Review en beoordeling KPN

KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Bjorn Franken Minder dan 1 jaar klant op 20-3-2019 om 09:18 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    wat een bedrijf , De Wifi is zo slecht op ons adres dat er nog geen 5 mbit binnen komt maar wel 45 euro betalen per maand. Al 7 maanden probeer ik het op tellossen met KPN maar wordt van de kast naar de muur gestuurd. Al 2 maanden zijn ze bezig om ons om te zetten naar 4g. Nu blijkt dit helemaal niet te kunnen en gaat ook niet meer gebeuren ook. Ik ben zo boos geworden , ze houden je aan het lijntje en als ik dan niet betaal voor de bagger service of verbinding dreigen ze met afsluiten. compenseren niks en hangen allemaal klets verhalen op om je rustig te houden. Ik ben nu met een andere partij bezig en zal binnekort het gehele kpn opzeggen
    • geen
    • waarheid zeggen afspraken nakomen en klant compenseren voor 7 maanden overlast van slecht werkende diensten.
  2. Robert Grootenboer Langer dan 1 jaar klant op 19-3-2019 om 20:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een slecht bedrijf, monteur maakt een fout en wij zijn weer de lul .
    Ze kunnen niet eens fatsoenlijk een pakketje versturen.
    Maar betalen dat moeten we wel natuurlijk, het is een en al ergernis met dat ... KPN.
    Sorry meneer we kunnen niks voor u doen, dat is me al zo vaak gezegd.
    Het is bijzonder jammer dat we geen keuze hebben op dit adres.
    • Geen
    • Zorgen dat het internet goed werkt zonder storingen en eens goed luisteren naar je klanten.
  3. Marit Minder dan 1 jaar klant op 17-3-2019 om 11:03 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik bel over een simkaart die het niet meer doet, wordt mij verteld: als je hem opwaardeerd doet hij het weer. Ik beltegoed gekocht, doet het niet. Weer terug gebeld, krijg ik iemand anders aan de telefoon. Nee als je hem lang niet hebt gebruikt doet hij het niet meer je hebt het beltegoed voor niks gekocht! WAT EEN OPLICHTERS ZE LATEN ME GEWOON BELTEGOED KOPEN TERWIJL ZE WETEN DAT HET NIET WERKT!!!
    • Alles kan beter
    Opmerking van de redactie op 17-3-2019 om 19:48
    Je plaatst je reactie ij KPN Digitale TV. Waarschijnlijk bedoel je KPN prepaid?
  4. Joosen Langer dan 1 jaar klant op 10-3-2019 om 20:02 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Geeft slechtte wifi we betalen veel te veel voor wat we krijgen kragen maar 20 MB/s Terwel we voor 500 betalen
    • Zijn wezen klagen half jaar later krijgen we een nieuwe router
    • Moest beter zijn weet nog slechtter
  5. R van Beek Langer dan 1 jaar klant op 9-3-2019 om 18:26 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Prima geholpen door LL van de service desk
    • Vandaag problemen met inloggen via m'n tablet op hetnet.nl..... Te woord gestaan door LL. Wat een vriendelijke, correcte en geduldige medewerksters is dat. Echt alle lof. e. e. a. wilde niet zo snel lukken, maar deze medewerkster heeft me tot het opgelost was uiterst geduldig geholpen. KPN jullie hebben een toppertje in huis.
    Opmerking van de redactie op 11-3-2019 om 10:37
    Geen namen van medewerkers aub!
  6. Dagmar Langer dan 1 jaar klant op 4-2-2019 om 12:51 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ben al jaren ( zo'n 30) klant.
    De laatste jaren zo'n pakket Alles-in-1+onbeperkt bellen altijd+Digitenne.
    Geen mobiel abonnement.

    Na de laatste tarfiefwijziging betaal ik, na een pittig onderhoud waar mij uiteindelijk een korting van € 6 werd gebonde, € 74 p.m.
    Dan mag je toch wel wat verwachten lijkt me maar niets is minder waar.

    • Geen
    • Klantenservice
    • Klantvriendelijkheid
    • Klantgerichtheid
    • Probleemoplossing
    • KPN- randapparatuur (Xperiabox, ontvanger Itv)
    Reacties
    Martin v.d. Heuvel op 17-3-2019 om 20:18
    Ik ben nog maar kort bij KPN
    Door mijn eigen fouten, heel veel fouten, perfect geholpen door de servicemedewerkers van deze maatschappij! Nummer terug zetten, een tijdelijke dongel voor internet en een tijdelijke digitenne, alles zonder er ook maar 1 cent voor berekend te krijgen! Zelfs de installatiekosten ( 2x ) teruggekregen. Boete voor niet afnemen op nieuwe adres werd niet berekend! Al die tijd erg vriendelijk behandeld. Ik kan Uw review dus niet delen gelukkig, en vind dit erg jammer voor U. Succes
  7. Monique Polman Langer dan 1 jaar klant op 30-1-2019 om 11:31 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Nou daar was hij dan monteur nummer vijf van kpn
    Dit omdat we niet de internetsnelheid krijgen die we eigenlijk zouden moeten krijgen.
    Vraagt hij simpel waarom staat het modem in de huiskamer ??dat heeft de kpn monteur vorig jaar gedaan bij het aansluiten
    Als we deze in de meter kast zetten is volgens mij het probleem op gelost......zal mij benieuwen of het daadwerkelijk zo simpel is ....wel n super service van kpn
    • Nou daar was hij dan monteur nummer vijf van kpn
    • Dit omdat we niet de internetsnelheid krijgen die we eigenlijk zouden moeten krijgen.
    • Vraagt hij simpel waarom staat het modem in de huiskamer ??dat heeft de kpn monteur vorig jaar gedaan bij het aansluiten
    • Als we deze in de meter kast zetten is volgens mij het probleem op gelost......zal mij benieuwen of het daadwerkelijk zo simpel is ....wel n super service van kpn
  8. Dory Grilis Langer dan 1 jaar klant op 22-1-2019 om 16:33 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    wil ook wel eens iets positief vermelden.
    Vandaag nieuw modem ontvangen. Aangesloten maar werkte niet naar behoren. Telefonisch contact met een heer van KPN die D. L. heet en werkt op locatie Tilburg. Deze man verdient van mij een 10 met een griffel voor klantvriendelijkheid. Hij heeft een tip gegeven over mijn abonnement. Heeft mijn mobiel eindelijk verhuisd naar ons nieuwe adres wat nergens bij KPN lukte. Dat het modem niet werkt daar kan hij niets aan doen. Heeft van alles geprobeerd. Morgen komt er een monteur langs.
    • Zeer klantvriendelijk
    • Oplossingsgericht
    • Bij deze man geen
    Opmerking van de redactie op 28-1-2019 om 08:36
    Geen namen van medewerkers noemen aub.
  9. Van Gent Klant geweest op 5-1-2019 om 22:35 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Jaren geleden klant geweest bij KPN met een all-in-1 pakket. Overgestapt naar eenzelfde pakket bij Telfort incl interactieve TV. Telfort zei dat ik gratis digitenne erbij kreeg. Na jaren overgestapt naar een andere provider en dan krijg ik na twee maanden een rekening van KPN van 30 euro voor twee maanden Digitenne van KON. Ook nog eens op de naam van mijn ex man van wie ik al 10 jaar ben gescheiden. Klantenservice van telfort houdt zich van de domme en zegt dat ik dit bij KPN moet opzeggen maar dat ze hier veel klachten over krijgen. Klantenservice van KPN zegt dat ze hier helaas niets aan kunnen doen behalve het abonnement opzeggen. Doe dat dan op zijn minst vraag ik en ga eens met Telfort hierover praten voor een klantvriendelijke oplossing van deze zogenaamde service. Ik heb niet om verlenging van digitenne gevraagd! En nu weer een maand later krijg ik NOG een rekening van digitenne van 15,-. Blijkbaar ook nog een maand opzegtermijn! Ik wordt zo boos van zoveel onrecht en grijpgrage handen van KPN die velen voor en na mij op deze manier belazeren. Ik ben niet snel boos, maar dit maakt me heeeeel erg boos
    • Geen
    • Afspraken maken met Telfort over dit gebeuren en klantvriendelijke oplossingen te zoeken in plaats van op de regel te gaan zitten.
  10. Bart Langer dan 1 jaar klant op 30-12-2018 om 19:06 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Slechtste WiFi ooit. Je kan niet normaal YouTube kijken/Gamen. Je kan helemaal niks met de WiFi van KPN in Huis.
    Shit service
Laad meer ervaringen