Review en beoordeling KPN

KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Linda van Schouwen Langer dan 1 jaar klant op 11-10-2018 om 20:37 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vandaag een monteur langs gehad voor verbetering van onze WiFi. Echt Top!!
    • Online makkelijke en goede hulp via chatberichten
    • Binnen een dag een monteur aan huis
    • Gratis vervangen van wifiontvanger
    • Enorm vriendelijk en servicegericht
  2. Wilhelm Langer dan 1 jaar klant op 5-9-2018 om 16:11 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Schofterige behandeling KPN, omdat KPN van zijn oude internet abonnementjes af moet, duwen ze gewoon willens en wetens een onbeschofte verhoging door je strot. Dan ga je namelijk vanzelf wel. Je moet dan wel even een ander abonnementje afsluiten bij ze. Nee KPN zo werkt dat niet, maar dat pikt KPN natuurlijk niet en dan sluiten ze je gewoon af.
    E-mails worden uiteindelijk niet meer beantwoord, ze kunnen geen contracten laten zien en sturen dan gewoon een briefje van de monteur die de aansluiting had gemaakt, en ga maar door. Terwijl ik alles naar ze toe stuur houden ze voet bij stuk en je hebt geen poot om op te staan want ze sluiten gewoon af. Dit beleid moet je lekker blijven volhouden KPN.
    Zorg dat je NOOIT maar dan ook NOOIT iets met KPN van doen hebt. En dan te bedenken dat dit zakelijk ook nog eens is.
  3. Ati Minder dan 1 jaar klant op 30-8-2018 om 01:59 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Slecht....
    • Geen
  4. Ronnie Minder dan 1 jaar klant op 10-8-2018 om 17:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Kpn monteur vandaag tussen 15:00 - 17:00 uur verwacht, laat 10 voor 5 weten niet te komen i.v.m. "fout in de planning". Vreemd dat je dat pas realiseert 10 minuten voor einde tijdsvak! Zeker uitgelopen bij de vorige klanten. Klantenservice die geen oplossing kan bieden anders dan verplaatsen van de monteur naar volgende week. Onacceptabel je (nieuwe) klant de dupe te laten worden van deze amateuristische praktijken. Vooral als ik als klant duidelijk heb aangegeven dat het noodzaak is vandaag alles aan te sluiten i.v.m. beveiligingssysteem en een welverdiende vakantie startende deze zondag. Nu zit ik met een onbeveiligd huis en ontevredenheid naar deze organisatie! Ik raad het een ieder af gebruik te maken van dit bedrijf en haar diensten! Beschamend voor woorden. Een goed begin is het halve werk!
    • Geen!
    • Te veel om op te noemen.
  5. Allard Langer dan 1 jaar klant op 28-7-2018 om 15:47 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Belachelijk snel door mijn internet heen ook al gebruik ik redelijk veel wifi.
    En dat voor sim only 38 euro per maand
    waar dus nog extra bovenop komt.

    Mijn mening: erg duur en ga zeker overstappen naar een andere zodra het mogelijk is, want hier word ik niet vrolijk van.
  6. Denk je dat Langer dan 1 jaar klant op 4-7-2018 om 05:30 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    WAARDELOOS BEDRIJF

    Beste KPN,

    Onlangs mocht ik mijn mobiele telefoon abbonement verlengen. Aangezien ik al JAREN klant ben van jullie toch maar besloten om het te gaan verlengen. Eenmaal bij verlenging heb ik een nieuw toestel gekozen en hierbij de keuze gehad om het af te halen bij een Kpn afhaalpunt.

    Na een paar dagen een email ontvangen met een bevestiging van zowel KPN als Post NL dat mijn pakket bezorgd is bij de desbetreffende afhaal punt.

    Mijn vrije dag opgeofferd en tankkosten gemaakt heen en terug voor jan doedel. Eenmaal bij aankomst vertelt de Kpn medewerker dat het niet verwerkt zou zijn in hun systeem en ik mijn pakket niet mee kan krijgen. Het pakket zou achterin bij hun liggen maar ik kreeg het niet mee.

    Hierna email laten zien en zelfs het contract maar alsnog niet mijn pakket meegekregen. Hierna zei de beste man: er is iets mis gegaan en dit zou 10 min of zelfs een dag kunnen duren. Misschien kunnen we de order opnieuw plaatsen?

    Nou Kpn bij deze heb ik vandaag besloten dat ik hem niet meer ga verlengen en hierbij is de bestelling ook gelijktijdig na vandaag geannuleerd.

    Jullie moeten ten eerste wat aan jullie prijzen gaan doen en al helemaal voor de klanten die al jaren klant zijn van dit bedrijf. Want de prijzen die gaan echt nergens over. En wat er vandaag gebeurd is had niet moeten gebeuren en had per direct in de winkel gecompenseerd moeten worden met iets anders . In ieder geval kwam daar geen voorstel uit vanuit jullie kant.
    • Geen pluspunten
    • Belachelijke hoge prijzen zelfs voor bestaande klanten.
    • Slechte klantenservice
  7. Ale Wilkens Langer dan 1 jaar klant op 21-6-2018 om 18:20 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Al 3 weken geen internet. Zit kortsluiting inde kabel vlak bij het kasje. Duurt minimaal 4 voor er uberhaupt n monteur dit kan maken maar dan moet ik ook thuis zijn. Dat gaat dus niet, moet werken!! En waarom. Probleem zit minimaal 150m van het huis. Maar anders geen reperatie. Moet dus op n zaterdag als ik vrij ben, en dat kan maanden gaan duren voor er een zaterdag vrij is.
    Wat is dit in godsnaam. Er zitten 20adressen op deze kabel. En ik moet vrij nemen? Donder op. Mn werkgever ziet me aankomen. Dat word dus ziggo.
    • Alles
  8. Rebecca Langer dan 1 jaar klant op 3-4-2018 om 22:33 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Noodoplossing tot de kabel gemaakt is is mogelijk. Enkel voor onze buren..Want de melding is nu naar een andere afdeling. En de pricedure is er niet naar... dus niet willen helpen verpakt sls niet kunnen...
    Volgens de dame waren we als zakelijke klant wel geholpen. Maar ja, dat zijn we niet. De monteur mocht van haar wel in zijn vrije tijd komen om ons te helpen aan de noodoplossing als bij de buren. Maar voor haar was het onmogelijk om die actie in te plannen. Er was geen 'boxje' voor op haar invoerscherm... er was ook vast niemand anders binnen KPN die dat wel kon..
    Je verwacht service van de organisatie, niet dat ze hun eigen personeel in eigen tijd willen laten werken omdat de procedures er niet is!
    • Over het algemeen weinig storingen
    • Maar als er dan een storing is, dan wel binnen korte.periode.met oplossing komen. 7 dagen is veel te lang
  9. Peters Langer dan 1 jaar klant op 6-3-2018 om 18:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vanavond weer een keer gebeld over trage Internet en trage verbinding met afstandsbediening tv ! Tegen de tijd dat we programma gevonden hebben lig ik te slapen 🙁
    En weer hebben ze geen oplossing.
    Waar is toch mijn oude vertrouwde Kpn gebleven 😢 pfff moet ik nu werkelijk overstappen ? De telefoonnist van de klantenservice reageerde daar geen eens op! Nou dat wordt onderzoeken vergelijken en nadenken vanavond . Toch moeilijk afscheid te moeten nemen van wat eens zo vertrouwd was!
    • Mmmm tja dat het vroeger heel normaal was dat je voor KPN koos dat was de beste nu blijkbaar niet meer.
    • Jammer
    • Klantgericht, meedenken, service.
  10. Heezen Langer dan 1 jaar klant op 27-2-2018 om 18:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vandaag nu al 4 dagen geen internet en telefoon en televisie bij ons in de straat.
    Alle buren krijgen een ander verhaal te horen via de klantenservice.
    Ons werd verteld dat ze vandaag niet voor de deur in de grond kunnen werken vanwege de vorst, maar morgen wel ondanks dat het vannacht weer minimaal 8 graden gaat vriezen.
    Een klacht indienen is zinloos volgens de telefoniste, want dat lost volgens haar toch niks op.
    Al met al maar snel kijken naar een andere provider en voor ons nooit meer kpm.
    • Aardige mensen aan de telefoon.
    • Te veel om op te noemen, begin maar met een ander belijd in plaats van alleen maar kontakten te willen verkopen in plaats van problemen van huidige klanten op te lossen.
Laad meer ervaringen