Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten morgen vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Jonaz

Review en beoordeling Jonaz

Om je te helpen bij je keuze voor een Alles-in-1 aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige Alles-in-1 aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 2 /10
    E. Blom op 15-9-2021 om 11:21
    Langer dan 1 jaar klant
    De klantenservice en administratie van Jonaz zijn een regelrecht horrorverhaal. Er IS geen klantenservice. Ik heb langer dan een jaar moeten wachten op het contract en op de eerste factuur. Hiervoor heb ik 12 keer contact opgenomen met de administratie van Jonaz, waarvan 11 keer beloofd werd dat ik binnen een week de gegevens zou krijgen. Daarbij komt ook nog dat wanneer internet uitvalt, er niet wordt ingegrepen tussen 17 uur 's middags en 9 uur 's morgens. Sowieso worden storingen traag verholpen. Duurt minimaal 12 uur, soms dagen.
    Pluspunten
    • De snelheid is altijd ok, maar dat geldt inmiddels voor vrijwel alle glasvezel aanbieders.
    Verbeterpunten
    • Alles is slecht, dus alles zou verbeterd moeten worden.
  • Beoordeling: 1 /10
    M op 7-9-2021 om 18:28
    Klant geweest
    Onbetrouwbaar
    Vraag me überhaupt af of dit een echt bedrijf is. Er wordt niet gereageerd op vragen per telefoon of mail.
    Incasseert op momenten dat het hen uitkomt. Maanden niets afgeschreven en dan ineens 2x per maand. Ik ben weg..
    Pluspunten
    • Snelheid van internet was goed.
    Verbeterpunten
    • Administratie
  • Beoordeling: 1 /10
    wk op 23-4-2021 om 14:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al klant en probeer bij verhuizing op mijn nieuwe adres weer een aansluiting te krijgen.
    Ruim op tijd aangegeven, maar niemand laat ooit iets van zich horen. Begin de vermoeden dat ze 1 monteur in dienst hebben en dat die toevallig net ziek thuis zit. Klantenservice beloofd 'terugbellen binnen 48 uur', 'maak er een spoedorder van', 'ik kan ook niet vertellen waarom niemand ooit belt voor een afspraak'.
    Pluspunten
    • Door deze review kunnen anderen zich de moeite besparen zich aan te sluiten bij deze bende.
    Verbeterpunten
    • Iets gaan doen.
  • Beoordeling: 1 /10
    john op 4-3-2021 om 14:26
    Langer dan 1 jaar klant
    Schrijven bij mij en 10tallen andere mensen al maanden niet meer af. Contact zoeken en krijgen proberen wij letterlijk al 7 maanden. Dit is tot heden niet gelukt.
    Pluspunten
    • Snelheid
    Verbeterpunten
    • Jullie zijn sinds 7 maanden letterlijk voor elk mens onbereikbaar
  • Beoordeling: 1 /10
    John op 12-2-2021 om 17:09
    Klant geweest
    Een grote waardeloze provider (ze zijn het niet waard om die titel te krijgen). Aanmelding gedaan voor een aansluiting daarna vijf keer gebeld. 1,5 mnd verder nog geen reactie. Echt mensen zoek een andere..
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Zich zelf opheffen
  • Beoordeling: 9 /10
    Patrick van Westerlaak op 6-2-2021 om 20:05
    Langer dan 1 jaar klant
    Voor mij een dikke 9
    Al jaren klant bij jonaz snel en stabiel internet en tv
    Prima prijs
    klantenservice (Alexander) heb ik ook goede ervaringen mee
    Pluspunten
    • Snel internet
    • Tv goede kwaliteit en geen overbodige zenders waar je ook niet voor hoeft te betalen
    Verbeterpunten
    • Voor mij geen
    • Altijd prima te woord gestaan door Jonaz
    • Snelle afhandeling van mijn vragen
  • Beoordeling: 1 /10
    Marc op 28-1-2021 om 20:01
    Klant geweest
    Meerdere jaren lid geweest. Prima internet. Maar ik heb zelden een organisatie gezien waar de backoffice zo slecht geregeld is als bij dit bedrijf. Ik begrijp niet waarom dit bedrijf hier in investeert. Want ze hadden goud in handen. Alleen is het ze volledig door de vingers geglipt. Er is nog hoop maar of Jonaz de handschoen oppakt? Ik heb mijn twijfels gezien de recente reacties op deze site.
    Belangrijkste: geen enkele opvolging op mails en belletjes. Internet deed het niet meer op een gegeven moment, geen oplossing, niks. Wel blijven incasseren. Snel overgestapt zodat ik in ieder geval weer internet had.
    Pluspunten
    • - Prima internet
    • - Aardige mensen bij de klantenservice. Wel een beetje gelaten omdat ze weten dat er waarschijnlijk toch niks met de tickets gedaan wordt
    Verbeterpunten
    • - Volledige reset van de backoffice
  • Beoordeling: 7 /10
    A.H Forster op 29-12-2020 om 16:24
    Langer dan 1 jaar klant
    Het internet is prima en snel..
    Pluspunten
    • Snel internet..
    Verbeterpunten
    • De incasso is een ramp. Nooit op een vaste datum. Je weet nooit wanneer het afgeschreven wordt. Lopen maanden achter en ineens wordt er 2x in 1 week geïncasseerd. 2 x een mail gestuurd met een vraag hierover, nooit geen antwoord op gehad..
  • Beoordeling: 3 /10
    Charlotte op 29-12-2020 om 15:17
    Probeer nu al sinds 7 december klant te worden. Netjes aangemeld via hun website. Week gewacht, toch maar eens gaan bellen. Ze wisten nergens van.. zou terug gebeld worden. Na 10 tickets waarvan 3 spoed en na 11 telefoontjes verder weer een ticket en geen internet. Terug bellen doen ze niet. Wel altijd netjes aan de telefoon maar dat is het ook. Ook maar via deze website gezien aan de ervaringen van andere dat hoe het er nu aan toegaat niet vreemd is. Ze zijn een nieuwe klant zeker kwijt. Dan maar meer betalen helaas pindakaas.
    Pluspunten
    • Op het moment even geen.
    Verbeterpunten
    • - Geef de dames aan de telefoon meer mogelijkheden om klanten te kunnen helpen ipv die rot tickets.... inzage in een agenda bijvoorbeeld?
    • - Doorverwijs mogelijkheden naar de betreffende afdeling?
    • - Kom gemaakte beloftes na !
  • Beoordeling: 6 /10
    Ton van der Hoeven op 24-11-2020 om 12:01
    Langer dan 1 jaar klant
    In het begin (2016) een sympathieke ondersteuning; Thans reageert de Klantenservice in het geheel níet, toezeggingen worden niet nagekomen.
    Pluspunten
    • - prijs is concurrerend
    Verbeterpunten
    • - technische ontwikkeling staat volledig stil.
    • -Functionaliteiten (bijv. modem, TV) zijn minimaal
    • - Klantenservice reageert niet.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Totaalwijzer.nl vergelijken we gratis alle alles-in-1 pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.