Review en beoordeling KPN

KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Ronnie Minder dan 1 jaar klant op 10-8-2018 om 17:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Kpn monteur vandaag tussen 15:00 - 17:00 uur verwacht, laat 10 voor 5 weten niet te komen i.v.m. "fout in de planning". Vreemd dat je dat pas realiseert 10 minuten voor einde tijdsvak! Zeker uitgelopen bij de vorige klanten. Klantenservice die geen oplossing kan bieden anders dan verplaatsen van de monteur naar volgende week. Onacceptabel je (nieuwe) klant de dupe te laten worden van deze amateuristische praktijken. Vooral als ik als klant duidelijk heb aangegeven dat het noodzaak is vandaag alles aan te sluiten i.v.m. beveiligingssysteem en een welverdiende vakantie startende deze zondag. Nu zit ik met een onbeveiligd huis en ontevredenheid naar deze organisatie! Ik raad het een ieder af gebruik te maken van dit bedrijf en haar diensten! Beschamend voor woorden. Een goed begin is het halve werk!
    • Geen!
    • Te veel om op te noemen.
  2. Allard Langer dan 1 jaar klant op 28-7-2018 om 15:47 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Belachelijk snel door mijn internet heen ook al gebruik ik redelijk veel wifi.
    En dat voor sim only 38 euro per maand
    waar dus nog extra bovenop komt.

    Mijn mening: erg duur en ga zeker overstappen naar een andere zodra het mogelijk is, want hier word ik niet vrolijk van.
  3. Denk je dat Langer dan 1 jaar klant op 4-7-2018 om 05:30 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    WAARDELOOS BEDRIJF

    Beste KPN,

    Onlangs mocht ik mijn mobiele telefoon abbonement verlengen. Aangezien ik al JAREN klant ben van jullie toch maar besloten om het te gaan verlengen. Eenmaal bij verlenging heb ik een nieuw toestel gekozen en hierbij de keuze gehad om het af te halen bij een Kpn afhaalpunt.

    Na een paar dagen een email ontvangen met een bevestiging van zowel KPN als Post NL dat mijn pakket bezorgd is bij de desbetreffende afhaal punt.

    Mijn vrije dag opgeofferd en tankkosten gemaakt heen en terug voor jan doedel. Eenmaal bij aankomst vertelt de Kpn medewerker dat het niet verwerkt zou zijn in hun systeem en ik mijn pakket niet mee kan krijgen. Het pakket zou achterin bij hun liggen maar ik kreeg het niet mee.

    Hierna email laten zien en zelfs het contract maar alsnog niet mijn pakket meegekregen. Hierna zei de beste man: er is iets mis gegaan en dit zou 10 min of zelfs een dag kunnen duren. Misschien kunnen we de order opnieuw plaatsen?

    Nou Kpn bij deze heb ik vandaag besloten dat ik hem niet meer ga verlengen en hierbij is de bestelling ook gelijktijdig na vandaag geannuleerd.

    Jullie moeten ten eerste wat aan jullie prijzen gaan doen en al helemaal voor de klanten die al jaren klant zijn van dit bedrijf. Want de prijzen die gaan echt nergens over. En wat er vandaag gebeurd is had niet moeten gebeuren en had per direct in de winkel gecompenseerd moeten worden met iets anders . In ieder geval kwam daar geen voorstel uit vanuit jullie kant.
    • Geen pluspunten
    • Belachelijke hoge prijzen zelfs voor bestaande klanten.
    • Slechte klantenservice
  4. Ale Wilkens Langer dan 1 jaar klant op 21-6-2018 om 18:20 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Al 3 weken geen internet. Zit kortsluiting inde kabel vlak bij het kasje. Duurt minimaal 4 voor er uberhaupt n monteur dit kan maken maar dan moet ik ook thuis zijn. Dat gaat dus niet, moet werken!! En waarom. Probleem zit minimaal 150m van het huis. Maar anders geen reperatie. Moet dus op n zaterdag als ik vrij ben, en dat kan maanden gaan duren voor er een zaterdag vrij is.
    Wat is dit in godsnaam. Er zitten 20adressen op deze kabel. En ik moet vrij nemen? Donder op. Mn werkgever ziet me aankomen. Dat word dus ziggo.
    • Alles
  5. Rebecca Langer dan 1 jaar klant op 3-4-2018 om 22:33 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Noodoplossing tot de kabel gemaakt is is mogelijk. Enkel voor onze buren..Want de melding is nu naar een andere afdeling. En de pricedure is er niet naar... dus niet willen helpen verpakt sls niet kunnen...
    Volgens de dame waren we als zakelijke klant wel geholpen. Maar ja, dat zijn we niet. De monteur mocht van haar wel in zijn vrije tijd komen om ons te helpen aan de noodoplossing als bij de buren. Maar voor haar was het onmogelijk om die actie in te plannen. Er was geen 'boxje' voor op haar invoerscherm... er was ook vast niemand anders binnen KPN die dat wel kon..
    Je verwacht service van de organisatie, niet dat ze hun eigen personeel in eigen tijd willen laten werken omdat de procedures er niet is!
    • Over het algemeen weinig storingen
    • Maar als er dan een storing is, dan wel binnen korte.periode.met oplossing komen. 7 dagen is veel te lang
  6. Peters Langer dan 1 jaar klant op 6-3-2018 om 18:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vanavond weer een keer gebeld over trage Internet en trage verbinding met afstandsbediening tv ! Tegen de tijd dat we programma gevonden hebben lig ik te slapen 🙁
    En weer hebben ze geen oplossing.
    Waar is toch mijn oude vertrouwde Kpn gebleven 😢 pfff moet ik nu werkelijk overstappen ? De telefoonnist van de klantenservice reageerde daar geen eens op! Nou dat wordt onderzoeken vergelijken en nadenken vanavond . Toch moeilijk afscheid te moeten nemen van wat eens zo vertrouwd was!
    • Mmmm tja dat het vroeger heel normaal was dat je voor KPN koos dat was de beste nu blijkbaar niet meer.
    • Jammer
    • Klantgericht, meedenken, service.
  7. Heezen Langer dan 1 jaar klant op 27-2-2018 om 18:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vandaag nu al 4 dagen geen internet en telefoon en televisie bij ons in de straat.
    Alle buren krijgen een ander verhaal te horen via de klantenservice.
    Ons werd verteld dat ze vandaag niet voor de deur in de grond kunnen werken vanwege de vorst, maar morgen wel ondanks dat het vannacht weer minimaal 8 graden gaat vriezen.
    Een klacht indienen is zinloos volgens de telefoniste, want dat lost volgens haar toch niks op.
    Al met al maar snel kijken naar een andere provider en voor ons nooit meer kpm.
    • Aardige mensen aan de telefoon.
    • Te veel om op te noemen, begin maar met een ander belijd in plaats van alleen maar kontakten te willen verkopen in plaats van problemen van huidige klanten op te lossen.
  8. Geert Minder dan 1 jaar klant op 17-1-2018 om 19:58 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds 8 januari zit ik bij KPN en vanaf het eerste begin veel problemen met de wifi. Met 4 pubers in huis betekend dat oorlog. Hiervoor zat ik bij Tele2 en heb nooit problemen gehad. Uiteindelijk na lang aandringen een monteur gehad en die heeft het op een redelijk niveau kunnen krijgen door een wifi versterker te plaatsen. Nu moet ik, tot mijn grote verbazing hiervoor 50 euro betalen, terwijl zij de service niet op een acceptabel niveau kunnen krijgen. Dat ik moet betalen, zodat zij hun probleem op kunnen lossen kan natuurlijk niet...
    • Nu eindelijk goed wifi
    • klantvriendelijkheid en klantgerichtheid om te leveren wat je normaal zou ogen verwachten. de klant laten betalen voor probleem van KPN is geen stijl wat mij betreft!
    Reacties
    Jaim op 4-3-2018 om 17:29
    Dit is een standaard punt voor KPN monteurs. Altijd het eerste wat ze aansmeren is een versterker. Dit zorgt alleen maar voor meer signaalverlies en dus storingen.
  9. Sandra Langer dan 1 jaar klant op 16-12-2017 om 09:57 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    De service is echt verschrikkelijk. Je word continu met verschillende verhalen en beloftes van het kastje naar de muur gestuurd en ondertussen word er niks geregeld. Mijn nieuwe provider krijgt voor mij geen goedkeuring bij KPN voor nummerbehoud doordat bij KPN allemaal fouten gemaakt worden in de communicatie en ik daar nu de dupe van word.
    Nooit meer terug naar KPN!!
  10. Jeroen van geel Minder dan 1 jaar klant op 13-11-2017 om 22:24 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vanavond gebeld met de klantenservice,
    Ik had een probleem met de wifi; er werd steeds op alle mobiele apparaten om een authenticatie gevraagd. Het lukte naar niet verbinding te krijgen/houden. Noob die ik ben, bleek mijn wachtwoord een hoofdletter te missen........ hiervoor echter vanalles eerst moeten laten checken. Duurde door mijn bejaarde laptop zeeeer Lang. MW. was erg geduldig en vriendelijk. Echt Fijn geholpen
    • Geduldig
    • Vriendelijk
    • Goede uitleg /instructie
    • Werkelijk waar geen enkele
    Opmerking van de redactie op 14-11-2017 om 09:24
    Geen namen van medewerkers
Laad meer ervaringen