Budget Alles-in-1 reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Budget Alles-in-1 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Budget Alles-in-1. Is Budget Alles-in-1 je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2020
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Budget Alles-in-1 zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over Budget Alles-in-1
- Geen
- digitaal ondertekenen van een contract en niet telefonisch
- Makkelijk te installeren, stabiel internet maar met 20 % minder snelheid dan Budget Alles-in-1 van tevoren belooft had.
- Klantenservice ver onder de maat.
- snelheid
- geen
- Ze moeten grip krijgen op het proces. Nu kunnen ze enkel tickets inschieten bij KPN, voordat daar uberhaupt reactie op komt zijn ze dagen verder, en de reactie die komt is niet adequaat. Nu zijn ze een machteloos doorgeefluik van inferieure diensten.
Zeer duistere zaakjes wat betreft contracten. Heb 100% zeker telefonisch toestemming gegeven voor een 1 jarig contract en nu blijkt dat het contract over 2 jaar loopt. Geen getekend contract of geluidsopname beschikbaar. Zeer triest als je zo je geld moet verdienen. Tweede contact gehad aan de hand van mijn review maar Budget alles in 1 doet zich voor als bereidzaam om tot een oplossing te komen maar doen helmaal niets. Lang leve de DAS die we dan maar in gaan schakelen......
Ik heb in 2018 een 2 jarig contract voor TV en Internet getekend: 1 september 2018 t/m 31 augustus 2020. Ik heb nooit om een verlenging van mijn overeenkomst met dit bedrijf gevraagd. Ik heb altijd automatisch voor de matige diensten betaald.
Heden, na afloop van mijn overeenkomst, beweert Budget Alles-in-1 dat mijn 2 jarig contract vanaf 1 september 2018 t/m 31 augustus 2020 tot 10 september 2020 gelopen heeft en dat ik moet nog extra geld betalen voor periode na afloop van mijn contract want ik heb mijn 2 jarig contract niet op tijd opgezegd. ONZIN ! Want op de website van Budget Alles in 1 staat NOG steeds: 20-07-2020 Uw contract is opgezegd ! Wat wilt nog meer ? Ik heb gelukkig foto's van mijn contract, email berichten en afschriften van mijn bank.
Ik heb een contract met Budget Alles in 1 voor 2 jaar getekend en 2 jaar is twee jaar. Punt uit ! Netjes op tijd opgezegd heb. Ik heb ook nooit aangegeven dat ik geïnteresseerd ben in verlenging van dit contract. De overeenkomst voor TV en Internet is gewoonweg op 31 augustus 2020 afgelopen.
U bent gemeen, oneerlijk, walgelijk.
vandaag over van KPN naar BUDGET prima geregeld, monteur belde ( vanwege corona) kon zelf het fibermodem en de v10 modem aansluiten . In 10 min gepiept alles werkt perfect, snelheid 50-50 dus zoals beloofd.
Mijn advies: NIET doen. Ik heb schoolgaande kinderen en zit al 1,5 week zonder internet, kan gewoon niet. In mijn geval worden ze denk ik bewust gedwarsboomd door KPN, die het gewoon verrekt om de lijn voor ze om te zetten. Budget alles in 1 is een doorgeefluik van KPN diensten, en zijn dus volledig afhankelijk van KPN. Uit mijn ervaringen en andere reviews maak ik op dat KPN de levering van deze diensten niet serieus neemt, of op zn minst geen prioriteit geeft. Op zich is de helpdesk bereikbaar en vriendelijk (maar zonder middelen) en de monteur die thuis komt is ook netjes. maar wat heb je daar aan als...