Ervaringen Telfort

Lees ervaringen met Telfort

Ben je niet zeker of Telfort de juiste keus is? Lees dan eerst onderstaande ervaringen van onze bezoekers met Telfort. Heb je zelf ook een ervaring met Telfort? Schrijf dan een review, deel deze met onze bezoekers en help hun bij het maken van de juiste keuze!

Telfort is een Nederlandse leverancier van vaste telefonie, internet voor thuis en mobiele telecommunicatiediensten, inclusief mobiel internet met de mobiele telefoon en met de laptop. Sinds oktober 2005 is Telfort een dochter van KPN.

Alles-in-1 pakketten van Telfort

Pakket Down-/upload Kosten per maand Bestellen
Telfort Alles-in-1 Basis 30 Mb / 3 Mb € 37,00 Bestel
Telfort Alles-in-1 Interactief (glasvezel) 50 Mb / 50 Mb € 45,00 Bestel
Telfort Alles-in-1 Extra 50 Mb / 5 Mb € 41,00 Bestel
Telfort Alles-in-1 Interactief Extra (glasvezel) 100 Mb / 100 Mb € 52,50 Bestel

Wat klanten vinden van Telfort

Gemiddelde beoordeling:

rating
10
(Schrijf zelf een review)
Reviews
Sorteer op: Datum Beoordeling

jankoopmans

Langer dan 1 jaar klant

Ben al jaren klant bij Telfort. Wederom mijn internet abonnement verlengd. Kreeg twee maanden gratis. Ze waren dit vergeten door te voeren. Alsnog geld terug gekregen en maand extra gratis voor het ongemak. maak je niet vaak mee zo'n service. Goed te bereiken overigens.

Pluspunten
  • prima service
Verbeterpunten

Algemene beoordeling:

rating
10

t

Langer dan 1 jaar klant

Heb bellen en internet sinds 3 jaar,
in het begin paar problemen,
nu veel beter ,
eigenlijk kan niet beter.
dus tevreden over TELFORT

Pluspunten
  • snelle verbinding
Verbeterpunten

Algemene beoordeling:

rating
10

josuha

die ene meneer dan moet u dit nummer bellen dan weet ik zeker dat het word geregeld ik had ook zo iets bij de hand en bij dat bedrijf word je prima behandeld had stom toevallig hety nummer nog voor me neud ligge

088-2000120 gaat helemaal goed kome suxes gewenst laat u het horen als u het voormekaar hebt groetjes.

Hoetmer, E.P.

10 oktober mijn nieuwe pakket opgehaald, mijn internet doet het, maar een monteur voor interactieve tv belt maar niet en zelf installeren lijkt me onverstandig. Klantenservice van telfort kan ik niet bereiken, gr.Bert Hoetmer

Beryl Dijkslag

Bellen.com/Telfort beloofde 15 euro extra korting MAAR die is me professioneel door de neus geboord door de Telfort-eis om een foto-kopie van de orderbevestiging danwel het ontvangstbewijs (je eerste (vrij triviaal ogende) brief van telfort) toe te voegen aan een schriftelijke Geld-Terug-Actie. Ik gooide die flauwe brief bij het oud papier voordat hij zeven weken later door Telfort werd gevraagd. LET HIER GOED OP ALS TELFORT ZGN DE GOEDKOOPSTE IS!!!

Nog steeds ontevreden

Contact opgenomen met Telfort mbt onderstaande klacht.

Tis nu een maand later.
Nooit enige reactie op gehad.
En de verbinding blijft wegvallen - das wel stabiel.

Ontevreden

Erg slecht.

Totaal onstabiele verbinding die soms per uur wel 30 x wegvalt.
Andere dagen weer stabiel.

Lijkt net het weer...

Bas Berends

@jan
ze waren ervan op de hoogte, en hebben een oplossing geboden. Ik had desondanks liever gezien dat het hele voorval niet voorgekomen was. Erg slordig, en niet de eerste keer dat er iets mis gaat. Verloren tijd en energie.

jan

@Bas
Ik zou dit probleem even op het forum van Telfort zetten als ik jouw was en wel om 2 redenen.
1 er zijn daar mensen die je probleem kunnen oplossen
2 Voor je het weet sta je bij Tiel ingeschreven met alle gevolgen van dien.

Succes

Bas Berends

Ik heb sinds aanvang van het abonnement geen factuur ontvangen, ook is er geen abonnementsgeld van mijn rekening af gehaald. Ik was bang dat dit problemen op zou gaan leveren, ik heb Telfort hier dus op gewezen. Zou allemaal in orde gemaakt worden. Dat heb ik gemerkt. Binnen enkele dagen werd het abonnementsgeld afgeschreven, lag de bevestiging van opzegging op de mat en heeft Telfort internet afgesloten. Beetje voorbarig, maar prima. Als ze het zo willen regelen hou ik ze niet tegen.

Arjo

Voor mij zijn alle berichten over een slechte service en verbinding niet van toepassing. Ik ben inmiddels als 2 jaar klant en heb nog nooit problemen gehad. Sterker nog, eerst had ik ORange, waarvan de aansluiting/oplevering meer dan 3 maanden duurde voor ik besloot dat het genoeg was. Toen heb ik voor Telfort gekozen en was ik in 2/3 weken aangesloten. Sindsdien heb ik zo goed als altijd een prima verbinding gehad en heb ik de klantenservice ook nog nooit nodig gehad. Daarbij is 20mbps down en 1mbps down voor die prijs ook verreweg het voordeligst zoals uit de prijsvergelijk ook wel blijkt. Ik zou dit nergens goedkoper kunnen krijgen en staat de kwaliteit van de verbinding ook op 5 hier op internetten.nl

dus ondanks alle klachten die er zijn, blijkbaar zijn er ook tevreden gebruikers.


Totaalwijzer.nl vergelijkt objectief alle providers waaronder:

next prev