Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!

Terug naar het nieuwsoverzicht

Ruim 1 miljoen KPN Alles-in-1 klanten

door Jeanet Woldring

KPN heeft in het tweede kwartaal 82 duizend nieuwe interactieve tv-abonnees en 30 duizend nieuwe glasvezelklanten mogen verwelkomen. In totaal heeft de provider nu 1,1 miljoen klanten met een alles-in-1 pakket voor interactieve tv, bellen en internet. Dit blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van KPN.

Ruim een miljoen Alles-in-1 klanten

Het afgelopen kwartaal is het aantal ‘triple play’ klanten met 54 duizend gegroeid naar 1,131 miljoen. Op dit moment heeft 42 procent van de klanten een 3-in-1 pakket met interactieve tv, bellen en internet. In hetzelfde kwartaal van 2012 was dit slechts 30 procent. 

Ook het marktaandeel van breedband en interactieve tv is gegroeid. Zo is het breedband marktaandeel in een jaar tijd van 39% naar 41% gestegen en groeide het marktaandeel van interactieve tv van 19% naar 24%. Dit heeft KPN te danken aan de 82 duizend nieuwe interactieve televisie abonnees.  In het tweede kwartaal heeft KPN daarnaast ook nog eens 30 duizend nieuwe glasvezelklanten aangesloten. Het totaal aantal glasvezelklanten bedraagt nu 429 duizend.

Quad Play

KPN Compleet is het quad play aanbod van KPN met daarin bellen, internet, televisie én mobiele telefonie. Dit concept is vrij nieuw en aan het eind van het tweede kwartaal telde KPN zo’n 55 duizendKPN Compleet klanten. Dit pakket biedt extra voordelen voor klanten met een Alles-in-één pakket én een of meerdere mobiele abonnementen.

Jeanet Woldring

Algemeen directeur
Jeanet Woldring
Ik ben Jeanet, vanaf 2000 werkzaam als directeur voor Bencom, het bedrijf achter Gaslicht.com en Energiewereld.nl. In het Noord-Groningse Usquert is het allemaal begonnen met Bellen.com. Mijn passie is een bijdrage te leveren aan de beste vergelijkingssites op het gebied van telecom, internet, energie, hotelbranche en verzekeringen. Onafhankelijkheid, betrouwbaarheid en transparantie is mijn credo.
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.