Onafhankelijk Alles-in-1 aanbiedingen van alle aanbieders vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Youfone

Youfone Alles-in-1 50 Mb

Youfone is niet aangesloten bij de Overstapservice. Je moet daarom zelf je het contract bij de huidige provider beëindigen. Er is wel hulp, je kunt in MyYoufone een opzegbrief downloaden.
Internet:
  • Snelheid tot maximaal 50 Mbps, wordt minder dan 25 Mbps gehaald dan levert Youfone niet
  • Installatie door monteur mogelijk (tegen kosten)
  • Modem in bruikleen
Televisie:
  • 1 digitale TV-ontvanger
  • Inclusief zender van de maand
  • Waar mogelijk Programma`s terugkijken, opnemen, begin gemist en pauzeren
  • Bellen:
  • Extra bundels (onbeperkt bellen naar vast en/of mobiel, buitenland en onderling) beschikbaar
    Per maand
    € 43,00
    Exclusief kortingen
    Bekijk dit pakket
    Type pakket
    Internet Televisie Bellen
    Prijs per maand (excl. korting)
    € 43,00
    Actie
    Eerste 6 maanden € 23
    Eenmalige kosten
    € 15,00
    Totaal 1e jaar
    € 531,00 € 411,00
    Contractduur
    12 maanden
    Opzegtermijn
    30 dagen
    Downloadsnelheid
    50 Mb
    Uploadsnelheid
    5 Mb
    Type verbinding
    DSL
    Aantal e-mailboxen
    n.v.t.
    Max. grootte mailbox
    n.v.t.
    IPv6 ondersteuning
    Via tunnel van aanbieder
    Aliassen per e-mailbox
    n.v.t.
    Max. ruimte eigen website
    Niet mogelijk
    Aantal vaste IP adressen
    Dynamisch toegekend
    Maandelijkse downloadlimiet
    Fair Use Policy
    Netwerk
    YOUFONE
    Webmail
    nee
    Virusscan op mail
    nee
    Spamfilter op mail
    nee
    Nieuwsgroepen
    nee
    Subdomein mogelijk
    nee
    Aangesloten bij Geschillencommissie
    ja
    Modem
    gratis
    Installatiepakket
    gratis
    Monteur
    - optioneel -
    € 60,00 eenmalig
    Aantal televisiezenders
    40
    Aantal televisiezenders in HD
    25
    Aantal radiozenders
    0
    Interactieve TV
    ja
    Max. aantal TV-ontvangers
    2
    Kosten extra TV-ontvanger
    € 5,00
    TV-ontvanger informatie
    € 5 p/mnd per extra ontvanger
    Live pauzeren
    ja
    Opnemen
    ja
    Begin gemist
    ja
    TV app
    ja
    On Demand kijken
    ja
    Programma gemist
    ja
    Ontvanger
    gratis
    Bellen naar vast
    € 0,090 starttarief + € 0,090 per minuut
    Bellen naar mobiel
    € 0,090 starttarief + € 0,090 per minuut
    Onderling bellen (zelfde netwerk)
    n.v.t.
    Onbeperkt Vast Bellen naar Mobiel
    - optioneel -
    € 10,00 per maand
    Onbeperkt Vast Bellen naar Vast
    - optioneel -
    € 5,00 per maand
    Goedkoop bellen naar Buitenland
    - optioneel -
    € 2,00 per maand
    Voordeliger bellen naar het Buitenland
    Onderling Bellen
    - optioneel -
    € 2,00 per maand
    Max 1000 minuten bellen. Geldig voor vast en mobiel van Youfone, beide moeten deze module hebben

    Overzicht van radiozenders in dit pakket

    Deze provider heeft geen radiozenders beschikbaar.

    Actie
    Eerste 6 maanden € 23
    Overzicht totaalkosten
    Eenmalig
    Per maand
    Totaal jaar 1
    Maandelijkse kosten
    Maandelijkse kosten
    Eenmalig:
    Per maand: € 43,00
    € 516,00

    6 maanden € 20,00 korting
    6 maanden € 20,00 korting
    Eenmalig:
    Per maand: − € 20,00
    − € 120,00

    Administratiekosten
    Administratiekosten
    Eenmalig: € 15,00
    € 15,00

    Installatiepakket
    Installatiepakket
    Eenmalig: gratis

    Ontvanger
    Ontvanger
    Eenmalig: gratis

    Modem
    Modem
    Eenmalig: gratis

    Totale kosten in het eerste jaar
    Eenmalig: € 15,00
    Per maand: € 33,00
    Totaal: € 411,00
    Berekende kosten:
    per maand
    € 34,25

    Klantervaringen

    Plaats een ervaring
    Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
    Wel zijn er reviews over de provider zelf:
    • Beoordeling: 1 /10
      Angela op 21-8-2019 om 21:49
      Minder dan 1 jaar klant
      Glasvezel TV en internet van Youfone zijn zeer slechte producten, en van Youfone krijg je totaal geen service.
      - Bij opnemen via de tv gids staat het eind van je programma er niet op. Geen enkele keer. Ligt volgens hen aan de gids. Die ze dus zelf doorgeven of beschikbaar stellen. Vreemd dat ze daar geen actie op nemen. Ik kreeg het advies om dan alles met de hand in te programmeren (welkom in 2019!)
      - Het programma erna maar extra opnemen biedt geen oplossing. Het eerste programma komt bijv 5 minuten te kort terwijl het programma erna maar 1 minuut vooraf wordt opgenomen.
      - Terugkijken via Uitzending gemist idem dito, het eind van je programma wordt niet uitgezonden.
      - Geen teletekst mogelijk (dove mensen behoren kennelijk niet tot de Youfone doelgroep).
      - Bij het aanzetten van je tv kom je automatisch in een Youfone menu en moet je 3 x klikken om gewoon normaal op het juiste net terecht te komen. Dit is niet te omzeilen volgens Youfone.
      - Geen wifi meer in bed op de 1e verdieping, ondanks hetzelfde type modem en exact dezelfde wifirepeater als de dag ervoor bij een andere aanbieder.
      - Telefonisch sta je standaard zeer lang in de wacht. De lijn wordt regelmatig afgebroken, dan kun je weer van voren af aan beginnen.
      - Voor bijna elke vraag moet je naar een andere afdeling. Waar je eerst weer heel lang in de wacht staat.
      - Ze incasseren gewoon alsnog, terwijl de automatische incasso 3 weken eerder al was ingetrokken. En dat terwijl het bedrag in de week voor de incasso al handmatig door mij was overgemaakt op de dag dat ik de factuur kon inzien.
      - Factureringsafdeling traag. Opvragen van de kosten heeft weinig zin, de factuur wordt toch anders. Op de eerste factuur is geen enkel bedrag te herleiden tot hetgeen je hebt afgesproken.
      - Zelfs het afkopen wordt niet netjes per direct afgewikkeld.
      Bespaar jezelf de ergernis of ga de uitdaging alleen aan als je rechtsbijstand hebt.
    • Beoordeling: 1 /10
      Jasper Stronks op 21-8-2019 om 15:50
      Klant geweest
      Ga niet in zee met deze maffia. Je moet zelf achter alles aangaan en ze laten je 3 weken wachten op internet om dan te melden dat het nog makkelijk weken kan duren. Als je dan annuleert komen ze met een verhaal dat je €50,- moet betalen. We hebben voor meer dan €50,- aan telefoonkosten gehad om ze te bereiken. Triest bedrijf met kansloze medewerkers.
      Pluspunten
      • Houdt je van de straat
      Verbeterpunten
      • Verkoop iets wat je echt kan waarmaken. Informeer mensen zelf.
      • Een goede klantenservice opzetten.
      • Normale afhandeling van klachten.
      • Neem je verantwoordelijkheid.
    Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Youfone
    Misschien ook interessant:
    100 Mb / 10 Mb
    € 44,00 per maand

    50 Mb / 5 Mb
    € 43,00 per maand

    Per maand
    € 43,00
    Exclusief kortingen