Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

Review en beoordeling KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    M. Husain op 18-3-2020 om 16:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Duurde een eeuwigheid voordat ik eindelijk een monteurs afspraak om mijn glasvezelaansluiting te laten plaatsen en daarna komt ie 2 uur te later dan afgesproken tijdsplanning. Bij maken van een nieuwe afspraak en onduidelijk wanneer een monteur kan komen. Klantenservice bied zelf geen oplossing dus dan maar wachten tot wie weet hoe lang. UIteindelijk maar opgezegd en een andere provider gekozen. Ze komen hun afspraken gewoon niet na
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Luisteren naar hun klanten en niet dingen roepen die je niet waar kunt maken door de telefoon maar ook niet in de winkel. In de winkel werd gezegd dat bv 9 maart een monteur was en thuis bij het versturen van de link kon het pas 13 maart . Vond dat heel misleidend naar de klant toe.
    • Klantenservice idem dito, eerst was het ze bellen u op voor maandag, daarna zei een ander weer 48 uur reactietijd en de laatste zei gewoon dat ze het niet wisten wanneer een monteur kon komen en dat ik maar gewoon moest wachten en gezien de problemen (met corona) dat er geen tijdsplanning gegeven kon worden. Allemaal waar maar ik mag hopen als provider dat ze wel inzicht hebben in de planning van de monteurs en wie er nog aanwezig is en wie er inzetbaar zijn in deze bizarre tijd. Ik moet zeggen vreselijk bedrijf die totaal niet klantgericht is.
  • Beoordeling: 1 /10
    Fem op 15-12-2019 om 08:26
    Minder dan 1 jaar klant
    In de winkel zijn ze aardig, geven wel verkeerde informatie! Heb alle aanbiedingen misgelopen.. Krijg extra kosten die niet verteld werden. Beloven een compensatie en niemand weet ervan af. Zou korting op telefoonabonnement krijgen, werd niet gedaan... Werd telefonisch slecht behandeld, medewerker wilde niet helpen..
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beloofde compensatie geven en niet zeggen dat een klant liegt. Klanten helpen ipv negeren.
  • Beoordeling: 5 /10
    thom op 14-12-2019 om 23:41
    Langer dan 1 jaar klant
    in het weekend wifi resetten een ramp!
  • Beoordeling: 1 /10
    Rijkse op 13-12-2019 om 15:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Zojuist gebeld met de klantenservices van kpn. Wilde het contract opzeggen. Dan worden ze al kort door de bocht. Zelfs zo schofterig dat ze het contact hebben verbroken. Bedankt mevrouw D! Je doet kpn eer aan!
  • Beoordeling: 1 /10
    Meho op 20-11-2019 om 16:29
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben niet een die gauw dingen op internet zet. Maar kpn overtreft alles . Je beld dat je geen wifi hebt ze sturen je een link die niet werkt. Je belt weer terug ( wacht ninimaal 20 min ) en dan hangen ze het op . Dus voor ons is tijd met alle producten van kpn over te stappen naar een andere. 3 mobile abonnementen en thuis kompleet en zakelijke kompleet.
    Pluspunten
    • Sorry we waren erg te vreden met jullie maar we kunnen niet elke keer blijven bellen .
    Verbeterpunten
    • Klant gericht . Want zo gaan jullie helveel klanten verliezen. Keuz genoeg
  • Beoordeling: 1 /10
    Henk op 28-10-2019 om 17:23
    Klant geweest
    Na uitleg van de situatie (nieuwe meest eenvoudige aansluiting in appartement in verpleeghuis nodig, TV en gebeld kunnen worden) kon de medewerker niets doen. Ook niet na ruggespraak.
    Op mijn vraag waarom er 50/5 staat bij de glasvezelaansluiting, en geen 50/50 wat normaal is bij glas, gaf hij het antwoord, dat is ook 50/50. Toen wist ik genoeg. Dat is namelijk niet zo.
    Ik heb het gesprek beëindigd met het bericht dat we dus bij KPN geen contract gaan sluiten, maar XS4ALL zullen bellen. En dat verliep heel soepel, inclusief meenemen telefoonnummer. 50/50 dus gewoon en datum gepland.
    Hoe simpel kan het zijn KPN. Waarom nu HUSSEL als je een goed merk met een goede service in huis hebt?
    Pluspunten
    • De telefoon werd opgenomen.
    • De medewerker sprak Nederlands
    Verbeterpunten
    • Zorg dat je een medewerker eerst inwerkt voor hij aan de telefoon wordt gezet.
    • Zorg dat de medewerker de technische details (upload, download e.d.) begrijpt
    • Zorg dat de website klopt (waar is het bedrag voor maandelijks opzeggen?) en waarom klopt de rekensom niet?
    • Zorg dat de medewerker kan doorschakelen naar een collega met meer verstand van zaken.
  • Beoordeling: 1 /10
    Ramon Groen op 25-10-2019 om 14:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een bedrijf..... Voor alle mensen die twijfelen om over te stappen...DOE HET NIET!! bespaar jezelf alle ellende!! Klantenservice kennen ze niet, je krijgt elke en andere pannenkoek aan de lijn die je weer een ander klets verhaal verkondigd, en als ze het niet meer weten verbreken ze gewoon de verbinding.... Ik ga u niet lastig vallen met een heel verhaal alleen nogmaals de waarschuwing; GA NIET MET KPN IN ZEE....
    Pluspunten
    • Zijn er niet...
    Verbeterpunten
    • Vooral de klantenservice!
  • Beoordeling: 1 /10
    John Smit op 23-10-2019 om 20:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Monteur zou langs komen. Afgezegd, geen kabel aanwezig. Een aannemer moet grondwerkzaamheden verrichten.Binnen 9 dagen zou de klus geklaard worden. Op de 10e dag een brief. De aansluiting van de kabel ligt meer dan 25 meter van de woning. Ik mag alles zelf betalen. Om de tijd te overbruggen heb ik een noodpakket gekregen. De dongel voor internet werkte. Digitenne werkte in het geheel niet. We vallen overal buiten de ontvangst. Een dode mus dus gekregen. Alles onmiddellijk alles opgezegd. Hoe redden we ons nu: satelliet tv voor 2 tientjes, smartphone onbeperkt voor 2 tientjes onbeperkt bellen en internetten. Grote voordeel: altijd en overal tv en internet. Wat een service van de KPN.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Eerst alles regelen en er dan weer op terug komen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Joost op 17-10-2019 om 09:10
    Langer dan 1 jaar klant
    3 dagen zonder internet. In totaal 3,5 uur aan de Helpdesk gehangen. Zeven verschillende mensen gesproken. NOG geen oplossing.
    Pluspunten
    • Er is 1 maal teruggebeld maar die oproep heb ik natuurlijk net gemist. Terugbellen geen optie want geen ID.
  • Beoordeling: 3 /10
    Dubelaar op 4-10-2019 om 17:34
    Langer dan 1 jaar klant
    We hebben hier in Ringoevers Hillegom glasvezel en dat is niet zoals het hoort en dramatisch. Nadat wij erachter kwamen dat wij vanaf de straat naar de meterkast helemaal geen glasvezel kabel meer hadden en dit wel gehad hebben... Ze hebben ter hoogte van de straat tot 120 diep afgegraven. Een verbinding gemaakt/gelasd naar de meterkast toe. We kunnen maar 170 mb per seconde downloaden...terwijl dit toch rond de 370 mb per seconde moet kunnen liggen. Echt bar slecht. Kpn op vrijdag om 16.15 uur gebeld en 15 min in de wacht gestaan. De kpn medewerker gaf aan dat er een expert langs moet komen, maar systeem loopt vast een ticket kan hij niet aanmaken. Ik zeg nog maakt u anders een aantekening zodat u als het syteem het weer doet kan invoeren. Maar dat kon de medewerker ook niet en hij gaf aan dat hij alleen nog maar kon praten met de klant. Dus kan ik weer op een ander moment het hele verhaal opnieuw doen...zo werkt kpn. Zo frustrerend dit. Ondertussen ook slecht wifi enz.
    Verbeterpunten
    • Kpn verschilt van ziggo omdat het een op een is met glasvezel zeggen ze, maar bij ons is dat niet zo en is glasvezel halverwege gelast in de straat.