Review en beoordeling KPN

KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Dory Grilis Langer dan 1 jaar klant op 22-1-2019 om 16:33 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    wil ook wel eens iets positief vermelden.
    Vandaag nieuw modem ontvangen. Aangesloten maar werkte niet naar behoren. Telefonisch contact met een heer van KPN die De Laet heet en werkt op locatie Tilburg. Deze man verdient van mij een 10 met een griffel voor klantvriendelijkheid. Hij heeft een tip gegeven over mijn abonnement. Heeft mijn mobiel eindelijk verhuisd naar ons nieuwe adres wat nergens bij KPN lukte. Dat het modem niet werkt daar kan hij niets aan doen. Heeft van alles geprobeerd. Morgen komt er een monteur langs.
    • Zeer klantvriendelijk
    • Oplossingsgericht
    • Bij deze man geen
  2. Van Gent Klant geweest op 5-1-2019 om 22:35 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Jaren geleden klant geweest bij KPN met een all-in-1 pakket. Overgestapt naar eenzelfde pakket bij Telfort incl interactieve TV. Telfort zei dat ik gratis digitenne erbij kreeg. Na jaren overgestapt naar een andere provider en dan krijg ik na twee maanden een rekening van KPN van 30 euro voor twee maanden Digitenne van KON. Ook nog eens op de naam van mijn ex man van wie ik al 10 jaar ben gescheiden. Klantenservice van telfort houdt zich van de domme en zegt dat ik dit bij KPN moet opzeggen maar dat ze hier veel klachten over krijgen. Klantenservice van KPN zegt dat ze hier helaas niets aan kunnen doen behalve het abonnement opzeggen. Doe dat dan op zijn minst vraag ik en ga eens met Telfort hierover praten voor een klantvriendelijke oplossing van deze zogenaamde service. Ik heb niet om verlenging van digitenne gevraagd! En nu weer een maand later krijg ik NOG een rekening van digitenne van 15,-. Blijkbaar ook nog een maand opzegtermijn! Ik wordt zo boos van zoveel onrecht en grijpgrage handen van KPN die velen voor en na mij op deze manier belazeren. Ik ben niet snel boos, maar dit maakt me heeeeel erg boos
    • Geen
    • Afspraken maken met Telfort over dit gebeuren en klantvriendelijke oplossingen te zoeken in plaats van op de regel te gaan zitten.
  3. Bart Langer dan 1 jaar klant op 30-12-2018 om 19:06 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Slechtste WiFi ooit. Je kan niet normaal YouTube kijken/Gamen. Je kan helemaal niks met de WiFi van KPN in Huis.
    Shit service
  4. Nijemeisland Langer dan 1 jaar klant op 27-11-2018 om 07:22 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Storing interactieve internet-tv
    • Geen
    • Diverse keren binnen uur gebeld maar altijd hetzelfde bandje “ de wachttijd bedraagt meer dan 15 min”
    • De zogenaamde chat werkt ook niet paar keer ook meer dan 5 minuten gewacht maar geen verving !!
    • Waardeloze service !!!!’
  5. Zoer Langer dan 1 jaar klant op 18-11-2018 om 21:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Fijne timing KPN. Storing op het laatste stuk van boer zoekt vrouw en gratis bellen lukt niet, want dan krijg ik de melding...lijn bezet....duh? Ik bel mobiel.
    Kan het ook nog eens goed gaan KPN, betaal al genoeg hé!!!
    Verbinding word nu telkens verbroken......pffffff en daar betaal je bijna 60 euro per maand.
    Oplichters!
  6. Petra op 16-11-2018 om 16:34 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Probeerde klant te worden maar waren even vergeten een monteur (die trouwens een installateur is en niets kan aansluiten alleen kan verbinden) in te boeken terwijl er wel geïnsinueerd werd dat deze langs zou komen
    • Helemaal nul
    • Alles, niet met twee klanten tegelijk chatten. Huur weer gedegen personeel in dus ook een echt monteur.
  7. meason Richards Langer dan 1 jaar klant op 6-11-2018 om 12:21 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Echt een verschrikkelijke "klantexpert" in Groningen. Hij is je liever kwijt dan dat ik blijf. Kan krijgen zo als hij wil. Verschrikkelijk bedrijf.
    • Beslist GEEN
    • Denk en handel klantgericht.
  8. Allard Langer dan 1 jaar klant op 23-10-2018 om 22:24 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    VEELS te duur.......
    Ik betaal 38 euro of meer per maand
    en dat voor sim only en niet eens genoeg internet.....
    Als mn abbonoment afloopt stap ik zeker over naar een andere.
    Willen ze me KPN voor in huis aansmeren omdat ik dan korting krijg op mn telefoon abbonoment haha
    Helemaal klaar mee...

    • geen
    • Lagere kosten
  9. Linda van Schouwen Langer dan 1 jaar klant op 11-10-2018 om 20:37 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vandaag een monteur langs gehad voor verbetering van onze WiFi. Echt Top!!
    • Online makkelijke en goede hulp via chatberichten
    • Binnen een dag een monteur aan huis
    • Gratis vervangen van wifiontvanger
    • Enorm vriendelijk en servicegericht
  10. Wilhelm Langer dan 1 jaar klant op 5-9-2018 om 16:11 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Schofterige behandeling KPN, omdat KPN van zijn oude internet abonnementjes af moet, duwen ze gewoon willens en wetens een onbeschofte verhoging door je strot. Dan ga je namelijk vanzelf wel. Je moet dan wel even een ander abonnementje afsluiten bij ze. Nee KPN zo werkt dat niet, maar dat pikt KPN natuurlijk niet en dan sluiten ze je gewoon af.
    E-mails worden uiteindelijk niet meer beantwoord, ze kunnen geen contracten laten zien en sturen dan gewoon een briefje van de monteur die de aansluiting had gemaakt, en ga maar door. Terwijl ik alles naar ze toe stuur houden ze voet bij stuk en je hebt geen poot om op te staan want ze sluiten gewoon af. Dit beleid moet je lekker blijven volhouden KPN.
    Zorg dat je NOOIT maar dan ook NOOIT iets met KPN van doen hebt. En dan te bedenken dat dit zakelijk ook nog eens is.
Laad meer ervaringen