Meer over Ziggo
Bestel Ziggo!

Vergelijk alle aanbieders
Kies voor Digitale TV!
Tele2 Superdeal: Internet & Bellen + Digitale Televisie nu het eerste jaar voor slechts € 34,95 p/mnd.
Gratis elke maand actueel telecom- en internetnieuws:
Naam:
E-mail:
Ervaringen Tele2
Ook ik on 2 dagen lang geen email verstu...
Ervaringen UPC
Knudde! KPN stoort zogenaamd bij ons op ...
Ervaringen Caiway
Nou ja wat is dit nou voor een onzin, ge...
Ervaringen Alice
Hallo, Ik ben nu drie jaar bij Alice en ...
Ervaringen Slim van KPN
Ik heb de KPN experia box .Mijn internet...

Registreren voor de Bencom fora is niet verplicht, maar als geregistreerde gebruiker krijgt u:
  • De mogelijkheid uw eigen berichten te wijzigen
  • Een lijst met de nieuwste berichten als u inlogt
  • Een voor iedereen zichtbaar profiel
Registratie is gratis!
Opties geregistreerde gebruikers
E-mail:
Wachtwoord:

Ga naar de zoekpagina Naar de veelgestelde vragen

Terug naar: Totaalwijzer |Ervaringen: Internet + Bellen aanbieders |Ziggo Plaats een reactie

Ellie 21-08-2010, 15:13  
Ziggo: Nooit en te nimmer doen !!!
Was jarenlang tevreden klant van Athome, tot het Ziggo werd. In 2009 binnen korte termijn 2 x verhuisd en dat konden ze dus niet verwerken ! Heb hun diverse keren bewezen dat hun facturen niet kloppen, toch lastiggevallen door Bos Incasso en door LAVG. Zolang de oorspronkelijke factuur niet wordt aangepast door Ziggo betaal ik niet, dus ik blijf - separaat - regelmatig brieven ontvangen van Bos Incasso en LAVG die ik beide óók de bewijsstukken heb gegeven.
Blijkbaar is niemand daar in staat logisch na te denken.
Eenmaal een verkeerde weg ingeslagen: oogkleppen op en stug doorlopen... Stelletje idioten zijn het !
sluiter 09-08-2010, 11:11  
ook ik heb nare ervaringen met ziggo
had het pakket alles in 1 extra bij hun
dacht lekker snel en goedkoop downloaden 80 mb
voor 66,50 p mnd

trap hier niet in het is gewoon 75 euro per maand!!
ziggo gaat telefoonkosten rekenen terwijl je geen telefoon gebruikt.
het is een oplichterszooitje daar en als er van hun kant
een fout word gemaakt kun jij er voor opdraaien.
ook sluiten ze je heel snel af en zijn heel rap met boss incasso in te schakelen ondanks de afspraken die je heb gemaakt met de klantenservice over een openstaande rekening.
nogmaals ziggo trap er niet in!!
Chantal 12-04-2010, 09:04  
Ziggo? NEVER Nooit!! Ze lichten je op waar je bij staat en kijk aub altijd je rekeningen na. Ze maken blunders in de administratie en sturen onterechte rekeningen naar deurwaarders met hoge incassokosten. En als je belt voor toelichting roepen ze dat het klopt en dat ik met deurwaarder moet bellen. Deurwaarder roept dat ik bij Ziggo moet zijn. Ik ben een juridisch proces aan het opstarten tegen ZERO. En check aub altijd de rekeningen want daar klopt ook vaak geen sodemieter van!
wim 06-04-2010, 23:51  
Ik ben al 7 jaar bij at home, later werd dit ziggo. Nog nooit heb ik echte problemen gehad met TV en internet en als ik dan een probleem had met internet, meestal instaleren van de virusscanner als ik de computer had geinstallerd werd ik keurig geholpen. Niets dan lof. TV ontvangst altijd goed, internet uitval in 7 jaar minder dan 5%. Voor mij doen ze het prima. Iets anders is dat ze een monopolie positie hebben in de kabel. Waar Ziggo zit kan je UPC niet ontvangen. Dat zou in de hedendaagse tijd niet meer voor mogen komen.
Harry 05-04-2010, 20:31  
Heb nu een maand Ziggo alles-in-1 extra (50 mb internet na een overstap vanaf Telfort. Heb me aangemeld op hun website. Ziggo regelde de overstap met Telfort. Hun procedure is eigenlijk automatisch en is in een woord ontzettend goed/professioneel. Samen met een Netgear draadloos router heb ik in mijn hele huis een ontzettend stabiele en snelle verbinding met het internet. Downloadsnelheden meestal rond de 44 - 50 mb!! Dat is iets wat niet 1 van de vele providers hiervoor hebben kunnen bereiken. Ziggo Chapeau!! een aanrader. (en nee, ik werk niet bij ziggo, maar ben alleen een zeer tevreden gebruiker)
Pieter Johannes Storm 26-03-2010, 13:17  
Hallo Allemaal,

ik denk ik zet ook nog even mijn ervaring neer van Sicko, o nee Ziggo.. Iemand aan de deur gehad van Ziggo of we wilden overstappen naar een ander abonnement, we waren al lid. Ik zei ok, wat zijn de voordelen, nou ja we hadden dan alles is 1 en was goedkoper. Nou ze zeiden dat ik 20 mbit verbinding zou krijgen en dan digitale tv en onbeperkt bellen naar vaste nummers. Ik was pos., maar wat hebben ze gedaan, gewoon verhoogt naar 50 mbit, ik kwam daar pas achter na 2 maanden toen ik keek naar de afschriften. Ik boos, maar kon nu niet meer wijzigen blijkbaar, heb echt uren gebeld maar niemand kon ons vertellen waarom de rekeningen zo hoog waren. Nu kwam ik er zelf achter dat ik dan wel 50 mbit moet hebben. Ik weeeer gebeld en ja hoor, 50 mbit. Persoonlijk heb ik dat helemaal niet nodig en waarom zou ik dan zoveel willen betalen. Ik ben gewoon pisst, je tekent ergens voor maar ze maken er iets heel anders van. Pas op hiermee, check alles dubbel want ze smeren je gewoon iets aan waar je niet op zit te wachten. Heb het hele pakket nu opgezegd, maar ja waar moet je heen, overal zijn gigantische klachten. Bah, ik moet zelf maar een bedrijf beginnen ofzo..
Verder valt internet ongeveer 2 keer per dag eruit en tv decoder geeft ook constant foutmeldingen, E48 E52 enz, dan kan je de hele boel opnieuw opstarten. Is nu al gewoon automatisme geworden.
Kijk gewoon uit als je overstapt naar Ziggo. Check alle afschriften dubbel!!

Pieter
Ligthart 12-03-2010, 08:40  
Onlangs overgestapt van KPN naar alles-in-1 plus van Ziggo. De overstap van provider zou allemaal automatisch gaan en dat leek ook zo, aangezien het telefoonnummer inderdaad netjes over is gegaan. Naar tevredenheid bij Ziggo nu, alles werkt en het is snel.
Van de week kwam ik er echter achter dat mijn internetabonnement bij KPN gewoon doorliep en dat ik deze zelf moet stopzetten. Ik stap toch over van internet+bellen naar alles-in-1? Wat valt daar dan buiten? Nu ben ik twee maanden verder.
Beste Totaalwijzer.nl, let hier op! Bij KPN blijft de automatische piloot wel draaien en bij Ziggo (net als anderen) komen de vragen van de helpdesk als een boomerang weer terug.... regel het zelf.
Arnoud 06-03-2010, 16:18  
Heb ook een negatieve ervaring met ziggo.
kreeg een brief van lavg (een incassoburo) over een rekening van 3 jaar terug die mijn ex (die woonde toen nog in mijn huis)niet betaald had. Kon bewijzen laten zien dat de rechter had bepaald dat zij gedurende die tijd de gebruikerslasten moest betalen,maar ziggo hield vol dat het contract op mijn naam stond en dat dat prioriteit had over wat de rechter had bepaald. Ik moest het geld dan met de uitspraak van de rechter maar bij mijn ex gaan terughalen.
Ook de incassokosten kwamen erbij ondanks dat ik nooit aanmaningen had ontvangen(want die stuurde mijn ex natuurlijk niet door).
Toen ik zei dat ik dan wel als klant zou vetrekken kon ze dat niks schelen,ik moest en zou betalen.
De gang naar de rechter is natuurlijk veel duurder dus zit er helaas niks anders op.
Ik las net dat het dan nog niet klaar is want als ik een schotel neem moet ik ook nog afsluitkosten betalen. Geldwolven zijn het!
Johan 19-02-2010, 08:19  
ziggo is bij sommigen goed misschien...maar hier is het echt gewoon slecht. de internetvebinding is soms dagelijks weg. en ik moet dus 2 of 3x de stekker er even uittrekken om de modem opnieuw op te starten. Ook het bellen was slecht. veel ruis. en als ik belde kreeg ik alleen te horen dat ze niet de service bieden van ondersteuning van de modem. dan moet ik dus contact op nemen met sitecom. en dat nog wel een door hun geleverde modem. Zoals je hoort een zeer ontevreden klant. Ik heb me net uitlaten schrijven bij hun. Ja, toen boden ze wel aan om een monteur langs te sturen. Helaas ziggo....te laat. Mijn tip: Neem geen ziggo. Zelfs hun service is slecht
Wim van Kregten 18-02-2010, 13:55  
Sinds jaar en dag ( al zeker 5 jaren) lid van Casema en sinds de switch naar Ziggo niets dan lof.

In 3 jaren misschien 4 keer even de verbinding kwijt geweest. Daarnaast elke keer netjes meegegaan met alle snelheidsverhogingen.

Ook digitale TV en ITV van Ziggo zijn prima. Jammer dat er nog weinig HD materiaal is, maar dit ligt niet aanm Ziggo.

Ziggo is niet de goedkoopste, maar zeker wel stabiel en snel!

Alles bij elkaar ben ik een tevreden klant.
| 1 |2 | 3 | >>     [14 berichten ouder dan een jaar]
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.

Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.

Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.
- advertentie -
©2010 BENCOM ®
disclaimer  -  privacybeleid  -  adverteren  -  contact