Knudde! KPN stoort zogenaamd bij ons op de tv kabel, nieuwe veel te korte kabel gekregen maar het probleem houdt al een maand aan. Daarbij is er elke zondag wel iets mis bij UPC on demand, nog nooit een film normaal kunnen afkijken en afgelopen zondag zelfs niet kunnen afkijken. Erg vervelend. Meerdere keren gebeld, te woord gestaan door duidelijk onprofessionele medewerkers. En daar betaal je dat 10 cent p/m, na een kwartier te hebben moeten wachten. Vervolgens wordt de verbinding verbroken en worden we niet meer terug gebeld. Kortom veel storingen, geen oplossing, altijd lange wachttijden aan de telefoon, slechte service. Ik heb er geen goed woord over, ik ga zeker overstappen. Naar?
Ik heb altijd de totaal pakket van Televisie kabel, gratis onbeperkt bellen na 19:00 naar vaste nummer en internet voor 50 euro. Sinds 3 maanden geleden belde een medewerker van de UPC om een "aanbieding" te geven. Televisie kabel, HD televisie, internet en telefonie (geen onbeperkt bellen meer, maar dit heeft de medewerker niet gezegd dat dit gaat wijzigen) voor 45 euro voor 1 jaar contract. De totaal pakket was dus vanaf toen gewijzigd. Toen ik vandaag naar mijn bankafschrift ging kijken werd er 70 euro afgehaald van UPC. Ik heb dus daarna naar UPC gebeld en gevraagd hoe dit allemaal kan.
De medewerker Amad Azahafzei dat dit door dat ik teveel had gebeld met de telefoon. Ik vroeg hoe dit allemaal kan, want ik heb een abonnement telefonie na 19:00 gratis onbeperkt bellen. Ze zei dat dit gewijzigd is 3 maanden geleden.
UPC had mijn totaal pakket gewijzigd van de telefonie zonder bij te zeggen dat de telefonie ook veranderd was.
iMike
24-08-2010, 11:02
Gisteren UPC abo verlengt met een all-in-one pakket en 60MB internet. Geregeld bij de winkel in Almere: wat zijn ze daar onbeschoft en arrogant naar de klant. Geen greintje service of technische kennis hebben ze daar. Ik werd geholpen door een kale nicht, dat is de opperhoofd van de afdeling `naai en bedrieg`. Ik heb geen draadloos modem besteld, maar krijg achteraf toch 60 euro kosten. Klantenafdeling gebeld, kreeg dezelfde treatment als in de winkel: puur onbeschoft en ontezttend uit de hoogte. Nu moet ik weer naar die klote winkel omdat ze vanuit klantenservice geen contact kunnen krijgen met de winkel..? Wat is dat voor zooitje bij UPC. Ik word heen en weer gestuurd, vanwege de incompetentie van UPC medewerkers. ****, ik zit er weer een jaar aan vast ((
Dora
12-08-2010, 15:02
Ben voor de tweede keer afgesloten door UPC wegens meer belverbruik. De vorige keer heb ik direct mijn upc aangevraagd om de facturen on line te kunnen bekijken maar ik zie alleen maar de factuur van de lopende maand dus dat schiet niet op. Het belverbruik wil trouwens ook heel erg mee, het gaat om een bedrag van 75 euro meer dan normaal. Nu begrijp ik best wel dat UPC de klant wil beschermen tegen oneigenlijk belverbruik maar eeeehhhh waarom wordt dan tevens mijn digitale t.v. geblokkeerd en ook mijn internet???? Ik heb meteen toen mijn telefoon het niet meer deed ( donderdag), via internet ( die deed het dus nog wel) betaald met mijn UPC. Maar twee dagen later zag ik dat UPC nog steeds niet het bedrag van mijn rekening heeft afgeschreven. Ik bellen met UPC en de medewerker probeert mij uit te leggen dat de functie betalen via mijn UPC geblokkeerd is door dat ik betalingsachterstand had ( wat ik niet had want de herinnering is nog niet eens gekomen). Hoe moet ik dat nu nu weten? Dus ik heb meteen betaald via internet bankieren op zaterdag. Zondag toch internet eraf. Woensdag nog geen internet, dus ik weer bellen.....blijkt dat de betaling binnen was op maandag maar dat ze nog niet hadden aangesloten omdat ik een hoger belverbruik had ??????de medewerker snapt het zelf ook niet helemaal....... Ik heb medelijden met de telefonische medewerkers van UPC want de meesten zijn echt heel aardig ( als je aardig doet doen ze meestal wel aardig terug). Maar het is toch vreselijk als je zo je werk moet doen! Anyway ik voel me voor de zoveelste keer behandelt als stront door dit bedrijf. Ik ga UPC opzeggen en zorgen dat ik niet meer een combi abbonnement heb. Het kan dan wel goedkoper zijn maar als je een paar teeners in huis rond hebt lopen die veel bellen ligt je internet eruit en dat kan ik me niet permitteren. Dan maar aan apart telefoonabonnement toch? Of heeft iemand een beter idee?
Lennart P
26-07-2010, 11:16
De kwaliteit-prijs verhouding van UPC is verschikkelijk slecht. Daarnaast is de organisatie alleen maar bezig met geld verdienen en is de klant de laatste die hen interesseert.
Na meerdere malen mijn onvrede uitgesproken te hebben hebben ze me een nieuw pakket gegeven met 6 maanden kostenloos Film1 en een sneller internet pakket. Ik heb meerdere malen gevraagd of er een addertje onder het gras was, maar dat was er niet.. Heb ik me mooi weer laten misleiden, want dat was er wel.. De vrije markt was op komst, ik had eindelijk de mogelijkheid om naar de concurrent te gaan, maar nu hebben ze het voor elkaar gekregen dat ik er alsnog aan vast zit. Dit is weer typsich een UPC voorbeeld van hoe verschrikkelijk respectloos ze met klanten omgaan.
Voor iedere niet UPC klant is het simpel:
WORD NOOIT EN TE NIMMER UPC klant!!!! Opmerking v/d redactie (26-07-2010, 13:23): Concurrentie op de kabel is alleen op de analoge televisie dienst: voor digitale diensten als telefonie en internettoegang over de kabel blijft u voorlopig op uw kabelbedrijf aangewezen. Wel wordt het nu mogelijk digitale diensten via ADSL en analoge TV (b.v. voor een 2e en 3e TV) via de kabel te bestellen.
Ik heb nu al enkele jaren het complete gebeuren van upc, en moet zeggen dat ik nog nooit enige problemen heb ondervonden. Niet van techniese aard, nog met het incasso gebeuren
B. Schut
06-07-2010, 13:41
In december heb ik bij UPC een abonnement aangeboden gekregen incl. Any Time by Free Time (gratis bellen binnen Nederland). In jan/feb/mrt geen probleem. In april is het abonnement zonder mij te informeren aangepast door UPC en moet ik ineens wel betalen voor de gesprekskosten. UPC biedt mij in mei en juni excuses aan en zegt mij toe dat het probleem wordt opgelost. Goede service. Echter: Ook in juli zijn de telefoonkosten weer doorgevoerd. Ik krijg nu te horen dat de aan mij aangeboden combinatie helemaal niet bestaat, dat ik niet moet zeuren en gewoon moet betalen. De aanvragen van de UPC mederwerkers in mei en juni zijn afgekeurd door een andere medewerker van UPC. Ook hier ben ik niet over ingelicht (terwijl zij mijn tel.nr. en e-mail adres zouden moeten hebben...) De supervisor/2e lijn krijg ik niet te spreken. Een vervelend en machteloos gevoel. Ik ga meteen op zoek naar een andere provider.
ine hudepohl
04-07-2010, 22:38
waarom moet mijn zoon bij een totaal.bestaand pakket 58 euro apart nog de kabel betalen de nota is totaal 72 euro dat klopt volgens mij niet
hidden
04-07-2010, 09:47
ik heb niet echt het geduld voor de helpdesk, 2x een klacht ingediend niet correct beandwoord dus opzegging gedaan. vervolgens kon ik het daar wel voor elkaar krijgen + 1 jaar 50% korting. alleen wel jammer dat je bij internet verplicht ben om tv te nemen van 16,80. ben dus nu wel tevreden
UPC, wat is er niet slecht aan. Rekeningen kloppen niet of je krijgt ze niet totdat je ineens een brief van een deurwaarder op de mat hebt liggen.
Als je rekeningen weer kloppen voor een maand en je hebt gewoon internet dan valt het 3-4 keer per dag weg. Dus dan zit je een paar uur per dag zonder internet terwijl je wel meer geld betaald dan bij bijvoorbeeld een goede provider als KPN. En UPC doet er ook nog niks aan!! Conclusie...neem NOOIT UPC!! dat bespaard je een hoop tijd en geld (als in bellen naar klantenservice en rekeningen die niet kloppen maar wel betaald moeten worden)
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.