Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!

Terug naar het nieuwsoverzicht

Fiber en Stipte nemen geen nieuwe DSL klanten meer aan

door Marit Veldkamp

Er worden geen koperdraad pakketten meer verkocht door Stipte en Fiber. Beide partijen zijn onderdeel van de M7 Group, ook het moederbedrijf van Online.nl. Die provider blijft wel actief op de DSL markt en daarom word je doorgestuurd naar de website van Online.nl als er op jouw adres geen glasvezel beschikbaar is.  Fiber en Stipte blijven glasvezelpakketten verkopen.

fiber-en-online.PNG

Overname

Een jaar geleden nam M7 Group de providers Fiber en Stipte over. Toen werd bekend dat ze gedeeltelijk zouden worden samengevoegd met Online.nl. De koperdraadpakketten van de providers zijn nog wel te vinden op hun eigen site, maar wanneer je wilt kijken of het pakket beschikbaar is op jouw adres, dan word je doorgestuurd naar Online.nl. Qua prijs ben je voor een DSL Alles-in-1 pakket bij Online.nl goedkoper uit dan bij Stipte en Fiber. Het pakket staat op Internetten.nl en Totaalwijzer.nl op plek 3 in de TOP 5 goedkoopste Alles-in-1 pakketten. Fiber en Stipte zijn en blijven actief op de glasvezelmarkt. 

Het is nog niet bekend wat er gebeurt met bestaande klanten. Wij houden je op de hoogte!*

*Update 6-11-18: We hebben de pakketten van Stipte en Fiber van onze websites gehaald, hierdoor verschijnen ze niet meer in de vergelijker. We beschikken nog niet over de juist informatie om de glasvezel pakketten te tonen. Bestaande Stipte of Fiber-klanten met DSL-producten die worden omgezet naar Online.nl ontvangen nagenoeg hetzelfde aanbod. Klanten gaan niet meer betalen, maar ontvangen in veel gevallen meer TV (Complete TV van Online.nl).

**Update 12-11-18: informatie voor bestaande Fiber/Stipte DSL klanten
Klanten van Stipte en Fiber behouden eigen apparatuur/hardware. Het uitgangspunt is dat alles hetzelfde blijft en er ook geen veranderingen zijn qua instellingen. Bestaande klanten worden over de wijzigingen en de omzetting geïnformeerd per mail of post. Bij oplevering wordt er een laatste mail verzonden. Het aanbod blijft nagenoeg hetzelfde. Klanten gaan geen nieuw contracttermijn aan, maar zoals wettelijk is vastgelegd kan de klant altijd opzeggen bij contractverslechtering. Mocht je als klant het dus niet eens zijn met het aanbod dat je krijgt van Online.nl dan kun je er voor kiezen om het contract te ontbinden. De facturen zullen binnen afzienbare tijd vanuit Online.nl verstuurd worden. En mailadressen op het domein van stipte.nl blijven ongewijzigd.

Marit Veldkamp

Accountmanager
Marit Veldkamp
Ik ben Marit, sinds 2016 werkzaam bij de Bencom Group. Als accountmanager ben ik verantwoordelijk voor de externe contacten met onder andere telecomproviders, daardoor ben ik goed op de hoogte wat er speelt in de markt. Daarnaast houd ik mij samen met mijn collega's bezig met de Telecomwebsites om jou van de meest actuele vergelijkingen te kunnen voorzien!

Reageren