|
| |
|
 |
|
| Terug naar: Totaalwijzer |Ervaringen: Internet + Bellen aanbieders |Ervaringen Online (voorheen Orange) |  |
|
Erwin |
31-07-2010, 16:47 |
|
| Had eerst een Livebox en steeds viel de telefonie weg of de modem schoot in een update. Ik had op de Livebox nummerweergave van de beller. Krijg ik een mail ivm onderzoek naar de slechte Liveboxen en kreeg een nieuw Thomson modem. Mooi baggerspul (medewerker zei zelfs dat ie 4 poorten had.... so what) nummerweergave kan je aanzetten met *30 maar het werkt gewoon niet. Iedereen die mij nu belt lijkt mij onderdrukt te bellen. Op mijn DECT werkt het dag/nacht filter ook niet meer (VIP-Mode) en ik kan nummers ook niet meer blokkeren. Nu blijk je dat via telnet aan te kunnen passen maar niemand wil het wachtwoord geven van de Thomson. Gebruikersnaam is Administrator. Heb het helemaal gehad met ze. Stap nu over naar een provider die een modem levert met een chipset die het wel aankan. |
|
 |
Kees |
01-06-2010, 10:11 |
|
| Ruim 3 maanden geleden overgestapt van KPN InternetPlusBellen naar Online internet + onbeperkt bellen. Van tevoren werd aangegeven dat ik op mijn adres maximaal 8 Mb internet kan krijgen. Kan na 3 maanden alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben, haal vrijwel altijd de volledige 8 Mb en nog geen problemen gehad met bellen. Ook de Nintendo ds lite die ik kado kreeg netjes ontvangen. |
|
 |
dirk |
15-05-2010, 13:35 |
|
| ik heb nu online zins 4 maanden en ik kan niet anders zeggen het werkt allemaal goed ik zat hiervoor bij het schandalige tele2 en ik merk gewoon een wereld van verschil tussen bijde een tevreden online klant |
|
 |
R.R. |
13-05-2010, 14:50 |
|
Heb nu ruim 1 jaar adsl exstra+telefonie en ben redelijk tevreden.Er is eerlijk gezegd dat er op ons adres(8km v.d centrale)max. 8Mb. geleverd kon worden,wat uiteindelijk resulteerd in max.6,5-7Mb.De geluids-kwaliteit v.d telefonie is uitstekend maar het gebeurd regelmatig dat de persoon aan de andere kant mij tijdens het gesprek niet meer hoort en dan uiteraard ophangen en weer opnieuw verbinding maken om vervolgens het gesprek weer voort te zetten.Over de klantenservice kan ik mededelen dat die bestaat uit een aantal onwetende personen gezien de antwoorden die ze gaven op mijn vragen maar het positieve is dat er later over de kwestie werd teruggebeld door waarschijnlijk een geautoriseerd medewerker die wel adequate antwoorden gaf en een brief stuurde zoals beloofd.Kortom,voor 20 euro internet + telefonie met hapering geef ik een goede waardering.
M.v.gr. R.R. |
|
 |
jan |
07-05-2010, 12:20 |
|
| gebruik zins een jaar internet en bellen van online, en tot heden zeer te vreden. heb ook nog 5 klanten aangemeld bij online, en alles werkt perfect, ben zeer positief. |
|
 |
santa |
01-05-2010, 10:47 |
|
Hoi,
Sinds 1 juli 2009 ben ik klant van Online Breedband BV - 2 jaarig abonnement - internet 20 MB + gratis bellen.
Opzich geen problemen met telefonie maar de snelheid van internetverbinding is na 4 weken gedaald tot +/- 8 MB.
Op dit moment hebben ze de telefonieprijzen verhoogd en de internetverbinding is gedaald tot bijna 4 MB dus op grond van veraderingen in mijn cotract stap ik GRATIS over naar Alice.nl
(problemen met de provider ? kijk op www.consuwijzer.nl)
Groet,
Santa |
|
 |
ac |
05-04-2010, 17:32 |
|
Leotine, Online is echt een triest , ik zou een dect tel krijgen maar door hun niet gekregen echt een naaiers. |
|
 |
Leotine |
05-04-2010, 15:52 |
|
| Heb dec 2009, internet+bellen besteld, aangesloten op maart 2010, eerder bericht zou jan 2010, aangesloeten worden! heb nintendo niet ontvangen, heb meerdere maalen gemaild, maar tot heden niks ontvangen! |
|
 |
dirk |
01-04-2010, 14:09 |
|
| gericht aan marja orange is over genomen door tmobile ik zou als ik u was daar even contact mee opnemen over het hoe en wat met het opwaarderen van u telefoon |
|
 |
marja |
01-04-2010, 11:59 |
|
geachte lezers, Wie weet welke provider orange heeft overgenomen. Ik heb een prepaid telefoon die ik wil opwaarderen. |
|
 |
| | 1 |2 | 3 | 4 | 5 | >> [222 berichten ouder dan een jaar] |
 |
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.
|