaar klant
    als ik FIFA speel heb je alleen maar lagg... ik vind het niet om aan te raden
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Lise op 8-4-2019 om 13:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Afspraken worden niet nagekomen, betaal plots meer dan zou moeten. Een bedrag terug krijgen kan zeker maar je zal nooit het volledige bedrag krijgen. Misschien een idee om de werknemers die de telefoon op nemen ook daadwerkelijk in te werken zodat ze niet voor elke vraag even moeten bellen naar het afdelings hoofd.